اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جیش‌العدل مسئولیت ربایش مرزبانان را به عهده گرفت(+تصاویر)




اخبار سیاسی - جیش‌العدل مسئولیت ربایش مرزبانان را به عهده گرفت

گروهک موسوم به «جیش‌العدل» با انتشار تصویری مسئولیت ربایش 5 نفر از مرزبان‌های ایرانی را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، گروهک موسوم به «جیش‌العدل» با انتشار تصویری در صفحه توئیتر خود مسئولیت ربایش 5 نفر از مرزبان‌های ایرانی را بر عهده گرفت.

 

اخبار,جیش‌العدل,گروهک موسوم به «جیش‌العدل»

 

اخبار,جیش‌العدل,گروهک موسوم به «جیش‌العدل»

 

شب گذشته در پی مفقود شدن 5 نفر از دیده‌بانان مرزبانی کشورمان در منطقه جکیگور استان سیستان و بلوچستان، موضوع جستجو توسط مسئولان مرزبانی ایران و پاکستان در دستور کار قرار گرفت.

پیشتر گزارش‌هایی منتشرشده بود مبنی بر اینکه این پنج نفر به آنسوی مرزهای پاکستان منتقل شده‌اند.

اخبار سیاسی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
نحوه ربایش 5 سرباز ایرانی توسط گروه تروریستی جیش العدل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلفات حادثه تیراندازی در کنیا به 30 نفر رسید/«الشباب» مسئولیت حمله را به عهده گرفت +تصاویر



تلفات حادثه تیراندازی در کنیا به 30 نفر رسید/«الشباب» مسئولیت حمله را به عهده گرفت +تصاویر

صلیب سرخ کنیا اعلام کرده است که تعداد کشته‌های حادثه تیراندازی در پایتخت این کشور به 30 نفر رسیده است و دستکم 60 نفر نیز در این حادثه زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، صلیب سرخ کنیا اعلام کرد تعداد تلفات در حادثه تیراندازی روز گذشته (شنبه) در «نایروبی» به 30 نفر رسیده است. در تیراندازی حداقل 60 نفر نیز زخمی شده‌اند.

 

عصر روز شنبه گروهی از افراد مسلح با ورود به مجتمع تجاری «وست گیت» از گرانترین و شلوغ‌ترین ساختمان‌های تجاری پایتخت کنیا، اقدام به تیراندازی کردند.

 

گروه «الشباب» وابسته به القاعده با صدور بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است. تیراندازی و درگیری در این مجتمع تجاری همچنان ادامه دارد و پلیس از مردم خواسته است به این منطقه نزدیک نشود. بنا بر اعلام دفتر ریاست‌جمهوری، یکی از این افراد مسلح بعد از مجروحیت، بازداشت شده است.

 

بنا بر اعلام وزارت خارجه آمریکا، در این تیراندازی چند شهروند این کشور نیز زخمی شده‌اند. چند انگلیسی و اسرائیلی نیز در این مجتمع بوده‌اند، اما در تیراندازی آسیبی ندیده‌اند. این مجتمع تجاری در مناطق ثروتمند نایروبی واقع شده و مالکی اسرائیلی دارد.

 

 حادثه تیراندازی در کنیا

 

 حادثه تیراندازی در کنیا

 

 حادثه تیراندازی در کنیا

 

 حادثه تیراندازی در کنیا

 فارس