اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت‌ تكان ‌دهنده مرد شیشه‌ای + عکس



 

 

جنایت‌ تكان ‌دهنده مرد شیشه‌ای + عکس

 

ایران:حدود ساعت 8 صبح دوشنبه ساكنان خانه‌ای در حوالی خیابان قزوین تهران مرد همسایه - سعید 41 ساله - را دیدند كه با سر و وضعی آشفته و لباس‌های خون‌آلود با عجله از خانه بیرون دوید. آنها با شنیدن صدای گریه‌های دو كودك خردسال سعید، راهی خانه شده و در ناباوری با پیكر نیمه‌جان و خونین سمیه - همسر 35 ساله - او روبه‌رو شدند كه پای چپش از مچ قطع شده بود. پسر 4 ساله‌اش - پوریا - و دختر 6 ماهه‌اش - پریا - نیز بشدت گریه و بی‌تابی می‌كردند. همسایه‌ها بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفتند. دقایقی بعد نیز امدادگران زن مجروح را به بیمارستان منتقل كردند. دو كودك زن مجروح به یكی از همسایه‌ها سپرده شده بودند كه مأموران دریافتند پدربزرگ بچه‌ها نزدیكی خانه آنها زندگی می‌كند. بنابراین پوریا و پریا را از زن همسایه تحویل گرفته و آنها را به پدربزرگشان سپردند. در حالی كه ردیابی‌ها برای دستگیری سعید ادامه داشت حدود ساعت 2 بعدازظهر همسایه‌های خانه سعید با شنیدن صدای ناله‌های پسربچه دریافتند مرد شیشه‌ای مخفیانه همراه پسرش به خانه برگشته و پسر كوچولو را هدف ضربه‌های كارد قرار داده است. بنابراین پسر جوان همسایه با كمك دوستش بی‌معطلی پس از شكستن شیشه‌ها و در آپارتمان وارد خانه شدند اما سعید با قمه و كارد به آنها حمله كرد كه همان موقع یكی از پسرها با چوب دستی چند ضربه به سعید زد. دیگری هم پوریا كه هدف 14 ضربه كارد قرار گرفته بود را در آغوش كشید تا او را به بیمارستان برساند. اما سعید با ضربه‌های كارد وی را نیز مجروح كرد كه سرانجام با كمك همسایه‌ها و حضور مأموران پلیس دستگیر شد. پس از انتقال پوریا به بیمارستان تلاش پزشكان برای نجاتش آغاز شد اما وضعیت وی وخیم اعلام شده است.

اعلام خبر قتل پدر

در حالی كه تحقیقات در این پرونده ادامه داشت حدود ساعت 6 بعدازظهر مرد میانسالی با مأموران كلانتری محل تماس گرفت و از قتل هولناك همسایه 75 ساله‌اش در خانه خبر داد.

دقایقی بعد مأموران پس از حضور در خانه مورد نظر با جسد خونین ابوالحسن - پدر سعید - روبه‌رو شدند. دختر 6 ماهه سعید نیز كنار جسد پدربزرگ گریه می‌كرد.

مرد جوانی كه خود را پسر مقتول و برادر سعید معرفی می‌كرد به مأموران گفت: «ظهر امروز خاله‌ام از شهرستان تماس گرفت و گفت: ساعتی قبل سعید با تلفن همراه به خانه آنها تلفن زده و گفته بود همسرش را با قمه مجروح كرده و پدرش را نیز كشته است. الآن هم با پسرش پوریا در یك مسجد نشسته و می‌خواهد پوریا را هم بكشد!» اما من كه سركار بودم موضوع را خیلی جدی نگرفتم تا اینكه بعدازظهر وقتی به خانه سعید رفتم و متوجه مجروح شدن سمیه و پوریا شدم بلافاصله خودم را به خانه پدرم رساندم كه متأسفانه با صحنه جنایت هولناك روبه‌رو شدم!

با اعلام خبر جنایت به محمد شهریاری - بازپرس كشیك ویژه قتل - تیم ویژه جنایی راهی محل حادثه شدند.

كارآگاهان در تحقیقات مقدماتی دریافتند سعید معتاد به ماده مخدر شیشه بوده و بر اثر توهمات ناشی از مصرف مواد مخدر صنعتی مرتكب جنایت شده است.

ساعتی بعد در حالی كه تحقیقات ادامه داشت دختر 15 ساله‌ای خود را به بازپرس شهریاری رساند و گفت: «من هم دختر سعید هستم. مادرم چند سال قبل از پدرم طلاق گرفت و به امریكا رفت و من مجبور شدم نزد پدر بمانم. اما حدود 6 ماه قبل وقتی پدرم می‌خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد به ناچار فرار كردم و حالا سرگردان خانه‌های مردم و خیابان‌ها هستم. دقایقی قبل نیز از طریق همسایه‌‌ها در جریان موضوع قرار گرفتم.»

بازجویی از جنایتكار شیشه‌ای

مرد جنایتكار كه صبح دیروز برای بازجویی‌ به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شده بود بدون ابراز ناراحتی از قتل پدر و مجروح كردن همسر و پسر خردسالش گفت: به هیچ عنوان پشیمان نیستم. چرا كه روح شیطان در آنها نفوذ كرده بود پس باید كشته می‌شدند. پدرم را كشتم اما انگار شیطان وجود همسر و پسرم از من قوی‌تر بودند كه نمردند!

