اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایتکاری که عاشق ضجه‌های قربانیانش بود/زنده به گور شدن عاقبت مقاومت در برابر شیطان



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار حوادث - جنایتکاری که عاشق ضجه‌های قربانیانش بود/زنده به گور شدن عاقبت مقاومت در برابر شیطان

به گزارش پلیس نیوجرسی قاتل متواری پس از دستگیری به جنایتی هولناک اعتراف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس، "بارمرز" 26 ساله در اتهام قتل وحشیانه زن و دختر پس از دو سال فرار در نیوجرسی آمریکا شناسایی و دستگیر شد.

بنابر اطلاعات پلیس این قاتل قبل از جنایت وحشیانه خود، تصاویری از صحنه ضرب و شتم قربانیان خود که التماس می‌کردند تا آنان را نکشد، توسط دوربین  گوشی تلفن تهیه می‌کرد.

این متهم 62 ساله پس از شکنجه و آزار و اذیت جنسی، قربانیان خود که بیشتر از بقیه در برابر خواسته‌های او مقاومت می‌کردند را زنده به گور می‌کرد و سایر قربانیان را نیز با دست خفه می‌کرد و به قول خودش مرگ راحتی را برای آنان به ارمغان می‌آورد.

پس از اعتراف‌های هولناک، متهم با قرار وثیقه 5میلیون دلاری به زندان ایالتی نیوجرسی منتقل شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
زنده به گور کردن...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گروگان گیران پسرك ۱۴ ساله را زنده به گور كردند



 

 

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری پنج آدم ربا و رهایی گروگان ۱۴ساله خبرداد و گفت: آدم ربایان این طفل را درون گودل و زیرخاك نگهداری می كردند.

سرهنگ منوچهر امان اللهی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به نام «احمد» به كلانتری ۱۴ ابوذر و اعلام شكایت این فرد در مورد ربایش پسر۱۴ساله اش به نام «ابراهیم» توسط اشخاصی ناشناس، ماموران انتظامی شهرستان یزد ضمن انجام تحقیقات مقدماتی از شاكی به محل وقوع ربایش كه طویله حیوانات آنها بود مراجعه كردند.

وی با بیان اینكه ماموران در بازدید از محل ربایش، با آثار بهم ریختگی و اینكه فردی با زور و خاكشان از دیوار طویله بالا كشیده شده مواجه شدند گفت: ماموران كلانتری ۱۴با انتقال شاكی و پسرانش به كلانتری تحقیقات بیشتر در این زمینه را ادامه دادند و دریافتند نامبرده از وضعیت مالی مناسبی برخوردار است و با افرادی نیز دارای اختلافات مالی است.

فرمانده انتظامی یزد با اشاره به ارسال چندین پیامك تهدیدآمیز از سوی فردی ناشناس به شاكی و اینكه فردی ناشناس از طریق یكی از اقوام شاكی، وی را تهدید كرده است گفت: ماموران كلانتری ۱۴ ابوذر یزد اقوام شاكی را برای انجام تحقیقات به كلانتری دعوت كردند كه وی، فردی را از اهالی زاهدان را به ماموران معرفی و گفت متهم در نزدیكی طویله شاكی در باغی متروكه سكونت دارد.

وی افزود: برهمین اساس ماموران كلانتری به محل مراجعه و در بازرسی از اتاقك باغ، متهم را مشاهده و او را به كالانتری منتقل كردند.

امان اللهی تصریح كرد: متهم در بازجویی ابتدا منكر موضوع شد اما در نهایت به ربایش پسر ۱۴ساله با همكاری چهار نفر دیگر اعتراف و بیان كرد كه ربوده شده در گودال از قبل آماده شده زیر خاك نگهداری می شود.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: ماموران با مراجعه به محل اعلامی از سوی متهم، پسر بچه را در حالی كه دست، پاها، چشم و دهانش بسته شده بود و حال مساعدی نداشت از گودال خارج كردند و در همان لحظه یكی از همدستان متهم كه از ربوده شده نگهبان می كرد نیز دستگیر و به كلانتری منتقل شد.

وی با بیان اینكه متهمان دربازجویی، علت و انگیزه آدم ربایی را اخاذی ۵۰۰ میلیون تومانی اعلام كردند گفت: اعضای دیگر این باند نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان كرد: از زمان اعلام شكایت پدر ربوده شده تا زمان دستگیری متهمان و رهایی فردربوده شده ۴ ساعت سپری شد..../خبرگزارى ایسنا