اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات دو سال تلاش پلیس برای دستگیری جنایتکاران اهواز/ سرقت از طلافروشی با کشتن مامور انتظامی و یک رهگذر



اخبار,اخبار حوادث,سارقان در اهواز

اخبار حوادث - جزییات دو سال تلاش پلیس برای دستگیری جنایتکاران اهواز/ سرقت از طلافروشی با کشتن مامور انتظامی و یک رهگذر

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری دو تن از سارقان مسلح که در سال ۹۱ با شهادت یک سرباز نیروی انتظامی و کشتن یک عابر پیاده اقدام به سرقت طلا از یک مغازه طلافروشی در شهر اهواز نموده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ سید محمد صالحی جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در سال ۱۳۹۱ از یک مغازه طلافروشی در شهر اهواز توسط سه سارق مسلح که منجر به شهادت یک سرباز نیروی انتظامی و کشته شدن یک نفر از عابران پیاده شد کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت‌های مسلحانه پلیس آگاهی استان با تلاش‌های خود، یک نفر از متهمان را در‌‌ همان سال شناسایی و دستگیر کردند که منجر به شناسایی هویت دو سارق متواری دیگر شد.

سرهنگ صالحی تصریح کرد: تلاش ماموران پلیس در این مدت برای دستگیری سارقان مسلح متواری بی‌نتیجه ماند اما در ادامه با تحقیقات گسترده و بهره گیری از امکانات فنی، کارآگاهان متوجه شدند سرکرده سارقان مسلح با همکاری یک سوداگر مرگ قصد دارد یک محموله مواد مخدر را توسط یکدستگاه خودرو پژو ۲۰۶ به شهر اهواز منتقل کند که بلافاصله عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری سارق مسلح آغاز و ماموارن پلیس موفق شدند سرکرده باند را به همراه یک نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و مقدار ۹۸۰ گرم هروئین را در بازرسی از خودروی متهمان کشف کنند.

این مقام انتظامی افزود: با آغاز تحقیقات کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت مسلحانه پلیس آگاهی، متهم به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه از یک مغازه طلافروشی در شهر اهواز در سال ۱۳۹۱ با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد، که بلافاصله محل اختفای همدستش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ صالحی در ادامه به اعترافات، سرکرده باند سارقان مسلح اشاره کرد و گفت: این فرد شرور به یک فقره درگیری مسلحانه و قتل یک نفر در سال ۱۳۸۴ به علت اختلاف مالی اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه گفت: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان از متهمان، جهت کشف سایر جرایم مشابه ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تلاش گروهی 20 مامور پلیس برای دستگیری یک مرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل مسلح پس از 2 سال تسلیم پلیس شد/ پایان تلاش‌های اطلاعاتی و روانی نیروی انتظامی



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - قاتل مسلح پس از 2 سال تسلیم پلیس شد/ پایان تلاش‌های اطلاعاتی و روانی نیروی انتظامی

فردی که دو سال پیش با شلیک اسلحه در شبانکاره دشتستان باعث قتل یک شهروند شده بود پس از تلاش های گسترده اطلاعاتی، عملیاتی و روانی پلیس شب گذشته خود را تسلیم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار حیدر عباس زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درتیرماه سال 91 فردی به هویت معلوم به علت اختلاف مالی با شلیک اسلحه باعث قتل شهروندی به هویت "حسن" شد ه و متواری می شود.
 
وی اضافه کرد: پلیس در کنار اجرای طرح های مختلف انتظامی، اطلاعاتی و عملیاتی جهت شناسایی مخفیگاه این متهم فراری نشست های هم اندیشی متعددی نیز با خانواده و بستگان متهم فراری برگزار کرد.
 
به گفته عباس زاده در نتیجه این اقدامات پلیس، متهم به قتل نیمه شب گذشته با حضور در پلیس آگاهی خود را تسلیم و اسلحه به کار رفته در قتل را تحویل داد.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه توسط پلیس به قتل فرد مقتول اعتراف کرد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران