اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال سرباز ۳ زنه پس از مرگش! +عکس



در مراسم تشییع جنازه این سرباز 25 ساله امریکایی که ماه گذشته در یک انفجار انتحاری در افغانستان کشته شد معلوم شد او همزمان دو همسر رسمی و یک معشوقه داشته است که از هرکدام آنها دارای یک پسر است و مجموعا سه پسر دارد.

 

جنجال سرباز ۳ زنه پس از مرگش

 

این سه زن در طی مراسم در ردیف جلو نشسته بودند اما زمانیکه قرار شد پرچم افتخار تابوت او به همسرش اهدا شود معلوم شد دو زن ادعای همسری وی را دارند و بر سر اینکه چه کسی مالک پرچم و عایدی های وی از ارتش باشد درگیری و نزاعی درگرفت.

 

همسر دوم او مدعی است که همسر اول شوهرش سالهاست از او جدا بوده است و الان برای دریافت پول و امتیازات ارتش وی به این مراسم آمده است و به حضور او اعتراض کرد. هویت زن سوم مشخص نشده است . طبق اخبار منتشر شده این مرد در سال 2003 برای اولین بار ازدواج کرد و بعد در سال 2010 با همسر دومش پیمان زناشویی بست.

 

همسر دوم وی میگوید او در مورد اینکه قبلا ازدواج کرده است با او صحبت کرده است اما به او گفته بوده که همسر اولش از او جدا شده است.

 

طبق قوانین ایالت متحده همه حقوق و مزایای این سرباز کشته شده به همسر اولش اهدا شد./ دیلی میل


ویدیو مرتبط :
زنه دستشو نگرفته بود مرگش حتمی بود!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛وقتی علی دایی سرباز بود


وقتی علی دایی سرباز بود