اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت هولناك در اصفهان:زن شوهرش را سه بار كشت



 

 جنایت هولناك در اصفهان:زن شوهرش را سه بار كشت

 

زنی كه به همراه دوست جوانش، شوهرش را به قتل رسانده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد دستگیر و پرده از راز این جنایت هولناك برداشت.

به گزارش ایسنا، ماموران نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد اصفهان، در تماسی فردی با مركز فوریتهای پلیسی «۱۱۰» از كشف جسدی در بیابانهای اطراف شهرستان مطلع شدند.

ماموران با حضور درمحل حادثه، با جسد خون آلود مردی ۵۰ ساله روبرو شدند كه لباس كاملی شامل جوراب و شلوار طوسی رنگ، پیراهن چهارخانه، كاپشن مشكی، كفش قهوه ایی و كیف حاوی مدارك شناسایی داخل گونی زرد رنگ در خون خود خفته بود.

بررسی های اولیه ماموران نشان داد كه مقتول بواسطه خونریزی ناشی از بریده شدن شاهرگ دستش كشته شده و متهم یا متهمان به قتل احتمالی برای پنهان كردن جسد، آن را داخل گونی انداخته و میان دو تپه خاكی در محلی دور از تردد انداخته اند.

با كشف جسد مرد میانسال در داخل گونی زرد رنگ، پرونده برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

با توجه به گزارش تشریح جسد توسط پزشكی قانونی مشخص شد؛ عامل یا عاملان جنایت ابتدا مقتول را به وسیله مواد بیهوشی، بیهوش كرده و سپس با وسیله ای باریك خفه كرده و پس از آن برای اطمینان از مرگ وی، رگ دست وی را نیز قطع كرده اند.

با توجه به این كه مدارك شناسایی مقتول در محل كشف جسد كشف شده بود خانواده این مرد شناسایی و برای روشن شدن موضوع به پلیس آگاهی دعوت شدند.

در تحقیقات تكمیلی صورت گرفته و رویارویی افسر پرونده با مدارك و اسناد معتبر؛ سرانجام «مرضیه» در دام تناقض گویی های خود گرفتار شد و پرده از راز جنایتی هولناك برداشت.

اعتراف متهمان

بنابراظهارات «مرضیه»، خود او طراح نقشه قتل همسرش بوده و با كمك مردی ۲۶ ساله به نام احسان كه مدتی از آشنایی آنها می گذشته است این سناریوی وحشتناك را اجرا كرده كه پس از اقرار متهمه به قتل، «احسان» نیز توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

«مرضیه» در تشریح ماجرا گفت كه مدام با «حیدر» بحث و جدل داشته و حتی او من را مورد ضرب و شتم قرار می داد و اصرار داشت كه من سر كار بروم و خرج خانه را بدهم.

«مرضیه» در ادامه اعترافات خود افزود كه در پارك با «احسان» آشنا شده و پس از مدتی از او خواستم تا «حیدر» را از بین ببریم. احسان در ابتدا راضی نبود اما با اصرارهای «مرضیه» سرانجام راضی شد.

بنابراظهارات متهم، «مرضیه» پس از خواباندن كودكانشان، با قرص خواب آور «حیدر» را بیهوش كرده و به گونه ای كه قبل از این كه كاملا به خواب برود وی را سوار خودرو كرده و در مسیر «احسان» را سوار كرده و حیدر را به بیرون شهر برده تا او را به قتل برسانند.

متهمان پیكر نیمه جان «حیدر» را به محلی كه احسان مشخص كرده بود، برده و با طنابی كه احسان تهیه كرده بود خفه كرده و داخل گونی زرد رنگی كرده بود.

مرضیه در اعترافات خود با بیان این كه هنگامی كه او را درون گونی می كردیم، احساس كردم هنوز نفس می كشد، گفت: رگ دستش را با شی برنده بریده تا از مرگش مطمئن شوم.

احسان نیز ضمن اعتراف به قتل «حیدر»، خود را بازیچه «مرضیه» عنوان كرد و گفت كه بازیچه یك انتقام جویی خانوادگی شده است.... / گزارش : جام جم آنلاین



ویدیو مرتبط :
گیر دادن سه پیچه یه زن به شوهرش(خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت هولناک/زن سوم، شوهرش را به «میهمانی مرگ» كشاند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زن سوم، شوهرش را به «میهمانی مرگ» كشاند

شكایت اولیای‌دم سه سال بعد از گم‌شدن مردی میانسال، راز قتل او را برای پلیس فاش كرد و مشخص شد همسر سوم مقتول با همدستی دو مرد دست به جنایت زده است.

به گزارش شرق، این پرونده كه به‌زودی در شعبه 71 دادگاه كیفری ‌استان تهران رسیدگی می‌شود یك سال قبل در شهریار به جریان افتاد و در آن زمان یكی از فرزندان مردی به نام فرامرز به ماموران گفت پدرش از سه سال پیش ناپدید شده ‌است. این جوان به پلیس گفت: سه سال است كه پدرم گم شده و با ما هیچ‌ تماسی نداشته است. در این مدت هربار كه به خانه‌اش رفتیم همسرش به ما گفت پدرمان به ژاپن رفته تا كار كند و هنوز برنگشته است. در این سه سال هربار كه از او خواستیم شماره تلفنی به ما بدهد طفره رفت و گفت شماره‌ای ندارد. این پسر ادامه داد: من فكر می‌كنم همسر پدرم از سرنوشت او خبر دارد و نمی‌خواهد چیزی به ما بگوید.

