اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت هولناک خواستگار شکست خورده در باشگاه سوارکاری



جنایت هولناک خواستگار شکست خورده در باشگاه سوارکاری

پسر جوان وقتی متوجه شد دختر مورد علاقه اش قصد دارد با فرد دیگری ازدواج کند دست به جنایتی هولناک زد.

 ساعت 16 هفتم اسفندماه سال گذشته ماموران پلیس آگاهی اسلامشهر در جریان جنایتی هولناک در یک باشگاه سوارکاری قرار  گرفتند.

در ادامه تیمی از کارآگاهان همراه بازپرس جنایی در محل قتل حاضر شده و با جسد زن میانسالی روبرو شدند که با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود. پیکر نیمه جان دختر مقتول نیز در آن محل قرار داشت که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.

یکی از کارگران باشگاه سوارکاری که موفق به دستگیری قاتل شده بود در تحقیقات گفت: متهم به قتل به نام داود پس از این جنایت با من تماس گرفت که من به او گفتم هیچ اتفاقی نیفتاده و برای حل مشکلتان به باشگاه بیا. وقتی او به باشگاه بازگشت با کمک دیگر کارگران دستگیرش کردیم.

با انجام تحقیقات مقدماتی داود به اداره آگاهی منتقل شد و در جریان بازجویی ها با اعتراف به جرم خود گفت: یکسال قبل با دختر مقتول به نام زهرا آشنا شده و همراه خانواده ام به خواستگاری او رفتیم.

 

مادر زهرا از من خواست پولهایم را جمع کنم تا بتوانم با دخترش ازدواج کنم. سه روز قبل مقتول به نام نجیبه با من تماس گرفت و گفت تا وقتی که با زهرا عقد نکرده ای به خانه ما نیا، رفت و آمد تو به این خانه باعث مزاحمت برای ما شده است.

 

این حرف ها باعث شد به رفتار آنها مشکوک شوم و پس از پرس و جو متوجه شدم زهرا خواستگار دیگری دارد و مادرش موافق ازدواج با او است. روز قبل از جنایت به خانه دختر مورد علاقه ام زنگ زدم که نجیبه گفت که زهرا همراه خواستگارش به گردش رفته است.

 

این موضوع مرا عصبانی کرد به خاطر همین روز حادثه به باشگاه سوارکاری رفتم. نجیبه مدعی شد زهرا تا چند روز دیگر با خواستگارش ازدواج می کند و آنها موافق ازدواج دخترشان با من نیستند. این موضوع مرا عصبانی کرد به همین خاطر با کارد چند ضربه به نجیبه و زهرا زده و از محل فرار کردم.

پس از دفاعیات متهم بازسازی صحنه قتل و گزارش پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ مقتول و همچنین سلامت روانی متهم به قتل بازپرس پرونده برای داود قرار مجرمیت صادر کرد که با تایید قرار مجرمیت و صدور کیفرخواست پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد./مهر

 


ویدیو مرتبط :
جنایت هولناک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت تلخ خواستگار شکست خورده



مرد خشمگین وقتی نتوانست دختر مورد علاقه‌اش را راضی به ازدواج کند، نقشه ربودن او را طراحی کرد. متهم وقتی در اجرای این نقشه ناکام ماند، جنایتی تلخ را رقم زد.

به گزارش جام جم، ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد 30 خرداد امسال ماموران پلیس از یک مورد چاقوکشی در یکی از شهرک های اطراف بیرجند باخبر شدند. در ادامه تیمی از ماموران برای بررسی موضوع راهی محل درگیری شده و در تحقیقات مقدماتی دریافتند، فردی شبانه با ورود به این خانه، مرد صاحبخانه، دختر 14 ساله و پسر هشت ساله او را با چاقو مجروح و فرارکرده است.

مجروحان بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و مرد 54 ساله به دلیل شدت جراحات در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

با شروع تحقیقات، مادرخانواده که براثر این ماجرا دچار شوک شده بود پس از بهبود حالش به ماموران گفت: حدود ساعت سه صبح از خواب بیدار شده و به حیاط خانه رفتم تا برق آنجا را روشن کنم که دیدم مردی از بالای دیوار به داخل حیاط پرید و جلوی دهانم را گرفت. او تهدید کرد اگر سر و صدا کنم مرا با چاقو می کشد. به همین دلیل سکوت کردم.

وی ادامه داد: وقتی چهره مرد مهاجم را دیدم، او را شناختم. او خواستگار دخترم بود و گفت آمده تا او را با خود ببرد. وقتی به او گفتم دخترم در خانه نیست، تصور کرد دروغ می گویم و وارد ساختمان شد و همسرم را با چاقو مجروح کرد. در این هنگام دختر و پسرم از خواب بیدار شدند که آنها را هم با چاقو زد. در یک لحظه توانستم از دست او فرار کنم. مرد مهاجم وقتی مطمئن شد دختر بزرگم خانه نیست، از محل فرار کرد. من هم با داد و فریاد از همسایه ها کمک خواستم. متهم به نام میثم، از چندی قبل خواستگار دخترم بود اما به خاطر رفتارش ما با این وصلت مخالفت کردیم.

با توجه به حساسیت موضوع، پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران با شناسایی پاتوق های متهم، میثم را قبل از فرار دستگیر کردند. همزمان نیز از بیمارستان خبر رسید، مرد 54 ساله پس از 9 روز براثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

میثم نیز که با اتهام قتل عمد روبه رو شده بود، به جرم خود اعتراف کرد و گفت: پیش از این دوبار ازدواج کرده و سه فرزند حاصل ازدواج هایم بود. سه سال قبل با دختر مقتول آشنا شده و قرار بود با هم ازدواج کنیم اما چند روز قبل دختر جوان با من تماس گرفت و مدعی شد، از تصمیم خود منصرف شده و دیگر علاقه ای به ازدواج با من ندارد. طاقت شنیدن این حرف را نداشتم.

وی ادامه داد: من به این دختر بشدت علاقه داشتم و نمی توانستم او را فراموش کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم او را ربوده و مجبور به ازدواج کنم. نیمه های شب از بالای دیوار به داخل خانه پریده و با زن صاحبخانه روبه رو شدم. جلوی دهانش را گرفتم و تهدید کردم سرو صدا نکند. من فقط می خواستم دختر مورد علاقه ام را با خود ببرم. وقتی فهمیدم او خانه نیست عصبانی شده و کنترل رفتارم را از دست دادم. با چاقو به سمت اعضای خانواده این دختر حمله ور شده و آنها را مجروح و فرار کردم. تصور نمی کردم باعث قتل شوم و حالا از کاری که کردم، پشیمانم.

سرهنگ پرویز عرب زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی در این رابطه گفت: دو فرزند خانواده که در این ماجرا مجروح شده بودند، از بیمارستان مرخص شدند و با دستور بازپرس ویژه قتل، متهم صحنه نزاع و درگیری را بازسازی کرد.
   اخبار حوادث  -  جام  جم