اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جلسه محاكمه بدون حضور قاتلان برگزار شد



 


جلسه محاكمه بدون حضور قاتلان برگزار شد

 

5 سال از زمان كشته شدن مردی به دست سارقان مسلح می گذرد اما تاكنون قاتلان شناسایی نشده اند و صبح امروز جلسه رسیدگی به این پرونده بدون حضور آنها برگزار شد.

شامگاه ۲ آذر سال ۸۴، مرد میانسالی با مركز فوریت های پلیس تماس گرفت و مدعی شد افرادی خودرو او را در جاده مخصوص كرج، با زور اسلحه به سرقت برده اند.

این مرد همچنین مدعی شد بعد از اینكه با خودرویی دیگر به تعقیب سارقان پرداخته است، متوجه شده است كه خودروی وی معیوب شده و سارقان برای فرار مجبور به سرقت خودروی دیگری شده اند كه بعد از مقاومت صاحب خودرو، او را كشته اند.

مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند مرد جوانی به نام داود بر اثر اصابت گلوله به سرش به قتل رسیده است. ساعتی بعد خودروی وی در یكی از خیابان های تهران كشف شد.

بعد از گذشت ۵ سال از وقوع حادثه تلاش مأموران برای شناسایی قاتلان نتیجه نداد و در نهایت پرونده بدون معرفی قاتل به دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد.

صبح امروز جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه ۱۱۳ دادگاه كیفری استان تهران و به ریاست قاضی محمدسلطان عزیزمحمدی برگزار شد.

اولیای دم خواسته خود را دریافت دیه عنوان كردند اما مدعی شدند در صورت شناسایی متهمان، درخواست خود را به قصاص تغییر خواهند داد.

قاضی همت یار ختم جلسه را اعلام و صدور حكم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موكول كرد.

گفتنی پرونده جهت شناسایی قاتلان، همچنان در دادسرای جنایی تهران مفتوح خواهد ماند... / خبرگزارى فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
جلسه برگزار شده پیرامون مشکلات داماش گیلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه مجمع تشخیص با حضور رئیس‌جمهور سابق و غیبت روحانی برگزار شد



جلسه مجمع تشخیص با حضور رئیس‌جمهور

به ریاست رفسنجانی
جلسه مجمع تشخیص با حضور رئیس‌جمهور سابق و غیبت روحانی برگزار شد

جلسه صبح امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست هاشمی‌رفسنجانی و با حضور رئیس‌جمهور سابق و غیبت رئیس‌جمهور فعلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز به ریاست آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشکیل جلسه داده است.

در این جلسه، حسن روحانی رئیس‌جمهور و آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه حضور نداشتند.

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سعید جلیلی دبیر سابق شورایعالی امنیت ملی در جلسه صبح امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشتند./

فارس