اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جسد حکیم الله محسود مخفیانه دفن شد / طالبان پاکستان: انتقام می‌گیریم



حکیم الله محسود,طالبان پاکستان

جسد حکیم الله محسود مخفیانه دفن شد / طالبان پاکستان: انتقام می‌گیریم

شبه نظامیان طالبان پاکستان اوایل صبح امروز (شنبه) جسد رهبرشان را که در حمله پهپادی آمریکا کشته شده بود به صورت مخفیانه دفن کرده و برای انتقام متعهد به انجام موجی از بمبگذاری‌های انتحاری شدند.

به گزارش  ایسنا ،‌ به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت پاکستان کشتار حکیم الله محسود، رهبر شبه نظامیان طالبان پاکستان را به عنوان تلاش آمریکا برای از بین بردن مذاکرات صلح برنامه ریزی شده رد کرد و در واکنش برخی سیاستمداران خواستار مسدود شدن مسیرهای تدارکاتی نظامی آمریکا در افغانستان شدند.

محسود روز جمعه به همراه سه تن دیگر در پایگاه شبه نظامی میرانشاه واقع در شمال غرب پاکستان کشته شد.

یکی از شبه نظامیان طالبان پاکستان اعلام کرد: وسیله نقلیه محسود پس از شرکت در نشست رهبران طالبان مورد حمله پهپادی آمریکا قرار گرفت. جسد محسود دچار جراحت شده اما قابل تشخیص بود. محافظ و راننده محسود نیز در این حمله کشته شدند.

به گفته منابع امنیتی پاکستان و شبه نظامیان طالبان، در بحبوحه نگرانی‌ها از اینکه ممکن است مراسم تدفین محسود مورد حملات پهپادی آمریکا قرار بگیرد جسد وی اوایل صبح امروز به صورت مخفیانه دفن شد.

اعظم طارق، یکی از سخنگویان شبه نظامیان طالبان گفت: هر قطره از خون حکیم‌الله محسود به یک عامل انتحاری تبدیل می‌شود. آمریکا و دوستانش خوشحال نباشند چرا که ما انتقام وی را خواهیم گرفت.

محسود در سال 2009 میلادی رهبری شبه نظامیان طالبان پاکستان مرتبط با القاعده را به عهده گرفته بود.
 /ایسنا


ویدیو مرتبط :
حمله مخفیانه هواپیما AC130 به موضع طالبان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشته شدن فرمانده طالبان در حمله پهپادی آمریکا/طالبان کشته شدن «حکیم‌الله محسود» را تایید کرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

کشته شدن فرمانده طالبان در حمله پهپادی آمریکا

گزارش‌های حاکی است حکیم‌الله محسود، فرمانده گروه طالبان در حمله پهپادی آمریکا کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه‌ها گزارش داده‌اند حکیم‌الله محسود، از فرماندهان گروه طالبان در حمله پهپادی آمریکا به پاکستان کشته شده است.

رسانه‌های خبری از جمله بی‌بی‌سی پیشتر گزارش داده بودند حمله آمریکا با پهپاد به استان وزیرستان شمالی در پاکستان باعث کشته شدن 4 نفر شده است.

طالبان کشته شدن «حکیم‌الله محسود» را تایید کرد

گروه طالبان کشته شدن رهبر طالبان پاکستان در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه خبری العربیه اعلام کرد که گروه طالبان خبر کشته شدن «حکیم‌الله محسود» رهبر طالبان پاکستان را تایید کرده است.

وی ساعاتی پیش در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به پاکستان کشته شد.

رسانه‌های خبری از جمله بی‌بی‌سی پیشتر گزارش داده بودند حمله آمریکا با پهپاد به استان وزیرستان شمالی در پاکستان باعث کشته شدن 4 نفر شده است.
/فارس