اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حاشیه‌ حضور مهدی هاشمی در مصلی


بازدید مهدی هاشمی، فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران با حاشیه‌هایی همراه شد.

خبرگزاری ایسنا: بازدید مهدی هاشمی، فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران با حاشیه‌هایی همراه شد.

مهدی هاشمی که روز چهارشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه، برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران به مصلا آمده بود‌، در پاسخ به سوالی درباره حضورش در نمایشگاه گفت: من هر سال به نمایشگاه می‌آیم.

او که از پاسخ دادن به سؤال‌ها خودداری می‌کرد، از برخی غرفه‌های نمایشگاه کتاب از جمله غرفه نشر نی‌، انتشارات سوره مهر‌، انتشارات آیت‌الله مصباح یزدی‌ و همچنین سالن یاس بازدید کرد.

 مسئولان غرفه یاس بسته‌ای را شامل چند کتاب‌ سیاسی مربوط به وقایع سال 88 به هاشمی ارائه کردند که او از گرفتن آن خودداری کرد و از سالن یاس خارج شد.

مهدی هاشمی همچنین زمانی که عکاس یک خبرگزاری می‌خواست از او عکس بگیرد گفت: من راضی نیستم رسانه شما از من عکس بگیرد.


ویدیو مرتبط :
حاشیه حضور هاشمی در دانشگاه امیرکبیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدی هاشمی وارد تهران شد/ حضور نماینده دادستان و ماموران ناجا در فرودگاه



این خبر تكمیل می‌شود...

مهدی هاشمی در تهران/ تجمع اعتراضی مقابل خانه هاشمی لغو شد

مهدی هاشمی با پرواز دوبی ـ تهران ساعت 21 و 30 دقیقه شب یكشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به كشور برگشت.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بنا بر گفته وكیل خانواده هاشمی یاسر و فاطمه هاشمی كه به استقبال مهدی به دوبی رفته بودند، به همراه وی وارد تهران شدند.

محسن هاشمی از جمله افراد خانوده هاشمی است كه در فرودگاه به استقبال وی رفت.

نماینده دادستانی تهران نیز در فرودگاه حضور دارد. گفته می‌شود وی برای تفهیم اتهام مهدی هاشمی به فرودگاه آمده است اما قرار نیست وی بازداشت شود.

در حالی كه شب گذشته جمعی از دانشجویان كه از خبر ورود مهدی هاشمی آگاه شده بودند، در فرودگاه بین‌المللی امام (ره) تجمع كردند، امشب فقط تعدادی از خبرنگاران و عكاسان رسانه‌های كشور در فرودگاه حضور دارند.

دانشجویان تجمع كننده در شب گذشته كه اقدام خود را محاكمه مهدی هاشمی در دادگاه افكار عمومی نام گذاشته بودند، با این اعتقاد كه مهدی هاشمی در حوادث پس از انتخابات سال 88 دست داشته است، خواهان محاكمه وی هستند.

در همین زمینه دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان امشب به خبرنگار ایسنا گفت: به دلیل صادر نشدن مجوز تجمع مقابل خانه مهدی هاشمی این اقدام میسر نشد و ما درخواست و طوماری را كه برای محاكمه وی جمع كرده‌ایم را به رییس قوه قضاییه ارائه خواهیم كرد./ایسنا

این خبر تكمیل می‌شود...