اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جواب مرتضوی را نزد قاضی خواهم داد/خدا را شکر می‌کنم که شاکیان من افرادی مثل مرتضوی، ملک‌زاده، مشایی، جوانفکر و رحیمی هستند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جواب مرتضوی را نزد قاضی خواهم داد

خبرگزاری فارس: احمد توکلی در پاسخ به جوابیه سعید مرتضوی گفت: قدرت دفاع از خودم را نزد قاضی دارم و انشاءالله پاسخ مرتضوی را خواهم داد.

احمد توکلی در پاسخ به جوابیه سعید مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس افزود: من خدا را شکر می‌کنم که شاکیان من افرادی مثل مرتضوی، ملک‌زاده، مشایی، جوانفکر و رحیمی هستند و من در مقابل این افراد قدرت دفاع از خودم را نزد قاضی دارم و انشاءالله پاسخ خواهم داد.

وی افزود: ولی همینکه آقای مرتضوی تا چند روز پیش که احتمال استیضاح وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی را می‌داد سکوت کرده بود و حالا شیر شده است، بهترین دلیل است که نامبرده حرفی برای گفتن ندارد.

توکلی تأکید کرد: وقتی در استیضاحی که انجام خواهیم داد اسناد علیه او را افشا کردیم، معلوم خواهد شد چه کسی دروغگو است.

وی یادآور شد: آنچه درباره 4 ضبط‌ صوت من گفته‌ام مربوط به جلسه حکمیت مربوط به بنده بود و درست هم هست و از ضبط شدن جلسه دیگر با آقای حداد و زاکانی خبری ندارم؛ قول شرف مربوط به این جلسه بود. آقای زاکانی که من ایشان را به صداقت و راستگویی می شناسم،  ناقل آن کلمه بوده است.

توکلی در پایان گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند منافق کسی است که سه ویژگی دارد وقتی خبری می‌دهد دروغ می‌گوید، وقتی قول می‌دهد عمل نمی‌کند و وقتی امانت به او می‌سپارند، خیانت می‌کند. در آینده معلوم خواهد شد که چه کسی این صفات را دارا می‌باشد./فارس


ویدیو مرتبط :
قاضی مرتضوی با حکم قاضی کشکولی محکوم شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از قاضی پرونده‌های رحیمی، مرتضوی، احمدی‌نژاد، و... بازنشسته شد



قاضی شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران بعد از ۳۴ سال خدمت در دستگاه قضایی بازنشسته شد.

 قاضی سیامک مدیرخراسانی رئیس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران، از یک شهریور ماه 94 و بعد از 34 سال خدمت بازنشسته شده است.

این قاضی با سابقه دادگاه کیفری استان تهران که به پرونده‌های بسیار معروف و مهمی از جمله پرونده قضات کهریزک، محمدرضا رحیمی، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، پرونده‌های متعدد مطبوعاتی، پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران و ... رسیدگی کرده است، از بازنشستگی خود ابراز خوشحالی کرد و در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا قصد ورود به حرفه وکالت را دارد یا خیر گفت: به هیچ وجه قصد ورود به حرفه وکالت را ندارم.
 

اخبار,اخباراجتماعی , قاضی   پرونده محمود احمدی نژاد
 

اخبار,اخباراجتماعی , قاضی   پرونده محمود احمدی نژاد

 

اخباراجتماعی - تسنیم