اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جواد نکونام بمب فتح‌الله‌زاده برای فصل آینده


مدیرعامل استقلال قصد دارد برای تقویت این تیم دوباره چند ستاره فوتبال ایران را جذب کند که یکی از آنها جواد نکونام هافبک ایرانی باشگاه اوساسونا اسپانیا است.

خبرآنلاین : مدیرعامل استقلال قصد دارد برای تقویت این تیم دوباره چند ستاره فوتبال ایران را جذب کند که یکی از آنها جواد نکونام هافبک ایرانی باشگاه اوساسونا اسپانیا است.

نکونام که چندسالی است پیراهن قرمز اوساسونا را برتن می‌کند، در مصاحبه‌های چند روز اخیر خود تأکید کرده که احتمال بازگشت او به لیگ ایران در فصل آینده وجود دارد. این در حالی است که جواد همچنان می‌تواند حضورش را در لیگ اسپانیا ادامه دهد ولی بنا به دلایلی او به این موضوع هم فکر می‌کند که سال آینده در ایران بازی کند.

یکی از فوتبالیست‌های سرشناس ایران که ارتباط نزدیکی با نکونام دارد می‌گوید که احتمال بازگشت جواد به لیگ ایران وجود دارد. نکونام یک استقلالی متعصب است و دوست دارد پیراهن این تیم را یک روز برتن کند. از طرفی آخرین اخبار حاکی از آن است که علی فتح‌الله‌زاده برای تقویت خط هافبک استقلال چشم به جذب نکونام دارد. در حال حاضر کیانوش رحمتی مصدوم شده و خبرهایی نیز در مورد رفتن آندرانیک تیموریان به لیگ امارات یا قطر مطرح است و مطمئنا نکونام یک گزینه ایده‌آل برای استقلال خواهد بود. اگر او پیراهن آبی را برتن کند مطمئنا بمب فتح‌الله‌زاده در فصل نقل و انتقالات لقب خواهد گرفت.


ویدیو مرتبط :
بمب جدید حاجی فتح‌الله‌زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام بمب فتح‌الله‌زاده برای فصل آینده



بمب فتح‌الله‌زاده ,نقل و انتقالات لیگ برتر,نکونام در استقلال

 

نکونام بمب فتح‌الله‌زاده برای فصل آینده

مدیرعامل استقلال قصد دارد برای تقویت این تیم دوباره چند ستاره فوتبال ایران را جذب کند که یکی از آنها جواد نکونام هافبک ایرانی باشگاه اوساسونا اسپانیا است.

خبرآنلاین: نکونام که چندسالی است پیراهن قرمز اوساسونا را برتن می‌کند، در مصاحبه‌های چند روز اخیر خود تأکید کرده که احتمال بازگشت او به لیگ ایران در فصل آینده وجود دارد.

این در حالی است که جواد همچنان می‌تواند حضورش را در لیگ اسپانیا ادامه دهد ولی بنا به دلایلی او به این موضوع هم فکر می‌کند که سال آینده در ایران بازی کند.

 

یکی از فوتبالیست‌های سرشناس ایران که ارتباط نزدیکی با نکونام دارد به خبرآنلاین می‌گوید که احتمال بازگشت جواد به لیگ ایران وجود دارد.

نکونام یک استقلالی متعصب است و دوست دارد پیراهن این تیم را یک روز برتن کند. از طرفی آخرین اخبار حاکی از آن است که علی فتح‌الله‌زاده برای تقویت خط هافبک استقلال چشم به جذب نکونام دارد.

 

در حال حاضر کیانوش رحمتی مصدوم شده و خبرهایی نیز در مورد رفتن آندرانیک تیموریان به لیگ امارات یا قطر مطرح است و مطمئنا نکونام یک گزینه ایده‌آل برای استقلال خواهد بود.

اگر او پیراهن آبی را برتن کند مطمئنا بمب فتح‌الله‌زاده در فصل نقل و انتقالات لقب خواهد گرفت./فردانیوز