اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات استخدام 3 هزار کارمند در پایتخت



کارکنان قرارداد معیین مستقر در شهرستانهای استان تهران که یک سال یابقه کار دارند

معاون منابع انسانی استانداری تهران با اعلام جزئیات استخدام سه هزار کارمند پیمانی جدید در دستگاههای اجرایی پایتخت گفت: تهران 40 هزار نیروی قراردادی دارد که سه هزار نفر آنها می‌توانند پیمانی شوند.

نصر الله ابراهیمی با اشاره به آخرین آمار کارمندان استان تهران گفت: هم اکنون استان تهران 35 هزار و 235 پست با تصدی و 14 هزار و 736 پست بلا تصدی دارد که این آمار مربوط به 55 دستگاه اجرایی زیر مجموعه استانداری تهران است.

وی افزود: اخیرا آقای فروزنده معاون منابع انسانی رئیس جمهور بخشنامه استخدام سه هزار نیروی انسانی در استانداری تهران را ابلاغ کرد ولی این بدان معنی نیست که ما نیروهای جدید را در دستگاههای اجرایی استخدام کنیم بلکه این ابلاغ برای بکارگیری بخشی از نیروهای قراردادی است.

 

آخرین وضعیت آماری کارمندان دولت در تهران

وضعیت کارمندان تعداد کارمندان شاغل

کارمند رسمی 116 هزار و 297 نفر

نیروی پیمانی 11 هزار و 404 نفر

نیروی قراردادی 40 هزار نفر

 

ابراهیمی اظهار داشت: سه گروه می توانند در آزمونهای استخدامی تبدیل نیروهای قراردادی به نیروی پیمانی شرکت کنند.

1- کارکنان قراردادی که از کلان شهر تهران به شهرستانهای استان تهران منتقل شده اند.

2- کارکنان قراردادی که برای انتقال از کلان شهر تهران به شهرستانهای استان تهران اعلام آمادگی کنند.

3- کارکنان قرارداد معیین مستقر در شهرستانهای استان تهران که یک سال یابقه کار دارند

معاون منابع انسانی استاندار تهران اعلام کرد: تمامی متقاضیان با شرایط احراز پستهای بلاتصدی همراه با مدرک تحصیلی مورد نیاز در آزمون استخدامی برابر با ماده 44 قانون استخدام کشوری شرکت می کنند که تا سه ماه آینده زمان آزمون استخدامی اعلام می شود.

 

نیروهای قراردادی وزارتخانه ها می توانند در تهران پیمانی شوند

ابراهیمی گفت: در این مرحله حتی نیروهای دستگاههای حاکمیتی و وزارتخانه ها هم می توانند شرکت کنند یعنی اینکه یک نیروی قراردادی در یک وزارتخانه می تواند برای انتقال به اداره کل همان وزارتخانه در یکی از شهرستانهای استان تهران درخواست کند.

استفاده از نیروی شرکتی ممنوع

وی در پاسخ به اینکه آیا هنوز نیروهای شرکتی در دستگاههای اجرایی مشغول به کار هستند گفت: در سال 91 هیچ دستگاه اجرایی نمی تواند از نیروهای شرکتی استفاده کند.

به گزارش مهر،معاون استاندار پایتخت در پاسخ به اینکه آیا هنوز استخدام رسمی در تهران ممنوع است گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه استخدام رسمی در تهران تنها با مصوبه هیئت وزیران و بر اساس برنامه پنجم توسعه امکان پذیر است که همچنان استخدام رسمی در تهران ممنوع است. ولی برای پستهای حاکمیتی و مقامات استثنی است.

منبع:  مهر


ویدیو مرتبط :
10 نکته برای استخدام یک کارمند مناسب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات قطع برق 50 هزار مشترک تهرانی/ دلایل خاموشی‌های پراکنده برق پایتخت



اخبار ,اخبار اقتصادی ,قطع برق 50 هزار مشترک تهرانی

 

اخبار اقتصادی - حمله طوفان به شبکه برق تهران؛

جزئیات قطع برق 50 هزار مشترک تهرانی/ دلایل خاموشی‌های پراکنده برق پایتخت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تشریح جزئیات قطعی و خاموشی پراکنده برق در سطح پایتخت از قطع برق حدود 50 هزار مشترک خبر داد و اعلام کرد: شرایط برق پایتخت تا یکساعت آینده به حالت طبیعی باز می‌گردد.

سیدمحمد هاشمی امروز در گفتگو با مهر درباره میزان خسارت وارد شده به صنایع و شبکه برق استان تهران پس از وقوع طوفان شدید بعدازظهر امروز گفت: در سطح شهر تهران بیش از یکهزار و 200 فیدر برق وجود داردکه هم اکنون به دلیل وقوع توفان 30 فیدر برق از مدار خارج شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اعلام اینکه در شرایط فعلی 100 گروه امداد و نجات برای تعمیر و راه اندازی مجدد فیدرهای برق در سطح شهر تهران فعال شده اند اظهار داشت: در شرایط فعلی برق 50 هزار مشترک قطع شده است.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه مهمترین دلیل از خروج فیدرهای برق از مدار بهره برداری قطع و سقوط درختان است اظهار داشت: این موضوع منجر به خاموشی های پراکنده برق در سطح شهر تهران شده است.

 

وی با بیادآوری اینکه پیش بینی می شود 30 دقیقه تا یک ساعت آینده وضعیت شبکه برق در تمامی مناطق شهر تهران به حالت عادی بازگردد تاکید کرد: مشترکان برق از هرگونه دستکاری کنترل ها جدا خودداری کرده و هرگونه مشکلات احتمالی را با سامانه تلفنی 121 شرکت توزیع برق تهران گزارش دهد.

 

هاشمی با اشاره به ترافیک سنگین در سطح شهر تهران، تاکید کرد: نهایتا تا یک ساعت دیگر مشکلات برق 65 خط خسارت دیده برطرف خواهد شد. در تهران 104 پست فوق توزیع وجود دارد که هر کدام از آن‌ها 10 تا 12 خط 20 کیلوولت را پوشش می‌دهند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ درباره مناطقی که دچار خاموشی شده‌اند هم توضیح داد: قطعی خطوط در تمام مناطق تهران دیده می‌شود، اما در حوزه آزادی و مناطق مرکزی تهران بیشتر خطوط قطع شده‌اند.

 

این مقام مسئول در پایان با اشاره به قطع خط 20 کیلو ولت در محدوده سعادت‌آباد – خوردین خاطرنشان کرد: از چهار میلیون مشترک در تهران، برق حدود 50 هزار مشترک قطع شده که تا یک ساعت آینده وصل خواهد شد.

اخبار اقتصادی - مهر