اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات درگیری مرگبار سرنشینان "بنز" و "بی ام و" در سعادت آباد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

جزئیات درگیری مرگبار سرنشینان "بنز" و "بی ام و" در سعادت آباد

راننده خودروی "بی ام و" که در سعادت آباد سرنشین خودروی بنزی را زیر گرفته و او را به قتل رسانده بود به تشریح جنایتش پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت 1 و 20 دقیقه بامداد 9 دی ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک درگیری در سعادت آباد ـ پایین تر از میدان کاج ـ نبش خیابان یازدهم به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد .

با حضور مأموران کلانتری و بررسی های اولیه مشخص شد که راننده یک دستگاه خودرو “ بی ام و “ با دو سرنشین جوان یک دستگاه خودرو بنز درگیر شده که با بالا گرفتن درگیری و دخالت سایر افراد ، یکی از سرنشینان خودرو بنز به نام حامد . ح 31 ساله از سوی راننده خودرو “ بی ام و “ به هویت اشکان 29 ساله زیر گرفته می شود و به علت مصدومیت به بیمارستان منتقل و در آنجا جان خود را از دست می دهد .

با توجه به مرگ یکی از سرنشینان خودرو بنز ، پرونده مقدماتی با موضوع "درگیری منجر به جنایت" تشکیل و به دستور قاضی رسولی ، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با انتقال راننده خودرو “ بی ام و “ به اداره دهم و در حالیکه در زمان دستگیری از سوی کلانتری مشخص شد که وی اقدام به شرب خمر کرده ، وی در اظهارات اولیه منکر هرگونه درگیری شد و مدعی شد که سرنشینان خودرو بنز قصد داشته اند تا با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری از وی کنند .

با شناسایی شاهدان صحنه و انجام تحقیقات میدانی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که راننده خودرو “ بی ام و “ در حین اجرای حرکات نمایشی با آینه بغل یک دستگاه خودرو بنز برخورد کرده که همین موضوع باعث درگیری اولیه آنها می شود .

در ادامه سه سرنشین جوان یک دستگاه خودرو پروتون ، با مشاهده صحنه درگیری و با توجه به تنها بودن راننده خودرو “ بی ام و “ و به طرفداری از وی در درگیری دخالت می می کنند که همین موضوع باعث می شود تا مقتول - یکی از سرنشینان خودرو بنز - با استفاده از قمه به آنها حمله ور شده و یکی از آنان را مجروح کند . همزمان با ازدحام ایجاد شده ناشی از دخالت سایر افراد و در حالیکه تعدادی از رهگذران با مقتول درگیر شده و او را به زمین انداخته بودند ، اشکان سوار خودرو “ بی ام و “ شده و مقتول را زیر می گیرد .

با توجه به تحقیقات انجام شده از سوی کارآگاهان و مشخص شدن انگیزه درگیری ، کارآگاهان اداره دهم به تحقیق از اشکان پرداخته و وی به ناچار لب به اعتراف گشوده و در اظهارات خود عنوان می کند : پس از به امانت گرفتن خودرو “ بی ام و “ متعلق به یکی از دوستانم ، در خیابان سعادت آباد ـ بالاتر از میدان کاج در حال عبور و انجام حرکات نمایشی بودم که آینه خودرو به یک دستگاه خودرو بنز برخورد کرد که همین موضوع باعث درگیری لفظی من با سرنشینان بنز شد که ادامه آن منجر به درگیری فیزیکی شد .

با توجه به اینکه دو نفر سرنشین خودرو بنز نسبت به من قوی هیکل بودند ، چند نفر از افراد عبوری از جمله سرنشینان یک دستگاه خودرو پروتون که سه نفر بودند به کمک من آمدند که ناگهان مقتول بوسیله قمه به سمت آنها حمله ور شد که با وارد کردن قمه اقدام به زخمی نمودن یکی از آنان کرد. در ادامه و با توجه به شلوغی جمعیت ، راننده بنز سوار خودروی خود شد و از محل فرار کرد. در این زمان ، مقتول که با قمه به سوی مردم حمله ور شده بود ، در یک لحظه روی زمین افتاد و من نیز از فرصت استفاده کرده ، سوار خودرو “ بی ام و “ شده و از روی وی رد شدم .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر گفت : با توجه به شناسایی دقیق هویت سرنشین خودرو بنز متواری شده از محل درگیری ، اقدامات میدانی انجام و به دستور مقام قضایی ، راننده خودرو بنز به نام شهرام . ب 27 ساله نیز دستگیر و با قرار تأمین مناسب و برای انجام تحقیقات به اداره دهم منتقل شد./مهر

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات درگیری مرگبار مرزبانان با قاچاقچیان مسلح



فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف و ضبط بیش از 210 کیلوگرم مواد مخدر، هلاکت یک قاچاقچی و کشف مقادیری مهمات در درگیری مرزداران این هنگ با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛سرهنگ رضا علی احمد روز دوشنبه اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با استفاده از اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله مواد مخدر از آن سوی مرز به داخل کشور آگاه شدند، بلافاصله راه‌های احتمالی ورود قاچاقچیان را در کنترل خود درآورده و با هوشیاری کامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده هنگ مرزی زابل با اشاره به عزم جدی مرزداران در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: ماموران یگان تکاوری 125 نیاتک و مرزداران گروهان مرزی هیرمند پس از ساعتی کمین بر سر راه سوداگران مرگ تعدادی قاچاقچی مواد مخدر را که بدون توجه به تابلوهای هشدار دهنده و فرمان‌های پلیس از داخل خاک کشور افغانستان وارد خاک کشورمان شده بودند را مشاهده و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: آتش پرحجم مرزداران هرگونه اقدام را از سوداگران مرگ سلب و آنان را وادار به عقب‌نشینی به سمت کشور افغانستان کرد که در پاکسازی از محل 120 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده هنگ مرزی زابل همچنین از اجرای عملیات موفقیت آمیز دیگری خبر داد و گفت: مرزداران این فرماندهی در یک عملیات مشترک با کارکنان حفاظت اطلاعات موفق شدند نقشه شوم سوداگران مرگ را خنثی کنند.

سرهنگ علی احمدی در این خصوص افزود: مرزداران در این عملیات و درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن یک نفر قاچاقچی مواد مخدر 88 کیلوگرم تریاک، دو کیلو و 400 گرم شیره تریاک و مقادیری مهمات را کشف و ضبط کنند.

فرمانده هنگ مرزی زابل تصریح کرد: ورود به حریم امنیتی جمهوری اسلامی ایران هزینه سنگینی برای متجاوزان به دنبال خواهد داشت و مرزداران با اقتدار کامل با هرگونه تخلف و اقدامات غیر قانونی در مرز برخورد و مقابله خواهند کرد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران