اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت هولناک 2 نوجوان/ قتل عام 5 عضو خانواده در بازی شبانه دو برادر 16 و 17 ساله + تصاویر



برادر نجوان به اتهام قتل 5 عضو خانواده دستگیر شدند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،براساس گزارش پلیس 2 برادر نوجوان 16و 17 ساله در یک تیراندازی به خانواده خود باعث کشته شدن والدین و 2 برادر و یک خواهر خود شدند .

پلیس " اوکلا ها ما" پس از دریافت تماس در ساعت 11/30 شب چهارشنبه که گزارش از یک جنایت می داد خود را به حمل جنایت که خانه‌ای واقع در " بورکن ارو " در " تولسای او کلا ها ما" است رساند و با جنازه قربانیان و یک زخمی و یک بچه زنده مانده رو به رو شدند .

اخبار,اخبارحوادث,جنایت


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این خانواده 9 نفره که صاحب یک خانه ی مرفع و گران قیمت در منطقه بودند، پدر خانواده که در یک شرکت کامپیوتری مشغول به کار بود و مادر خانواده که زنی خانه دار بود و وقتتش را برای نگهداری از 7 فرزندش در خانه می گذراند در پی یک جنایت توسط فرزندانش به قتل رسیدند .


اخبار,اخبارحوادث,جنایت


پلیس که در حال بررسی بیشتر این قتل عام است و به دنبال انگیزه ی این جنایت از شاهدین و همسایه ها بازپرسی به عمل آورد .

همسایه ها در گزارش خود گفتند که این خانواده بی آزار بیشتر وقتشان را در خانه می گذارند و مادر خانواده اجازه نمی داد، فرزندانش با بچه های همسایه بازی می کنند .

پلیس در ادامه افزود که قربانیان این حادثه والدین و یک دختر 5 ساله و 2 پسر 7 و 9 ساله هستند و یکی دیگر از قربانیان دختری 13 ساله که براثر جرایتهای فراوان در بیمارستان به سر می برد و فقط یک عضو خانواده که دختری 2 ساله است صدمه بزند .

 

 اخبار حواث  -  باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
پیام نوجوان 17 ساله استرالیایی عضو داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل عام یک خانواده به فجیع ترین شکل/سر کودک یک ساله هم بریده شد+تصاویر مقتولین



قتل عام یک خانواده به فجیع ترین شکل/سر کودک یک ساله هم بریده شد+تصاویر مقتولین

به گزارش پلیس قاتل حسود پس از کشتن مادر در مقابل دیدگان فرزندانش، چهار فرزند بهت زده وی را نیز مورد حمله وحشیانه و مرگبار خود در شیکاگو، قرار داد و منجر به مرگ 4 فرزند وی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتد پرس مینگ دانگ چن 25 ساله پسر عموی حسود شوهر زن کیو الی 37 ساله پس از مشاهده زندگی این خانواده چینی در شیکاگو در اقدامی ناباورانه با چاقوی آشپزخانه پس از مورد حمله قرار دادن وی 4 کودک 1و 5 و 7 و 9 ساله وی را نیز مورد حمله قرار داد و منجر به مرگ یکایک آنان شد. 
 
ژن کیو آلی پس از فهمیدن قصد وی در طی یک تماس تلفنی با فوریتهای پلیس آنان را در جریان امر قرار داد. 
 
میندانگ پس از متوجه شدن از اقدام وی از پشت سر با چاقوی آشپزخانه گردن وی را برید و به سراغ بچه ها رفت و به همان شکل یکایک کودکان ا به قتل رساند ولی قبل از فرار با حضور پلیس واشنگتن دب ورودی منزل ویلایی دستگیر شد. 
 
چاقو توسط پلیس ضبط شد و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند. 
 
مینگ دانگ به دعوت از پسر عموی خود همسر ژن کیو آلی از چین به شیکاگو دعوت شده بود که پس از یک هفته اقامت وی از وضع زندگی تقریبا مرفه آنان آگاه و تصمیم به قتل آنان را گرفت. 
 
همسر ژن کیو آلی به عنوان راننده دریک شرکت حمل و نقل بین المللی با درآمد بالا استخدام شده بود که برای ماموریتی 2 روزه شیکاگو را به قصد سان فرانسیسکو ترک کرده بود. 
 
مینگ دانگ 27 ساله به اتهام پنج فقره قتل عمد در دادگاه شیکاگو محاکمه خواهد شد.

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

باشگاه خبرنگاران