اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جکی چان مسابقه استعدادیابی برگزار می‌کند


جکی چان در جشنواره فیلم کن که در فرانسه در حال برگزاری است، یک مسابقه استعدادیابی حمایت برگزار می‌کند.

خبرگزاری مهر: جکی چان ستاره چینی با همکاری بازار کن یک جایزه یک میلیون ینی برابر با ۱۶۵ هزار دلار، برای یافتن استعداد در میان فیلمسازان چینی برگزار می‌کنند.

این رقابت امروز (دوشنبه) در بخش سومین نشست استعداد فیلمسازی جدید چینی در جشنواره کن برگزار می‌شود.

این پول از پروژه جکی چان با عنوان «بورسیه رشد یک فیلمساز جوان» تامین شده است. این جایزه مالی برای هزینه‌های تولید فیلم جدید کارگردان برنده سرمایه گذاری می‌شود. امسال سومین سالی است که این نشست برگزار می‌شود و هشت کارگردان جوان در این رقابت شرکت دارند.

جکی چان مسابقه استعدادیابی برگزار می‌کند

این هشت نفر پروژه هایشان را امروز (۸ ماه می) در سینما المپیا در کن ارایه می‌کنند. نام پروژه برنده فردا سه شنبه (۱۹ می) در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام می‌شود.

علاوه بر این به گفته تایمز آو ایندیا، جکی چان همچنین اعلام کرده در یک پروژه مشترک با امیرخان ستاره بالیوود شرکت می‌کند. این فیلم که محصول مشترک هند و چین است، با عنوان «کونگ فو یوگا» ترکیبی از هنرهای رزمی چینی و فرهنگ هندی است که این دو ستاره در آن حضور خواهند یافت.

این فیلم تنها محصول مشترک هند و چین نیست و این دو کشور قصد تولید سه فیلم مشترک با هم را دارند. 


ویدیو مرتبط :
زندگینامه جکی چان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«مسابقه پوستر با موضوع تئاتر» برگزار می شود



 

«مسابقه پوستر با موضوع تئاتر» برگزار می شود

 

ستاد برگزاری بیست ونهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به منظور ارتقای سطح كیفی حوزه مواد تبلیغی تئاتر كشور همزمان با این رویداد بین المللی مسابقه پوستر با موضوع تئاتر برگزار می كند.

روابط عمومی جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام كرد: مسابقه پوستر تئاتر در قالب دو بخش پوستر نمایش های صحنه ای، خیابانی و نمایش نامه خوانی و پوستر جشنواره ها و همایش های تئاتر طراحی و پیش بینی شده است.

برپایه ی این خبر، كلیه متقاضیان شركت در این بخش پوستر تئاتر می توانند حداكثر با ۱۰ اثر در این مسابقه حضور پیدا كنند.

محدوده زمانی پیش بینی شده برای آثار متقاضی در قسمت پوستر نمایش صحنه ای، خیابانی و نمایش نامه خوانی حد فاصل اول آذر لغایت اول دی و در قسمت پوستر و جشنواره ها حد فاصل زمانی بعد از انقلاب اسلامی تا اول دی ماه می باشد.

در این خبر آخرین مهلت دریافت آثار بخش پوستر اول دی ماه اعلام شد.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر همزمان با جشن های پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی با هدف انعكاس شایسته فعالیت سالانه تئاتر كشور، ایجاد زمینه تبادل تجربه در سطح هنرمندان داخلی و خارجی در بخش های مختلف از ۱۷ تا ۲۶ بهمن در تهران و همزمان در استان های مختلف كشور برگزار می شود.... / خبرگزارى ایسنا