اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال «اعتقاد به خشونت» دی کاپریو


«لئوناردو دی‌كاپریو» در فیلم وسترن «اعتقاد به خشونت» در نقش اول بازی خواهد كرد.

به نقل از سایت سینمایی اواردز دیلی، كمپانی یونیورسال فیلم سینمایی «اعتقاد به خشونت» را با بازی «لئوناردو دی‌كاپریو» جلوی دوربین می‌برد.

كارگردانی این پروژه سینمایی وسترن را «تاد فیدل»، كارگردان فیلم‌ «كودكان كوچك»، به عهده خواهد داشت. فیلمنامه «اعتقاد به خشونت» براساس رمانی به همین نام نوشته «بوستون تران» در سال 2010 نوشته خواهد شد.

«اعتقاد به خشونت» داستان یك یاغی است كه در تلاش است تا در دورانی كه مكزیك درگیر انقلاب است، یك كالسكه اسلحه را قاچاق كند كه در این میان دستگیر می‌شود ولی توسط یك مامور دولت كه در گذشته او را می‌شناخته نجات می‌یابد.


ویدیو مرتبط :
لئوناردو دی کاپریو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از جدیدترین جنجال دی کاپریو


مسئولان سازنده فیلم سینمایی «جی ادگار» به کارگردانی کلینت ایستوود نخستین پوستر تبلیغاتی این فیلم سینمایی را منتشر کردند.

مسئولان سازنده فیلم سینمایی «جی ادگار» به کارگردانی کلینت ایستوود نخستین پوستر تبلیغاتی این فیلم سینمایی را منتشر کردند.

 همزمان با پایان فیلمبرداری و آغاز مراحل پایانی تولید «جی ادگار» (J. Edgar) مسئولان سازنده این فیلم سینمایی نخستین پوستر تبلیغاتی این پروژه را منتشر کردند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، این پوستر منتشر شده تصویر لئوناردو دی کاپریو را به نشان می دهد که در فیلم سینمایی «جی ادگار» به عنوان «ادگار هوور»؛ رییس پلیس فدرال ایالات متحده آمریکا (FBI) ایفای نقش می کند.

همچنین چندی پیش نیز مسئولان سازنده «جی ادگار» عکس هایی از این فیلم سینمایی که در آن ها دی کاپریو و نائومی واتس (بازیگر نقش «هلن گندی»؛ منشی هوور) حضور داشتند را منتشر کرده بودند.

لئوناردو دی کاپریو پیش از این در فیلم های سینمایی «تایتانیک» (Titanic)، «تلقین» (Inception) و «جزیره شاتر» (Shutter Island) ایفای نقش کرده است و نائومی واتس نیز در آثار مطرحی مانند «کینگ کنگ» (King Kong)، «21 گرم» و «حلقه» (The Ring) بازی کرده است.

کلینت ایستوود؛ کارگردان فیلم های سینمایی «آخرت» (Hereafter)، «عزیز میلیون دلاری» (Million Dollar Baby) و «رودخانه مشکوک» (Mystic River)، کارگردانی «جی ادگار» را برعهده دارد و داستین لنس بلک نیز فیلمنامه این فیلم سینمایی را می نویسد.

علاوه بر دی کاپریو و واتس، بازیگران دیگری مانند آرمی هامر (در نقش دستیار هوور)، جودی دنچ (در نقش مادر هوور)، جاش لوکاس (در نقش خلبان مشهوری به نام «چارلز لیندبرگ») و کن هاوارد (در نقش ژنرال ارتش آمریکا به نام «هارلان اف استون») در این فیلم درام بازی می کنند.

همچنین 2 شرکت فیلمسازی «ایمجین انترتینمنت» و «مالپاسو پروداکشنز» نیز این فیلم سینمایی را در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) پاییز سال جاری ابتدا در آمریکای شمالی و پس از 2 روز در سینماهای سایر کشورهای جهان اکران می کنند.

کلینت ایستوود در طول دوران فعالیت هنری خود در 3 حوزه بازیگری، کارگردانی و تهیه کنندگی فعالیت کرده است و علاوه بر دریافت چهار جایزه اسکار موفق به دریافت 109 جایزه دیگر در عرصه های گوناگون معتبر بین المللی شده است.