اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جوانفکر : تلاش می کنم حکمم اجرا نشود


تلاش می‌کنم که این حکم اجرا نشود و از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم جلوی این حکم را بگیرد، با این حال من حاضرم به زندان بروم و در برابر قانون مقاومت نمی‌ کنم.

 مهر: مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور در خصوص حکم صادر شده از سوی قوه قضائیه برای وی گفت: تلاش می‌کنم که این حکم اجرا نشود و از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم جلوی این حکم را بگیرد.

علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور در نشست خبری صبح امروز دوشنبه خود در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی در مورد جبهه پایداری پرسید، گفت: جبهه پایداری جبهه‌ای است که یک شبه به وجود آمده و برای اینکه سهمی در قدرت داشت باشد تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود: معلوم نیست این جبهه ها چگونه به وجود آمده است. جبهه ایستادگی، نشستگی !

مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور همچنین در خصوص حکم صادر شده از سوی قوه قضائیه برای خودش گفت: تلاش می‌کنم که این حکم اجرا نشود و از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم جلوی این حکم را بگیرد، با این حال من حاضرم به زندان بروم  و در برابر قانون مقاومت نمی‌ کنم.

وی در ادامه افزود: می خواهند با این کار در پایان دوران خدمتم به من پاداشی بدهند.

جوانفکر همچنین در خصوص طرح سئوال از رئیس جمهور که توسط نمایندگان مجلس مطرح شده بود اظهار داشت: 5 نفر از افرادی که طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کرده بودند به خاطر ارتباط با پرونده فساد بانکی اخیر رد صلاحیت شدند که به نظر می‌رسد تعداد این رد صلاحیت شده‌ها بیشتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: این چه طرز سوال پرسیدن از رئیس جمهور است. مجلس اگر در این تصمیم خود مصمم نباشد رئیس جمهور نیز حتماً در موعد مقرر به مجلس رفته و جواب خواهد داد.

جوانفکر تصریح کرد:‌ این روش سوال کردن از رئیس جمهور صحیح نیست. این همه موضوعات مختلف در کشور مطرح است و عده‌ای می خواهند از رئیس جمهور در مورد قضیه 11 روزه سوال بپرسند.    


ویدیو مرتبط :
جوانفکر: ظاهرسازی می کنم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد تهدید کرد که اگر جوانفکر آزاد نشود خودش به آنجا آمده و او را آزاد می کند



 

احمدی نژاد تهدید کرد که اگر جوانفکر آزاد نشود خودش به آنجا آمده و او را آزاد می کند

 

نیویورک تایمز نوشت: رقابت بین رئیس جمهور ایران و مخالفان اصولگرایش روز دوشنبه با بازداشت موقت مشاور ارشد احمدی نژاد اشکار شد.

این روزنامه نوشت: شاهدا عینی می گویند که علی اکبر جوانفکر به مدت یک ساعت دست بند به دست بود و زمانی آزاد شد که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران تهدید کرد که شحضا به آنجا آمده و او را آزاد کند.

جوانفکر مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی و روزنامه ایران است.

منتقدان اصولگرای احمدی نژاد او را به دلیل "جریان انحرافی" به چالش کشده اند.

بی بی سی به نقل از منبع خود مدعی شد که حداقل یک نفر در جریان درگیری های روز گذشته در روزنامه ایران مجروح شده است و مرتضی تمدن استاندار تهران از او عیادت کرده است.../انتخاب