اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات ثبت نام آیلتس اعلام شد



اخبار ,اخبار دانشگاه , ثبت نام آیلتس

 

اخبار دانشگاه - جزئیات ثبت نام آیلتس اعلام شد

فرایند ثبت نام آزمون زبان انگلیسی آیلتس دانشگاه آزاد، آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام آزمون زبان انگلیسی آکادمیک و جنرال دانشگاه آزاد در سامانه Ielts.iauset.com آغاز شد و تا فردا چهارشنبه 4 تیرماه ادامه دارد.

شروع ثبت نام هر آزمون رأس ساعت 10:00 صبح به وقت رسمی كشور است و پایان آن نیز 10:00 صبح روز چهارشنبه خواهد بود.

این آزمون روز شنبه 11 مردادماه در تهران برگزار و نتایج نهایی 15 مرداد اعلام خواهد شد.

انصراف و انتقال زمان آزمون ها و تغییر ماژول از آكادمیك به جنرال و یا بالعكس پس از ثبت نام قطعی تنها بیش از 5 هفته مانده به تاریخ امتحان كتبی امكان پذیر است.

همچنین مصاحبه در فاصله زمانی یك هفته قبل تا یك هفته پس از آزمون كتبی برگزار خواهد شد.
اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
آموزش ثبت نام در اسکای لرن -آیلتس - محاوره - اسپیکینگ لیسنینگ- آیلتس - تافل - یی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام جزئیات ثبت نام جدید عمره



 

 

 

رئیس سازمان حج و زیارت، جزئیات ثبت نام جدید عمره مفرده را اعلام کرد.

علی لیالی در گفتگو با مهر درمورد جزئیات ثبت نام عمره مفرده افزود: سرانجام پس از انجام کارهای کارشناسی و بررسی جوانب امر، زمان ثبت نام جدید از متقاضیان سفر به عمره مفرده مشخص شد و مشتاقان زیارت خانه خدا می توانند در روز پنج شنبه 24 شهریور ماه جاری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه بانکهای ملی و ملت به عنوان دو بانک عامل برای ثبت نام از متقاضیان انتخاب شده اند، گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام و همچنین تسهیل در شرایط ثبت نام 6 هزار شعبه این دو بانک در سراسر کشور آماده ثبت نام از متقاضیان هستند.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: برای اولین بار در تاریخ ثبت نامها امسال امکان ثبت نام اینترنتی برای متقاضیان نیز فراهم شده است و همچنین روز جمعه 25 شهریور نیز شعب بانکهای عامل در سراسر کشور باز بوده و نسبت به امر ثبت نام مردم اقدام می کنند.

لیالی در مورد هزینه ثبت نام جدید عمره مفرده نیز گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای عالی حج، هزینه ثبت نام برای افراد زیر 10 سال 600 هزار تومان و برای افراد بالاتر از 10 سال نیز 800 هزار تومان در نظر گرفته شده است که به عنوان سپرده در نزد بانک باقی می ماند.

به گفته وی، هزینه سفر به عمره هر سال فقط 6 تا 10 درصد افزایش می یابد و سود سپرده ثبت نام کنندگان نیز هنگام اعزام محاسبه و از هزینه کلی سفر آنان کسر می شود.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: اعزام افرادی که امسال ثبت نام می کنند از سال 93 خواهد بود و برای سالهای 91 و 92 از سالهای قبل زائر پشت نوبت وجود دارد.

لیالی در مورد نحوه و اولویت اعزام زائران نیز گفت: تقاضای متقاضیان و تعداد ثبت نام کنندگان نحوه اعزام را مشخص می کند و بعد از بررسی ها اعلام می کنیم که اولویت اعزام به صورت قرعه کشی و یا از طریق سپرده گذاری انجام خواهد شد..../تحلیل:عصرایرن

سفر به عمره مفرده