اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جمع‌آوری کت و شلوارهای 4 میلیونی!



 

 

 

جمع‌آوری کت و شلوارهای 4 میلیونی!

 

مهر:معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات حکومتی استان تهران از برخورد با چندین فروشگاه عرضه پوشاک در خیابان فرشته و الهیه تهران خبر داد و گفت: در این فروشگاهها کت و شلوارهایی با میانگین قیمت 100 تا 150 هزار تومان به قیمت بیش از چهارمیلیون تومان به فروش می‌رسید.

بزرگمهر صادقی نیچ کوهی از 6 مورد گشتهای روزانه در سطح تهران خبر داد و افزود: صبح چهارشنبه طی گزارشات مردمی که به تعزیرات حکومتی تهران ارائه شده بود شهروندان منطقه شمیرانات از گران فروشی فروشگاههای خیابان فرشته تهران و الهیه شکایت داشتند که گشتهای تعزیرات به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: گشتهای تعزیرات پس از مراجعه به چهار فروشگاه در خیابان فرشته و الهیه گزارش کردند که کت و شلوارهایی با میانگین قیمت 100 تا 150 هزار تومان به قیمت بیش از چهارمیلیون تومان به فروش می رسید. همچنین کفشهای ارزان قیمت هم در این فروشگاهها از 200 هزار تومان تا یک میلیون تومان عرضه می شد.

معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: تیم ویژه گشتهای سیار تعزیرات حکومتی در همان محل تشکیل پرونده داد و متخلفان از 30 میلیون تا 120 میلیون تومان (جمعا حدود 500 میلیون تومان) جریمه شدند که بر اساس قانون اگر این جریمه ظرف مدت 10 روز پرداخت نشود فروشگاه پلمپ خواهد شد.

این مقام مسئول تعزیرات کشور به شهروندان تهرانی گفت: فروشگاههای متخلف پس از سه بار تکرار تخلف و یا عدم پرداخت جریمه پلمپ شده و پارچه نوشته گرانفروشی و یا تخلف تعزیراتی بر سر در فروشگاه متخلف نصب می شود.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف تعزیراتی به شعب سیار و ثابت تعزیرات تهران اطلاع دهند....  :mehrnews.com


ویدیو مرتبط :
روند جمع آوری و هزینه پولهای جمع شده در صندوق صدقات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جمع‌آوری کت و شلوارهای چهار میلیونی از فرشته و الهیه



 

مهر: بزرگمهر صادقی نیچ کوهی از ۶ مورد گشتهای روزانه در سطح تهران خبر داد و افزود: صبح چهارشنبه طی گزارشات مردمی که به تعزیرات حکومتی تهران ارائه شده بود شهروندان منطقه شمیرانات از گران فروشی فروشگاههای خیابان فرشته تهران و الهیه شکایت داشتند که گشتهای تعزیرات به این مناطق اعزام شدند.

 

وی افزود: گشتهای تعزیرات پس از مراجعه به چهار فروشگاه در خیابان فرشته و الهیه گزارش کردند که کت و شلوارهایی با میانگین قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان به قیمت بیش از چهارمیلیون تومان به فروش می‌رسید. همچنین کفشهای ارزان قیمت هم در این فروشگاه‌ها از ۲۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان عرضه می‌شد.

معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: تیم ویژه گشتهای سیار تعزیرات حکومتی در‌‌ همان محل تشکیل پرونده داد و متخلفان از ۳۰ میلیون تا ۱۲۰ میلیون تومان (جمعا حدود ۵۰۰ میلیون تومان) جریمه شدند که بر اساس قانون اگر این جریمه ظرف مدت ۱۰ روز پرداخت نشود فروشگاه پلمپ خواهد شد.

این مقام مسئول تعزیرات کشور به شهروندان تهرانی گفت: فروشگاههای متخلف پس از سه بار تکرار تخلف و یا عدم پرداخت جریمه پلمپ شده و پارچه نوشته گرانفروشی و یا تخلف تعزیراتی بر سر در فروشگاه متخلف نصب می‌شود.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف تعزیراتی به شعب سیار و ثابت تعزیرات تهران اطلاع دهند...../مهر