وی در حالی كه منكر توهماتش بود گفت: «از سه سال قبل كه مادرم مرد شیطان به خانواده ما نفوذ كرد. همسرم گمراه شده بود شیطان در روح پوریا لانه كرده بود پس باید هر سه كشته می‌شدند. به همین خاطر صبح زود سمیه را زدم و به خانه پدرم رفتم. حدود ساعت 11 صبح او را هم كشتم، پریا را همانجا گذاشتم اما پوریا را با خود بردم و بعد از ظهر او را به خانه خودم برگرداندم. می‌خواستم پسرم را بكشم، كه همسایه‌ها سر رسیدند. مرد شیشه‌ای ادامه داد: قبل از این آشپز بودم تا اینكه پس از بیكاری با موتوسیكلت كار می‌كردم. خواهرم پزشك است و برادرم هم كارمند است اما با آنها هیچ ارتباطی نداریم.»

بازپرس پرونده پس از شنیدن اظهارات تكاندهنده متهم وی را برای تحقیقات بیشتر در اختیار كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داد.

گفت‌وگو با همسایه

عالم خانم زن سالخورده‌ای كه از 40 سال قبل در كوچه محل جنایت زندگی می‌كند و پسرش نیز پوریا كوچولو را نجات داده به خبرنگار ما گفت: «سعید و زن و بچه‌هایش از حدود 8 ماه قبل به این خانه نقل مكان كرده و مستأجر طبقه اول شدند. صاحبخانه آنها یك زوج سالخورده بسیار محترم هستند. همسر سعید نیز زن بسیار مهربان و آرامی است. مادرش مرده و ناپدری‌ و برادرانش هم در شهرستان زندگی می‌كنند. او اینجا كسی را نداشت. در این مدت هم هیچ بدی از او ندیدیم. صبح دوشنبه وقتی صدای گریه بچه‌ها را شنیدیم با عجله خود را به خانه آنها رساندم. بیچاره سمیه با پای مجروح روی زمین افتاده بود. بلافاصله بچه‌ها را به خانه خودم بردم و از همسایه‌ها خواستم با پلیس و اورژانس تماس بگیرند. اما یك ساعت بعد مأموران كلانتری سراغ بچه‌ها آمدند و گفتند باید آنها را به پدربزرگشان تحویل دهیم. اگر می‌دانستم سعید بعد از زدن همسرش در خانه پدرش مخفی شده اجازه نمی‌دادم بچه‌ها را از خانه‌ام ببرند. می‌خواستم بچه‌ها را بخوابانم كه مأموران آمدند و هر دو را بردند. در این مدت پسرم محمد مراقب بود تا اگر سعید برگشت او را دستگیر كنند.

حدود ساعت 2 بعدازظهر بود كه با صدای فریاد دختر و پسر صاحبخانه آنها فهمیدیم سعید به خانه برگشته و با چاقو به جان پوریا افتاده است. پسرم با عجله به خانه آنها رفت اما افسوس كه خیلی دیر شده بود.»... / iran-newspaper


ویدیو مرتبط :
جمله تكان دهنده در عدم تساوی زن و مرد از عبد البهاء

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات جنایت هولناک مرد شیشه ای در بهشهر



جزئیات جنایت هولناک مرد شیشه ای در بهشهر/هشدار جدی پلیس به خانواده ها

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران جزئیات جنایت مرد شیشه‌ای که همسر و دو فرزندش را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود، تشریح کرد.

اخبار حوادث - سرهنگ عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت 9:45 دیروز فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی شهرستان بهشهر اعلام کرد: سه عضو خانواده همسایه اش به طرز هولناکی به قتل رسیده‌اند. پس از این تماس تیمی از ماموران پلسی آگاهی در محل جنایت حاضر شده و در بررسیها متوجه شدند زنی 27 ساله به نام صدیقه با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است.  جسد دو پسر او به نام‌های ارشیا 4 ساله و شبیر 1 ساله نیز در یک از اتاق ها کشف شد.

وی افزود: پدر خانواده به نام مجید 31 ساله که در مححل قتل حضور داشت در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: همسر و فرزندانم را به شکل شیطان دیده و ابتدا صدیقه را ساعت 7 صبح خفه کردم. بعد هم با چاقو چند ضربه به بدنش وارد کردم. دو پسر خود را نیز به شکل شیطان دیده و آنها را نیز خفه کردم.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندرا ن ادامه داد: متهم فردی معتاد به  شیشه و بیکار است که تحت تاثیر مصرف مواد مخدر دست به این جنایت هولناک زده است. او پس از دستگیری مدعی شد صدایی به او اعلام می‌کرده که این جنایت را انجام دهد و تحت تاثیر این صدا مرتکب قتل همسر و فرزندانش شده است.

سرهنگ عظیمی خاطرنشان کرد: متهم سپس به بازسازی صحنه قتل پرداخته و با قرار قانونی روانه زندان شد.

وی در پایان با هشدار به خانواده ها در تشریح برخی عوارض سوء مصرف مواد مخدر صنعتی عنوان داشت:آسیب مغزی ایجاد شده توسط شیشه مشابه تغییرات ایجاد شده در بیماری آلزایمر، سکته مغزی و صرع می‌باشد.

سرهنگ عظیمی افزود: ازدست دادن حافظه، بی‌قراری، بی‌خوابی شدید، اختلال در قدرت بینایی، اختلالات اخلاقی، رفتارهای خشونت ‌آمیز غیر قابل کنترل، خشکى دهان، پوسیدگی شدید دندانها و دهها عارضه جسمی و روحی دیگر از اثرات زیانبار مصرف مواد مخدرشیشه است.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران خطاب به خانواده ها و جوانان هشدار داد: همواره مراقب خود و اعضای خانواده باشند تا در دام این بلای خانمانسوز گرفتار نشوند./مهر