اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات حادثه خونین در نمایشگاه کتاب شهر آفتاب/ کودک 4 ساله راهی بیمارستان شد



سخنگوی اورژانس تهران گفت: کودکی که بر اثر برخورد یک دستگاه ون حامل بازدیدکنندگان نمایشگاه مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد.

حسن عباسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت:  ساعت 11 امروز برخورد یک دستگاه ون حامل بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب با یک دختربچه 4 ساله به اورژانس مستقر در نمایشگاه اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه سریعا نیروی‌های اورژانس در محل حاضر شدند و به خدمات رسانی به کودک را آغاز کردند، بیان داشت: کودک 4 ساله پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان هفتم تیر منتقل شد.

سخنگوی اورژانس تهران علت اولیه حادثه را بی‌احتیاطی والدین عنوان کرد و گفت: خوشبختانه کودک حادثه‌دیده، علائم ظاهری شکستگی و ضربه به سر نداشت.
 


ویدیو مرتبط :
اولین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و موکت در نمایشگاه شهر آفتاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادر 6 کودک جرات شکایت از شوهر سنگدلش را ندارد/ضرب و شتم پدر فرزند 13 ساله‌‌اش را راهی بیمارستان کرد(عکس)



اخبار ,اخبار حوادث ,ضرب و شتم

اخبار حوادث - مادر 6 کودک جرات شکایت از شوهر سنگدلش را ندارد/ضرب و شتم پدر فرزند 13 ساله‌‌اش را راهی بیمارستان کرد(عکس)

مادر 6 کودک که هر روز با ضرب و شتم شوهرش مواجه می شود، راز جنایت‌های شوهرش را فاش کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چند روز گذشته در شهر خمین پسری تبعه افغان به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد که از ناحیه سر دچار خونریزی شده بود و بدنش پر بود از جای کبودی ‌هایی که نشان از ضرب و شتم وحشیانه داشت.
 
حکایت تلخ این پسر 13 ساله که نصرت نام داشت با صحبت‌های مادرش فاش شد. مادر نصرت گفت پسرش به دلیل ضرب و شتم پدرش به این حال و اوضاع دچار شده است.
 
همچنین این مادر دلسوخته از ضرب و شتم پدر فرزندشان خبر داد و بیان کرد که این مرد هر روز او و 6 فرزندش را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.
 
این مادر که نامش به خواسته خودش گفته نشده است،‌یاد آور شد: این بار فرزند بزرگم نصرت 13 ساله به دلیل چند دقیقه دیر آمدن به منزل مورد ضرب و شتم وحشیانه پدرش قرار گرفته است.
 
مادر نصرت در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون به پلیس و یا مراجع قضایی شکایت نکرده اید، گفت: از ترس جان فرزندانمان شکایت نکردم چرا که، این مرد بی رحم اگر متوجه شود که ما قصد چنین کاری را داریم بدون شک با شلاق کودکانم  و من را تا سر حد مرگ کتک می‌زند.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران