اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات کشته شدن بازرس آژانس در اراک +تصاویر



جزئیات کشته شدن بازرس آژانس در اراک +تصاویر

دو تن از کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی 19 اردیبهشت در حال ماموریت در نزدیکی مجتمع خنداب در استان مرکزی دچار سانحه رانندگی شدند که ok_seok seo از کره جنوبی جان خود را از دست داد.

در این حادثه خودروی حامل کارشناسان از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ok_seok seo کارشناس سازمان بین المللی انرژی اتمی که در سانحه تصادف در ایران جان خود را از دست داد. وی اهل کره جنوبی بود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

کارشناس سازمان بین المللی انرژی اتمی که در سانحه تصادف در ایران دچار آسیب دیدگی شد. وی در بیمارستان قدس اراک بستری است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

راننده خودروی کارشناسان سازمان بین المللی انرژی اتمی که در سانحه تصادف دچار آسیب دیدگی شد. وی در بیمارستان قدس اراک بستری است.

در پی سانحه رانندگی خودروی کارشناسان هسته‌ای و جان باختن یک تن از کارشناس و مجروح شدن دیگری خبرنگاری با حضور در بیمارستان محل بستری کارشناس مجروح، جزییات بیشتری از این حادثه کسب کرد.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هر سه ماه یک بار نمایندگانی برای بازدید از سایت خنداب اراک به ایران اعزام می‌کند که افراد مذکور نیز در همین راستا به کشورمان آمده بودند.

این حادثه در ساعت 12 ظهر امروز (سه‌شنبه) بر اثر واژگون شدن خودروی حامل کارشناسان رخ داد که طی آن یکی از کارشناسان علیرغم تلاش‌های انجام شده قبل از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند و فرد دیگر نیز به بیمارستان قدس اراک منتقل می‌شود.

در این سانحه ok_seok seo از کره جنوبی جان خود را از دست می‌دهد و "گان سک" از اسلواکی نیز به بیمارستان منتقل می‌شود.

همچنین در این سانحه، راننده خودروی حامل کارشناسان نیز مجروح می‌شود که وی نیز در حال حاضر در بیمارستان قدس بستری است و تحت مراقبت پزشکان است.

این سانحه در حالی رخ داد که علیرغم تاکید راننده خودرو برای بستن کمربند ایمنی، کارشناس متوفی، به دلیل ناراحتی قلبی از بستن کمربند خودداری می‌کند.

کارشناس بستری شده در بیمارستان تا صبح فردا تحت مراقبت درمانی خواهد بود و پس از آن برای رفتن به وین عازم تهران می‌شود. دکتر مظفری رییس بیمارستان قدس اراک هم در همین ارتباط اظهار کرد: حال عمومی فرد بستری شده در این بیمارستان خوب است.

وی گفت: پس از انتقال وی به بیمارستان، این فرد تحت پیگیری‌های پزشکی قرار گرفت و فوق‌تخصص‌های بیمارستان وی را معاینه کردند.

منبع:  ایسنا


ویدیو مرتبط :
پاسخ بازرس اسبق آژانس به اتهامات آژانس علیه ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقازاده ی "خاوری"، صاحب 8 آژانس هواپیمایی در کانادا! / تصاویر



 

 

آقازاده ی خاوری ، صاحب 8 آژانس هواپیمایی در کانادا! / تصاویر

 

اطلاعات تازه در مورد اموال مدیرعامل سابق بانک ملی که خود "تبعه کانادا" است

خاوری با پرواز امروز، به ایران نیامد!

این خبری بود که امروز برخی خبرگزاری ها در مورد مدیرعامل مستعفی و مفقود شده ی بانک ملی منتشر کردند.

دو سه روز پیش نیز، محسنی اژه ای اعلام کرد" عدم بازگشت خاوری به ایران، باعث می شود همه ی اتهامات متوجه وی شود، پس به نفع اوست که به ایران برگردد"

با این حساب، عدم بازگشت خاوری به تهران نشان از آن دارد که بنا به گفته ی حجت الاسلام اژه ای، "بسیاری از اتهامات متوجه خاوری خواهد بود"

خاوری تبعه کاناداست / آقازاده ی جوان آقای خاوری و اموالش!

بنا به گزارش رسید به خبرنگار "انتخاب"، خاوری که تبعه کانادا نیز است، در حال حاضر درکانادا و در کنار خانواده اش به سر می برد.

از سویی شنیده شده خاوری طی این سالها بیکار نبوده و 8 آژانس هوایی به نام فرزندش "الف. خاوری" خریداری کرده است که یکی از آنها آژانس جری کاپلین Jerry caplan Travel است.

الف. خاوری، آقازاده ی مدیرعامل سابق بانک ملی (نکته ی جالب، وجود پرچم شیر و خورشید در اتاق ایشان است!)

 

آقازاده ی خاوری ، صاحب 8 آژانس هواپیمایی در کانادا! / تصاویر

این در حالی است که "جری کاپلین" در اسراییل هم دفتر دارد!

 

آقازاده ی خاوری ، صاحب 8 آژانس هواپیمایی در کانادا! / تصاویر

تصویر محل شرکت هواپیمایی آقازاده خاوری

همچنین شنیده شده، سرمایه این آژانس ها از طرف هواپیمایی ماهان به پاس وامهای کلانی که از طریق بانک سپه ( زمان ریاست خاوری ) دریافت کرده تامین شده است.

از سوی دیگر، شنیده شده "خاوری" در دوران ریاست بر بانک ملی، میلیون ها دلار از پولهای بانک ملی را به نزدیکان خویش بصورت ال سی های سوری اهدا کرده است. از جمله ی اینها ، شرکت ( msn) وافع در دبی است. شرکتی که تنها با سفارش و دستور خاوری میلیون ها درهم از بانک ملی شعبه دبی را بدون کوچکترین وثیقه و ضمانت بانکی دریافت کرده است.

خاوری بر می گردد؟

برخی منابع مطلع به "انتخاب" گفتند که "احتمال بازگشت خاوری به ایران، بسیار بعید است"

این منبع افزوده اند: گرچه تلاش هایی برای بازگشت وی به ایران ادامه دارد،  اما شنیده شده برخی جریانات انحرافی بازگشت وی به ایران را "لو رفتن" کامل اقدامات خود می دانند..../تحلیل:انتخاب