اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت جنسی در انگلیس!*سند



جنایت جنسی در انگلیس!*سند

بی بی سی: «9 مرد که در منچستر محفلی برای سوءاستفاده جنسی از دختران نوجوان ترتیب داده بودند، به زندان محکوم شدند. مطابق آنچه به هیئت منصفه گفته شده، برخی از دختران مورد ضرب و شتم قرار گرفته و وادار می‌شدند که 'چندین بار در هفته' و 'با چندین مرد در یک روز' رابطه جنسی برقرار کنند. یکی از دختران نوجوان به هیئت منصفه گفت که در یک شب به رابطه جنسی با ۲۰ مرد واداشته شده است.»

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، سایت بی بی سی، 9می (20 اردیبهشت) از محکومیت 9 مرد به جرم سوءاستفاده جنسی از دختران نوجوان در انگلیس خبر داد.

این افراد که کم‌سن‌ترین قربانیانشان 13 سال داشته است، به حبس‌هایی بین 4 تا 19 سال محکوم شده‌اند.

این مردان بابت جرایمی چون دسیسه‌چینی برای سوءاستفاده جنسی از کودکان و همچنین تجاوز مجرم شناخته شده‌اند.

محکومین که بین 24 تا 59 سال سن دارند، پنج دختر را با مشروبات الکلی و مواد مخدر فریفته و برای سوءاستفاده جنسی "به گردش می‌برده‌اند".

البته پلیس بر این باور است که شمار قربانیان به 47 تن می‌رسد.

 

مطابق آنچه به هیئت منصفه گفته شده، برخی از دختران مورد ضرب و شتم قرار گرفته و وادار می‌شدند که "چندین بار در هفته" و "با چندین مرد در یک روز" رابطه جنسی برقرار کنند.

محکومان دختران جوان را با مشروبات الکلی و مواد مخدر می‌فریفتند و در دو اغذیه‌فروشی مورد سوءاستفاده جنسی قرار می‌دادند. یکی از دختران نوجوان به هیئت منصفه گفت که در یک شب به رابطه جنسی با 20 مرد واداشته شده است.

دختری دیگر نیز گفت: "در حالی که از شدت مستی روی تخت استفراغ می‌کرده است"، دو مرد او را مورد تجاوز قرار داده‌اند.

به گفته پلیس این دختران از خانواده‌هایی "مساله‌دار" و "فرودست" بوده‌اند.

در دادگاه بسیاری از متهمان گفتند نمی دانستند که دختران به سن قانونی نرسیده بودند.

بی بی سی همچنین نوشت؛ در ماه فوریه حدود صد نفر از جوانان انگلیسی در نزدیکی اغذیه‌فروشی‌هایی که تجاوزها در آنها صورت گرفته بود، دست به تظاهرات زدند. این اعتراضات به خشونت‌هایی انجامید./جام نیوز


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
تاثیر آموزش جنسی در مدارس آمریکا و بحث سند 2030 بر مصونیت افراد در برابر تعرض های جنسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از یک جنایت/ آزار جنسی یک نوجوان بحرینی



تصویری از یک جنایت/ آزار جنسی یک نوجوان بحرینی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تصویری از یک جنایت که آزار جنسی و شکنجه یک نوجوان بحرینی از سوی مزدوران آل خلیفه را نشان می دهد امروز در سایتهای اینترنتی قرار داده شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، این تصاویر مربوط به "علی السنکیس" نوجوان 16 ساله بحرینی است که بعد از اینکه به درخواست ماموران امنیتی برای همکاری و خبرچینی جواب رد داده از سوی آنها ربوده شده و پس از ضرب و شتم و ایجاد جراحت مورد آزار جنسی قرار گرفت.

نیروهای امنیتی، پیکر نیمه جان و نیمه هوشیار وی را صبح امروز در گوشه ای از سنابس رها کرده اند.

امروز در محلات مختلف بحرین به همین مناسبت تظاهرات ضد رژیم آل خلیفه برگزار شد./انتخاب


تجاوز به کودک,تجاوز به کودک در بحرین,آزار جنسی,آزار جنسی کودک,تظاهرات ضد رژیم آل خلیفه,اخبار بحرین