اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حادثه دلخراش قطار مرگ در سالگرد ازواج



حادثه دلخراش قطار مرگ در سالگرد ازواج

یک زوج که در روز سالگرد ازدواجشان در حال عبور از ریل قطار بودند، پس از برخورد با قطار کشته شدند.

به گفته پلیس بمبئی هند، این زوج که قرار بود عصر روز حادثه سالگرد ازدواجشان را جشن بگیرند بر اثر این سانحه جان خود را از دست دادند.

بنابر اعلام پلیس، قطاری که در جهت مخالف آنان در حرکت بود با این زوج اصابت کرد و این حادثه به بار آمد.

پدر ویجی گفت: «پسرم و همسرش برای استقبال ما به ایستگاه آمده بودند با حرکت قطار تصمیم گرفتیم که با گذشتن از ریل به آن طرف برویم که قطار با آن دو برخورد کرد.»

به گزارش ایسنا به نقل ایندین‌اکسپرس، مقامات راه‌آهن هند در پی گسترش این گونه موارد فوتی تصمیم گرفتند که دیواری در ایستگاه‌های راه‌آهن قرار دهند تا تعداد تلفات را کاهش دهند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
حادثه دلخراش وحشتناک درایستگاه قطار!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دلخراش مادر بزرگ در برخورد با قطار



اخبار حوادث - مرگ دلخراش مادر بزرگ در برخورد با قطار

پیرزن 60 ساله ای به دلیل اختلال حواس در حال تردد از روی ریل راه آهن در شاهرود استان سمنان، با یک قطار مسافربری برخورد و در دم فوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، برابر اعلام معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان ساعت 4 بعد ازظهر دوشنبه برخورد عابر پیاده ای با قطار در گذرگاه کارخانه قند راه آهن شاهرود به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

بر اساس این گزارش، در این حادثه بانوی 60 ساله ای که دچار اختلال حواس بود در حال تردد از روی ریل آهن با قطار مسافربری عادی مشهد _ تهران به شماره 319 برخورد می کند.

در این گزارش به مرگ دلخراش این مادربزرگ اشاره شده و آمده است، پرونده ای در همین خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

پلیس راه آهن شمال شرق کشور در خصوص خطرات ناشی از زندگی در حوالی راه آهن به عموم شهروندان توصیه کرد: مراقب کودکان و افراد کهنسال باشید که از وقوع این حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری شود.

اخبار حوادث - تابناک