اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت وحشیانه دوست پسر



جنایت وحشیانه , دوست پسر , حوادث , قتل

پلیس شهر اُکلاهما" روز جمعه پرده از قتلی برداشت که در آن یک مادر جوان به همراه 2فرزندش توسط دوست سابقش کشته شدند.

جسد "هدر جکسون" 23ساله و همچنین دختر 3ساله و پسر 18ماهه اش،روز شنبه در خانه شان پیدا شد.به گفته پزشکی قانونی هر سه بر اثر خفگی کشته شده اند."کورتیس کلینتون" 41ساله، در حالی این 3نفر را به قتل رسانده است،که تنها 7ماه از آزادی اش از 13سال زندان به جرم تجاوز و قتل غیر عمد،می گذشت.

دوستان "جکسون" وقتی که تمام روز از او خبری نشد،با پلیس  تماس می گیرند که پلیس وارد عمل شده و این جنایت وحشتناک را آشکار می سازد.جسد "جکسون" بین تشک و تخت خواب پیدا شد و جسد کودکانش نیز در داخل یک جا لباسی بود.

دیلی نیوز؛پلیس گفت: آنها یک ماه بود که در این خانه زندگی می کردند و "جکسون" 5ماه بود که با قاتل دوست شده بود.هنوز انگیزه او از این قتل مشخص نیست، ولی پلیس می گوید او دارای سابقه طولانی مدتی در جرم و جنایت است..../جام نیوز


ویدیو مرتبط :
جنایت وحشیانه - قتل پسر 10 ساله کرد توسط پلیس ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سلفی 3 پسر شیطان صفت قبل از جنایت/ قتل وحشیانه دختر 14 ساله با قمه +تصاویر



سه قاتل ساعتی قبل از قتل پسر نوجوان باهم عکس سلفی گرفتند و آن را در اینترنت به اشتراک گذاشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،جورج تامسون و بران فینلی 19 ساله و دنیل جانسون 20 ساله به جرم قتل جوردن 14 ساله بازداشت شدند.

این سه دوست ساعتی پس از گرفتن عکس سلفی، با یک قمه بسیار بزرگ به سراغ جوردن رفتند و او را با فریب به قبرستان کشاندند.

 اخبارحوادث  ,خبرهای حوادث ,حوادث  روز


به گزارش دیلی‌میل، تامسون و جوردن به ظاهر با هم دوست بودند و حتی به خانه هم می‌رفتند.اما واقعیت چیز دیگری بود و تامسون به جوردن به شدت حسد می‌ورزید. تامسون همیشه از اسلحه و انواع و اقسام چاقوهایی که داشت برای جوردن تعریف می‌کرد و می‌گفت روزی جوردن را با خود می‌برد و سودی هم از فروش و قاچاق اسلحه به او می‌دهد.

 اخبارحوادث  ,خبرهای حوادث ,حوادث  روز


جوردن که 14 سال بیشتر نداشت حرف‌های تامسون را باور می‌کرد. این بار هم آن‌ها اینچنین او را فریفتند و گفتند قرار است یک معامله بزرگی انجام دهند و سرانجام او را  به قبرستان کشاندند. بعد تامسون و بران با چاقو و قمه به جوردن حمله کردند و با ضربات مستمر و مداوم چاقو به سر و گردن او، وی را به قتل رساندند.

 اخبارحوادث  ,خبرهای حوادث ,حوادث  روز


پس از اینکه پلیس، خانه تامسون را جست‌وجو کرد تعداد بسیار زیادی از انواع قمه، چاقو و ساطور وهمچنین آلت قتاله را هم که یک قمه بزرگ آغشته به خون جوردن بود زیر تخت تامسون پیدا کرد.

در حال حاضر تامسون به جرم قتل از نوع درجه یک به حداقل 27 سال زندان، فینلی به جرم مشارکت در قتل به مدت 14 سال و جانسون به دلیل همکاری و آگاهی از قتل به مدت 10 سال زندان محکوم شدند.

 اخبارحوادث  ,خبرهای حوادث ,حوادث  روز


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران