اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات میتینگ انتخاباتی مشایی در استادیوم ١٠٠ هزار نفری آزادی!/ سنگ تمام احمدی نژاد برای مشایی را در این روز ببینید!



احمدی نژاد,مشایی,اخبار انتخابات

جزئیات نخستین میتینگ انتخاباتی مشایی در استادیوم ١٠٠ هزار نفری آزادی!/ سنگ تمام احمدی نژاد برای مشایی را در این روز ببینید!

طی هفته های اخیر، تلاش های بی سابقه ای برای پرکردن استادیوم 100 هزار نفری آزادی آغاز شده است و حتی شنیده شده که به هر یک از افرادی که در این مراسم حضور یابد، «کمک مالی» می شود!..احمدی نژاد و مشایی در این سخنرانی، مانند گذشته ضمن تکرار شعار «زنده با بهار» به تمجیدهای اغراق آمیز از یکدیگر و بیان سخنان تکراری در مورد «هویت ایرانی» خواهند پرداخت،

انتخاب  :  محمود احمدی‌نژاد، علی‌رغم اعتراضات طیف های مختلف، جشنی را به بهانه «سفرهای نوروزی» در استادیوم صدهزار نفری آزادی برگزار می کند که بسیاری از ناظران، این اتفاق را نخستین میتینگ رسمی انتخاباتی اسفندیار رحیم مشایی می دانند. در حالی این جشن در مکانی نمادین همچون ورزشگاه آزادی برگزاری میشود که تنها حدود دو ماه پس از آن، انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد. از این رو به نظر میرسد این برنامه با هدفی انتخاباتی برگزار می شود.

موضوع این میتینگ انتخاباتی، گو آنکه به بهانه ی عجیب «سفرهای نوروزی» ترتیب داده شده، اما طبعاً در مورد «ملی گرایی» که برای برخی از مردم ایران جذابیت دارد، خواهد بود.

جشن تقدیر از «اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور» یا مشایی؟!

محمد شریف ملک‌زاده، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برگزاری «جشن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور» با حضور «مقام‌های عالی» ایران در استادیوم 100 هزار نفری آزادی خبر داده است.

وی تأکید کرده که این جشن «با شکوهی افزون‌تر» نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

معاون احمدی نژاد همچنین از حضور گروه های موسیقی آیینی و سنتی اقوام ایرانی در این مراسم خبر داد و افزود که این گروه ها در این مراسم به ارایه «اصیل ترین جلوه های موسیقی ایران زمین» خواهند پرداخت.

میتینگ 100 هزار نفری، اما غیررسمی!

شنیده ها از سخنرانی محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی در استادیوم آزادی حکایت دارد.

همچنین شنیده شده، احمدی نژاد و مشایی در این سخنرانی، مانند گذشته ضمن تکرار شعار «زنده با بهار» به تمجیدهای اغراق آمیز از یکدیگر و بیان سخنان تکراری در مورد «هویت ایرانی» خواهند پرداخت، سخنانی که طی هفته های اخیر، باعث افزایش حساسیست میان جبهه های مختلف سیاسی شده است.

احمدی نژاد و مشایی در این میتینگ انتخاباتی، به صورت شفاف از حضور در انتخابات سخن نمی گویند، اما شنیده ها حکایت از آن دارد که «احمدی نژاد در این مراسم، برای دوست و یار غار خود، سنگ تمام خواهد گذاشت»

خبرنگار «انتخاب» می افزاید: طی هفته های اخیر، تلاش های بی سابقه ای برای پرکردن استادیوم 100 هزار نفری آزادی آغاز  شده است و حتی شنیده شده که به هر یک از افرادی که در این مراسم حضور یابد، «کمک مالی» می شود!

این اتفاقات در حالی به وقوع پیوسته که استفاده از امکانات دولتی برای برجسته سازی و تبلیغ کاندیدای مورد حمایت دولت، طی هفته های اخیر با اعتراض نمایندگان و شخصیت های سیاسی مواجه شده است./انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
مشایی یعنی احمدی نژاد، احمدی نژاد یعنی مشایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات جلسه مشایی برای خط دادن به احمدی نژاد در نیویورک



جزئیات جلسه مشایی برای خط دادن به احمدی نژاد در نیویورک 

در حالی که تفاوت آخرین سخنرانی دکتر احمدی نزاد در سازمان ملل با سخنرانی های گذشته، حتی از نگاه رسانه های خارجی نیز محسوس بوده، خبرنگار «بازتاب» به جزئیات جلسه مشورتی در این زمینه به ریاست مشایی دست یافته است. 

