اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات زلزله 5 ریشتری هرمزگان و کرمان


مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات آخرین جزئیات زمین‌لرزه ۵ ریشتری هرمزگان و کرمان را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات آخرین جزئیات زمین‌لرزه ۵ ریشتری هرمزگان و کرمان را تشریح کرد.

وی گفت: ساعت 9:16 صبح امروز زمین لرزه‌ای به بزرگی 5 ریشتر مناطقی از میناب در استان هرمزگان و منوجان در استان کرمان را لرزاند.

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از خسارت مادی و جانی به دست ما نرسیده است.

به گفته وی، بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که شدت لرزش در مناق بدون سکنه بیشتر بوده است.

مرتضوی تأکید کرد: تیم‌های ارزیاب همچنان مشغول ارزیابی مناطق زلزله زده هستند و در صورت رسیدن اخبار جدید آن را به اطلاع هموطنان می‌رسانیم.


ویدیو مرتبط :
گزارشی درباره زلزله ۵٫۵ ریشتری سیرچ کرمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در مرز کرمان و هرمزگان



زلزله ای به بزرگی 5.2 ریشتر (مقیاس امواج درونی زمین) سحرگاه امروز (جمعه) مرزهای دو استان کرمان و هرمزگان را به لرزه درآورد.

به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در ساعت 2 و 24 دقیقه و 49 ثانیه در 34 کیلومتری فاریاب استان کرمان و 69 کیلومتری فارغان استان هرمزگان به وقوع پیوست.

این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین و در موقعیت ۲۸.۱۱ درجه شمالی و ۵۶.۹۳ درجه شرقی به ثبت رسیده است.

با وجود فاصله حدود 310 کیلومتری مرکز این زلزله از شهر بندرعباس، شدت آن به قدری بود که این شهر نیز برای چند ثانیه به لرزه درآمد.

پیش از این زلزله، زمین لرزه دیگری به قدرت 3.7 ریشتر در ساعت 23 و یک دقیقه پنجشنبه شب، منطقه فین در فاصله 47 کیلومتری شمال بندرعباس را تکان داد.
اخبار حوادث - ایرنا