اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات سبد نوروزی بازنشستگان اعلام شد



 

 

 

بازنشستگان

 

 

 

مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی با اعلام اعطای كارت هدیه به بازنشستگان تحت پوشش به مناسبت ایام شب عید، اعلام كرد: ارزش ریالی این كارت یكصد هزارتومان است كه بازنشستگان با مراجعه به فروشگاه‌های خاص، می‌توانند معادل 120 هزار تومان خرید كنند.

رحمت‌الله حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاكید بر اینكه 50 درصد اعتبار این امر از سوی تامین اجتماعی تامین شده و مشكلی از این بابت نداریم، گفت: مراوداتی برای جلب نظر وزارت بازرگانی برای تامین 50 درصد باقیمانده اعتبار این امر كه معادل 75 میلیارد تومان است، آغاز شده است.

كسر نیمی از اعتبار كارت هدیه از حقوق بازنشستگان، در صورت عدم همكاری وزارت بازرگانی

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به همكاری وزارت بازرگانی در این باره، در عین حال خاطر نشان كرد: در صورتی كه وزارت بازرگانی نپذیرد، می توانیم با تامین كل اعتبار از منابع داخلی صندوق، نسبت به توزیع كارت خرید ویژه‌ شب عید بازنشستگان اقدام كنیم.

حافظی یادآور شد: در این صورت، 50 هزار تومان این رقم از سوی صندوق پرداخت و مابقی با كسر پنج هزار تومان از حقوق بازنشستگان در سال آینده، به مدت 10 ماه تامین می‌شود .

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی در خاتمه گفت‌وگو با ایسنا عنوان كرد: لیست فروشگاه‌هایی كه ارزش كارت اعتباری در آن‌ها معادل 20 هزار تومان بیشتر از رقم كارت است، در آینده اعلام می‌شود...../تحلیل:ایسنا


ویدیو مرتبط :
جزییات درگذشت هادی نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام جزییات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی



اخبار,اخبار اجتماعی ,افزایش حقوق بازنشستگان

 

اخبار اجتماعی - اعلام جزییات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از تصویب پیشنهاد این سازمان برای افزایش 25 درصدی حقوق مستمری‌بگیران از ابتدای سال جاری، در جلسه روز یکشنبه هیات دولت خبر داد.

دکتر سیدتقی نوربخش، گفت: براساس این تصمیم، از تاریخ اول فروردین ماه ۱۳۹۳ کلیه مستمری‌های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان که تا پایان سال ۱۳۹۲ برقرار شده‌اند، به میزان ۲۵ درصد مستمری آنان در پایان اسفند ماه ۱۳۹۲ افزایش یافت.

او با اشاره به اعمال افزایش 25 درصدی حداقل حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از فروردین سال جاری گفت: در مورد سایر سطوح مستمری‌بگیران نیز افزایش 20 درصدی حقوق به صورت علی‌الحساب اعمال شده بود که با این مصوبه از فروردین‌ماه سال جاری افزایش 25 درصدی برای این گروه از مستمری‌بگیران اعمال می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: مابه‌التفاوت 5 درصدی افزایش مستمری‌های مشمولین این مصوبه از خرداد ماه به مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود.

نوربخش گفت: این افزایش در رابطه با مستمری‌های فروردین و اردیبهشت نیز اعمال می‌شود.
اخبار اجتماعی - ایسنا