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرنگار «بازتاب»؛ هفته قبل از عزیمت رییس جمهوری و همراهان به نیویورک ، مشایی با دعوت از حدود 40 نفر از چهره های فرهنگی، روزنامه نگاران و اساتید دانشگاه، جلسه سه ساعته ای را به منظور جمع آوری پیشنهادهای آنان جهت سخنرانی احمدی نژاد در سازمان ملل، در ساختمان کوثر ریاست جمهوری برگزار کرده است. 

اگرچه بسیاری از افراد حاضر در این جلسه، چهره های نزدیک به دولت و مشایی بوده اند، اما برخی چهره های دیگر نیز به این جلسه دعوت شده اند.  از غلام‌علی‌افروز، خسرو معتضد، محمدعلی رامین، امیر محبیان ، زرشناس، فواد ایزدی، منصور واعظی، عبدالرضا داوری، بخشایشی، هادی تسخیری، بهمن شریف‌زاده، ابراهیم فیاض، کفایتی و آبشناس به عنوان برخی از شرکت کنندگان در این نشست نام برده شده است. 

در این جلسه از حاضران خواسته شده تنها در 2، 3 دقیقه پیشنهادهای خود را مطرح کنند. دکتر افروز در این جلسه مطرح می‌کند که احمدی‌نژاد در جلسه سازمان ملل ثابت کند پیامبر اسلام خاتم‌الانبیاء است و نشانه‌هایی از تورات و انجیل را بگوید. امیر محبیان که ظاهرا ابتدا برای حضور در جلسه تردید داشته، ابتدا از این که بعد از 7 سال دولت به مشورت روی آورده، تشکر کرده  و گفته امسال که سال آخر حضور ایشان است، بایستی حرف‌های نظام زده شود و مواضع روشن نظام، کوتاه، منطقی و بدون پیچیدگی بیان شود.

وی متذکر شده که احمدی نژاد نه به عنوان یک فیلسوف یا پیامبر، بلکه به عنوان رییس جمهور ایران به سازمان ملل می رود و در ضمن شعار و داد و بیداد هم مناسب این جلسه نیست. محمدعلی رامین اما اظهار کرده: چه کسی گفته  امسال سال آخر آقای احمدی‌نژاد است؟ به عنوان رئیس جمهور بله، ولی احمدی‌نژاد 4 سال آینده خواهد آمد و اگر سازمان مللی باشد، احمدی‌نژاد به عنوان رئیس سازمان ملل یا به عنوان دستیار ارشد رهبری اگر مصلحت ببیند صحبت خواهد کرد.

یکی از حاضران نیز اظهار کرده که در حال حاضر یک موج «احمدی‌نژادیسم» دنیا را فراگرفته است و ممکن است دوره آخر احمدی‌نژاد برای 4 سال باشد ولی در 4 سال آینده هم او خواهد برگشت و خط و قدرت در دست احمدی‌نژاد خواهد بود. حجت الاسلام بهمن شریف‌زاده، روحانی نزدیک به طیف مشایی هم پیشنهاد کرده  احمدی‌نژاد برای جذب مخاطب در سازمان ملل روی اسلام  و حتی ادیان ابراهیمی نیز تاکید نکند که سخنان وی با اعتراضاتی مواجه شده است. 

عبدالرضا داوری  هم به عنوان موسسه پژوهش‌های خاورمیانه 160 جمله آماده کرده بود تا احمدی‌نژاد از این جملات در سخنرانی خود استفاده کند. خسرو معتضد دراین جلسه گفته است: من امان می‌خواهم تا صحبت کنم و باید به من امان بدهید، که مشایی گفته ما خودمان هم در امان نیستیم، چگونه به شما امان بدهیم؟ فقط می توانیم تا دم در به شما امان بدهیم!

 معتضد در این جلسه در مورد مصدق صحبت کرده و مقایسه‌هایی انجام داده است. مشایی هم در پایان جمع بندی کرده و گفته:  ما به آنجا می‌رویم تا مواضع مقام معظم رهبری را مطرح کنیم، رئیس جمهور که به این سفر می‌رود، باید مواضع رهبری را مطرح کند و وظیفه ما هم جمع‌آوری دیدگاه‌ها و نکته‌ها برای رئیس جمهور است. 

گفتنی است احمدی نژاد در فرودگاه گفته بود: برای تنظیم متن سخنرانی در سازمان ملل سه ماه با شخصیت‌ها و چهره‌ها مشورت کردیم و متن اولیه دوازده بار ویرایش شده است . هرچند اکثر افراد نام برده در زمره هواداران احمدی نژادند، اما به نظر می رسد اگر احمدی نژاد از ابتدای ریاست جمهوری خود از "مشورت" نخبگان بهره می گرفت، امروز او و کشور وضعیتی متفاوت داشت./عصرایران