با شكایت این جوان تحقیقات پلیس آغاز شد و همسر سوم فرامرز مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت: شوهرم به گفته خودش به ژاپن رفته است البته من هم از او خبر ندارم. وقتی این زن از بیان واقعیت طفره رفت و حاضر نشد به سوالات پلیس جواب دهد ماموران جمع‌آوری اطلاعات در مورد فرامز را آغاز كردند و متوجه شدند این مرد سه بار ازدواج كرده و آخرین همسرش زنی است كه در حال حاضر در عقد او است. او از دو ازدواج دیگرش فرزندانی دارد كه همگی بزرگسال هستند و زندگی‌های جداگانه دارند. كارآگاهان همچنین متوجه شدند فرامرز از همسر سوم خودش هم یك دختر دارد كه حساب مشتركی بین این سه وجود دارد و از زمان گم شدن فرامرز همسر و دخترش از آن حساب برداشت می‌كنند. این تنها یافته‌های پلیس نبود و ماموران متوجه شدند سارا همسر فعلی فرامرز مدتی است با مردی به نام اسماعیل زندگی پنهانی دارد و اسماعیل به خانه او رفت و آمد می‌كند. سارا با به دست آمدن این اطلاعات یك‌بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت.

زمانی كه پلیس در مورد اسماعیل از او سوال كرد این زن گفت: سه سال قبل شوهرم به طور ناگهانی گم شد و بعد از آن دیگر خبری از او نشد. به ما گفته بود می‌خواهد به خارج برود و كار كند. من و دخترم فكر می‌كردیم شوهرم به ژاپن رفته است. در این مدت من سعی كردم پیدایش كنم اما نشد تا اینكه یك سال قبل اسماعیل كه می‌دانستم نسبت به من علاقه‌ای دارد به خانه‌ام آمد و گفت حالا كه شوهرت رفته و تو را ترك كرده بیا با هم زندگی كنیم و زن صیغه‌ای من بشو. من هم كه شرایط سختی داشتم قبول كردم و از آن به بعد اسماعیل با من رابطه داشت.

سارا انگشت اتهام را به سمت اسماعیل گرفت و گفت: از آنجایی كه اسماعیل در این مدت چندین بار به من گفت شوهرت مرده است، حدس می‌زنم او اطلاعاتی در این‌باره دارد. اسماعیل با توجه به طرح این اتهام بازداشت شد اما ماجرای گم‌شدن فرامرز را به گونه‌ای دیگر تعریف كرد و گفت: من و سارا با هم رابطه داشتیم و این پیشنهاد سارا بود كه فرامرز را بكشیم. چون سارا می‌گفت فرامرز مرد بداخلاقی است و نمی‌خواهد بیشتر از این او را تحمل كند. من هم قبول كردم چون عاشق سارا شده‌ بودم. یك مرد افغان را اجیر كردیم و قرار شد سه نفری فرامرز را به قتل برسانیم. طبق نقشه او را به باغی دعوت كردیم و در حالی‌كه همه چیز شبیه به یك میهمانی بود، فرامرز را غافلگیر كردیم و او را كشتیم و جسدش را در همان باغ دفن كردیم. پلیس با كمك اسماعیل، مرد افغان را هم بازداشت كرد. هر سه متهم بارها مورد بازجویی قرار گرفتند و به دست داشتن در قتل اعتراف كردند.

مرد افغان در بازجویی‌ها گفت: من برای این قتل پول گرفتم. سارا و اسماعیل با هم نقشه را كشیده‌ بودند و من فقط در كندن چاله و دفن مقتول كمك‌شان كردم. این اسماعیل بود كه دست به این قتل زد.

ماموران در ادامه به باغی كه متهمان نشانی‌اش را داده‌ بودند رفتند و بعد از حفر چاله‌ای كه گفته می‌شد فرامرز در آن دفن شده استخوان‌های او را پیدا كردند. آزمایش‌های ژنتیكی ثابت كرد استخوان‌ها متعلق به فرامرز است بنابراین اتهام قتل عمد و معاونت در قتل به اسماعیل، سارا و مرد افغان تفهیم شد. آنها یك‌بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفتند و جزییات را توضیح دادند.

در حالی‌كه دو متهم مرد مدعی بودند سارا نقشه قتل را كشیده ‌است این زن در آخرین دفاعیاتش گفت از ماجرای قتل شوهرش خبر نداشته و متهمان دروغ می‌گویند. این در حالی بود كه اسماعیل هم قتل را گردن مرد افغان انداخت و گفت قاتل اصلی اوست و طناب را او دور گردن متهم پیچید. مرد افغان نیز اتهامش را رد كرد و مدعی شد در این قتل نقشی نداشته است. با این حال قرار مجرمیت و كیفرخواست علیه متهمان صادر شد و پرونده این بار در شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران به جریان افتاد.

قاضی نورالله عزیزمحمدی بعد از بررسی پرونده با وارد آوردن چند ایراد از جمله بررسی سابقه ارتباط اسماعیل و سارا و بررسی فهرست مكالمات تلفنی آنها از دادسرای شهریار خواست این ایرادات را برطرف كند تا پرونده برای رسیدگی آماده شود./شرق