اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت هولناك در شب تاریك



 

 

قاتل مرد ۳۲ ساله در نیشابور ۳ ساعت پس از وقوع قتل و مجروح كردن زن جوان و كودك ۴ ساله، وی در چنگال قانون اسیر شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: ساعت ۳/۱۰ بامداد ۲۶ مردادماه یك مورد نزاع منجر به قتل به سیستم فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و تیم گشت كلانتری ۱۳ این شهرستان با توجه به هماهنگی ها از طریق مركز فرماندهی و كنترل پلیس شهرستان، به محل مورد نظر اعزام شدند.

 

سرهنگ ابوالقاسم باروح افزود: ماموران انتظامی در بررسی محل حادثه كه منزلی مسكونی در خیابان نور نیشابور بود با جسد سوخته شده صاحبخانه در داخل پاركینگ ساختمان و پیكر نیمه جان همسر و كودك ۴ ساله اش مواجه شدند كه در نتیجه زن جوان و كودك خردسال بلافاصله به بیمارستان انتقال و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفتند.

 

وی خاطرنشان كرد: با انجام تحقیقات از اهالی محل، چند نفر اظهار كردند كه شب گذشته یك دستگاه خودروی تویوتا كمری مشكی رنگ به سریال پلاك ایران ۱۱ را كه مقابل منزل علیرضا پارك بوده، مشاهده كرده اند.

 

با به دست آمدن این سرنخ طرح مهار در دستور كار تیم های گشت و تامین فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور قرار گرفت و تمامی محورهای مواصلاتی این شهرستان تحت كنترل و مراقبت دقیق قرار گرفت و ساعت ۶/۱۰ بامداد، ۳ ساعت پس از وقوع جنایت ماموران كلانتری ۱۳ قدس در بلوار جانبازان این شهر یك دستگاه خودروی سواری تویوتا كمری مشكی رنگ با شماره سریال پلاك ایران ۱۱ را مشاهده كردند و در اقدامی ضربتی قبل از آن كه راننده آن برای فرار اقدامی بكند، او را دستگیر كردند.

 

فرد مظنون پس از انتقال به كلانتری پرده از راز جنایت هولناك خیابان نوربرداشت.

 

حسین - متهم - در بازجویی های پلیسی اظهار كرد: ۴۱ سال دارم و اهل و ساكن تهران هستم . ۴ سال قبل علیرضا در شركت من كار می كرد و با همسرش آشنا شدم. متهم ادامه داد: ۳ سال قبل علیرضا تسویه حساب كرد و همراه خانواده اش به نیشابور آمد.

 

در این مدت من چند بار به نیشابور آمدم و شب گذشته هم با او در خانه اش بودیم كه به خاطر شك و بدبینی كه نسبت به من داشت با هم درگیر شدیم و به تصور آن كه تمام اعضای این خانواده را به قتل رسانده ام متواری شدم.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
شب تاریك

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت هولناك در اصفهان:زن شوهرش را سه بار كشت



 

 جنایت هولناك در اصفهان:زن شوهرش را سه بار كشت

 

زنی كه به همراه دوست جوانش، شوهرش را به قتل رسانده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد دستگیر و پرده از راز این جنایت هولناك برداشت.

به گزارش ایسنا، ماموران نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد اصفهان، در تماسی فردی با مركز فوریتهای پلیسی «۱۱۰» از كشف جسدی در بیابانهای اطراف شهرستان مطلع شدند.

ماموران با حضور درمحل حادثه، با جسد خون آلود مردی ۵۰ ساله روبرو شدند كه لباس كاملی شامل جوراب و شلوار طوسی رنگ، پیراهن چهارخانه، كاپشن مشكی، كفش قهوه ایی و كیف حاوی مدارك شناسایی داخل گونی زرد رنگ در خون خود خفته بود.

بررسی های اولیه ماموران نشان داد كه مقتول بواسطه خونریزی ناشی از بریده شدن شاهرگ دستش كشته شده و متهم یا متهمان به قتل احتمالی برای پنهان كردن جسد، آن را داخل گونی انداخته و میان دو تپه خاكی در محلی دور از تردد انداخته اند.

با كشف جسد مرد میانسال در داخل گونی زرد رنگ، پرونده برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

با توجه به گزارش تشریح جسد توسط پزشكی قانونی مشخص شد؛ عامل یا عاملان جنایت ابتدا مقتول را به وسیله مواد بیهوشی، بیهوش كرده و سپس با وسیله ای باریك خفه كرده و پس از آن برای اطمینان از مرگ وی، رگ دست وی را نیز قطع كرده اند.

با توجه به این كه مدارك شناسایی مقتول در محل كشف جسد كشف شده بود خانواده این مرد شناسایی و برای روشن شدن موضوع به پلیس آگاهی دعوت شدند.

در تحقیقات تكمیلی صورت گرفته و رویارویی افسر پرونده با مدارك و اسناد معتبر؛ سرانجام «مرضیه» در دام تناقض گویی های خود گرفتار شد و پرده از راز جنایتی هولناك برداشت.

اعتراف متهمان

بنابراظهارات «مرضیه»، خود او طراح نقشه قتل همسرش بوده و با كمك مردی ۲۶ ساله به نام احسان كه مدتی از آشنایی آنها می گذشته است این سناریوی وحشتناك را اجرا كرده كه پس از اقرار متهمه به قتل، «احسان» نیز توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

«مرضیه» در تشریح ماجرا گفت كه مدام با «حیدر» بحث و جدل داشته و حتی او من را مورد ضرب و شتم قرار می داد و اصرار داشت كه من سر كار بروم و خرج خانه را بدهم.

«مرضیه» در ادامه اعترافات خود افزود كه در پارك با «احسان» آشنا شده و پس از مدتی از او خواستم تا «حیدر» را از بین ببریم. احسان در ابتدا راضی نبود اما با اصرارهای «مرضیه» سرانجام راضی شد.

بنابراظهارات متهم، «مرضیه» پس از خواباندن كودكانشان، با قرص خواب آور «حیدر» را بیهوش كرده و به گونه ای كه قبل از این كه كاملا به خواب برود وی را سوار خودرو كرده و در مسیر «احسان» را سوار كرده و حیدر را به بیرون شهر برده تا او را به قتل برسانند.

متهمان پیكر نیمه جان «حیدر» را به محلی كه احسان مشخص كرده بود، برده و با طنابی كه احسان تهیه كرده بود خفه كرده و داخل گونی زرد رنگی كرده بود.

مرضیه در اعترافات خود با بیان این كه هنگامی كه او را درون گونی می كردیم، احساس كردم هنوز نفس می كشد، گفت: رگ دستش را با شی برنده بریده تا از مرگش مطمئن شوم.

احسان نیز ضمن اعتراف به قتل «حیدر»، خود را بازیچه «مرضیه» عنوان كرد و گفت كه بازیچه یك انتقام جویی خانوادگی شده است.... / گزارش : جام جم آنلاین