اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات ترور معلم و بسیجی شهید در سرباز


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی، سپاه و اداره اطلاعات با تمام توان فعالیت گسترده ای را برای دستگیری تروریست های عامل شهادت معلم و بسیجی شهید در شهرستان سرباز آغاز کرده اند.

ایرنا: سردار حسین رحیمی روز جمعه گفت: تلاش نیروهای پلیس برای دستگیری عاملان شهادت شهید عیسی شهرکی معلم شیعه و شهید ادهم کرد (صبوری) بسیجی اهل تسنن در روستای نصیر آباد شهرستان سرباز با جدیت و شدت ادامه دارد.

وی بیان کرد: دو فرد موتورسوار با صورت های بسته عصر روز گذشته (پنجشنبه)در روستای نصیر آباد شهرستان سرباز ابتدا یک نفر از بسیجیان اهل تسنن را که پس از خرید نان در حال بازگشت به سمت منزلش بود را به شهادت رسانده و چند متر جلوتر یک معلم شیعه را نیز به رگبار گلوله بسته و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه بلاغاصله نیروهای پلیس در محل حضور یافته و بررسی موضوع را آغاز کردند.

سردار رحیمی افزود: پیکر بسیحی شهید ادهم صبوری امروز در روستای نصیر آباد تشییع و به خاک سپرده شد و پیکر معلم شهید عیسی شهرکی به زادگاهش انتقال یافته و ساعت 9 صبح فردا شنبه 13 دی از میدان قدس ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زهک تشییع و در گلزار شهدای روستای ملک حیدری این شهرستان به خاک سپرده می شود.


ویدیو مرتبط :
جزئیات ترور شهید احمدی روشن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری عوامل ترور معلم شهید



اخبار,اخبار اجتماعی ,ترور معلم

 

اخبار اجتماعی - دستگیری عوامل ترور معلم شهید

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری عوامل تروریستی اخیر در جنوب استان بخصوص عوامل شهادت معلمان در شهرستان سرباز ، نیروهای بسیجی و انتظامی از همکاری مردم منطقه و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج قدردانی کرد.

به گزارش واحدمرکزی خبر، حجت الاسلام حمیدی همچنین در خصوص دستگیری عوامل ترور مولوی جنگی‌زهی افزود: عوامل ترور 2 سال گذشته با تلاش نیروهای اطلاعات شناسایی و دستگیر شدند و پرونده آنها هم در دستگاه قضا مورد بررسی قرار گرفته و مجرمیت آنها محرز شده است.

وی گفت: ممکن است این افرادی که جدیدا دستگیر شده اند در شهادت مولوی جنگی زهی نقش پشتیبانی کننده داشته باشند که این موضوع نیز در دست بررسی است و قطعا در کنار بقیه جرائم به این جرم نیز رسیدگی خواهد شد .

رئیس دستگاه قضایی استان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: نیروهای انتظامی، سپاه، اطلاعات و دادگستری مسائل امنیتی استان را به نحو مطلوب رصد می کنند و اگر افرادی گمان برند که با اختلاف افکنی میان شیعه و سنی می توانند خدشه ای به امنیت استان وارد کنند بدانند که به طور قطع با آنها برخورد خواهد شد.
اخبار اجتماعی - واحدمرکزی خبر