اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات جدید از قتل هولناک نوه ستاره هالیوود


پلیس نیویورک با استناد به اظهارات شاهد عینی و با تشریح جزئیات قتل دختر 33 ساله‌ای که نوه مورگان فریمن، ستاره سینما بود، آزمایش‌های سلامت روانی را در مورد متهم به اجرا گذاشت.

خبرگزاری آنا: پلیس نیویورک با استناد به اظهارات شاهد عینی و با تشریح جزئیات قتل دختر 33 ساله‌ای که نوه مورگان فریمن، ستاره سینما بود، آزمایش‌های سلامت روانی را در مورد متهم به اجرا گذاشت.

شاهد عینی قتل ادنا هینز، نوه مورگان فریمن ستاره هالیوود در تشریح این قتل گفته است که فرد متهم هنگام قتل این جمله‌ها را فریاد زده است: «خارج شوید شیاطین! من شما را بیرون می کنم».

رسانه‌های آمریکایی از قتل دختر سیاهپوست 33 ساله‌ای در بلوک 400 خیابان صدوشصت‌و‌دوم نیویورک خبر دادند.

پلیس هویت مقتول را ادنا هینز اعلام کرد و مشخص شد وی نوه دختری مورگان فریمن است. هنگامی که جسد غرق در خون ادنا هاینز در ساعت 3 صبح به وقت محلی در خیابان 162 نیویورک کشف شد، وی هنوز زنده بود اما اندکی بعد در بیمارستان هارلم ازدنیا رفت.

فریاد قاتل نوه مورگان فریمن در لحظه جنایت

فرد متهم به قتل لامار داونپورت، 33 ساله، نامزد ادنا هینز بوده است. وی روز چهارشنبه رسماً به جرم قتل ادنا هینز تفهیم اتهام شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، یک شاهد عینی گفته است که داونپورت در هنگام جنایت روی پیکر ادنا هینز نشسته بود و با فریاد زدن، پی در پی چاقو به او چاقو می‌زد.

کالبدشکافی مقتول نشان داده است که 15 ضربه چاقو به وی خورده است.

داونپورت پس از بازداشت به بیمارستان روانی پرسبیترین کلمبیا انتقال یافت و طبق اعلام پلیس نیویورک تحقیقات در مورد بیماری یا سلامت روانی او در جریان است.

ادنا هاینز نویسنده و بازیگر بود. او سه سال در دانشگاه نیویورک در رشته بازیگری تحصیل کرده بود و پیش از نقل مکان به نیویورک، در ممفیس برای جوانان بی‌بضاعت تدریس می‌کرد. هاینز نوه مورگان فریمن و همسر اولش آدیر بردشا بود که در سال 1967 ازدواج کرده و در سال 1979 طلاق گرفته بودند.

مورگان فریمن، بازیگر برنده جایزه اسکار «عزیز میلیون دلاری» که برای فیلم‌هایی مانند «رستگاری در شاوشنک» و «رانندگی برای خانم دیزی» نامزد چهار جایزه اسکار دیگر شده است، در بیانیه‌ای در اشاره به توانایی‌های هنری نوه‌اش اعلام کرد: «دنیا هرگز استعداد هنری او را نشناخت و اینکه چقدر هنر در چنته داشت تا به دنیا عرضه کند.»


ویدیو مرتبط :
جزییات قتل وحشتناک دختر جوان در نوشهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک ستاره مشتزنی جهان به دست پرستار خونخوار!



قتل هولناک ستاره مشتزنی جهان

قتل هولناک ستاره مشتزنی جهان به دست پرستار خونخوار!

به‌گزارش رسانه‌های انگلیس، توماس دانکلی، متهم 29 ساله‌ای است‌که پس از به‌قتل رساندن شون کامینز، ستاره سال‌های دهه 1990 میلادی رشته بوکس در انگلستان و جهان، اقدام به مثله‌کردن جسد وی کرده است.

حوادث - شبکه ایران/ مرد 29 ساله انگلیسی که چندین سال به عنوان پرستار قهرمان سابق مشتزنی انگلستان به وی خدمت کرده بود، سرانجام سناریوی قتل وی را رقم زد.

به‌گزارش رسانه‌های انگلیس، توماس دانکلی، متهم 29 ساله‌ای است‌که پس از به‌قتل رساندن شون کامینز، ستاره سال‌های دهه 1990 میلادی رشته بوکس در انگلستان و جهان، اقدام به مثله‌کردن جسد وی کرده است.

دانکلی همچنین با به سرقت بردن کارت اعتباری مشتزن 25 هزار پوند از حساب بانکی وی خرج کرده و سپس با خرید سه فریزر بقایای جست قطعه قطعه شده کامینز را در آن‌ها جاسازی کرده است.

در جریان جلسات دادرسی که طی 7روز برگزار شد، هیات منصفه‌ای متشکل از 7 زن و 5 مرد، دانکلی را به جرم ارتکاب قتل درجه اول، سرقت، مثله کردن و پنهان ساختن جسد قربانی و چندین فقره عمل مجرمانه دیگر مجرم شناخته و قاضی دادگاه‌ او را به حبس ابد محکوم کرد.

کامینز که طی سال‌های دهه 90 به ستاره بی‌چون و چرای عرصه ورزش مشتزنی بدل شده بود، در سال 2004 میلادی در پی یک تصادف هولناک با یک دستگاه موتورسیکلت برای همیشه علیل و از کار افتاده شد و نیاز داشت کسی به‌طور تمام وقت از وی مراقبت و نگهداری کند./شبکه ایران