اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جریمه شركت های قهوه آلمانی برای تبانی قیمت!



 

جریمه شركت های قهوه آلمانی برای تبانی قیمت!

 

سازمان ضد رقابت انحصاری فدرال آلمان دو شركت قهوه آلمانی و مدیران آنها را به دلیل تبانی قیمت برای قهوه كاپوچینو، در مجموع حدود ۹ میلیون یورو جریمه كرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این جدیدترین جریمه ضد رقابت انحصاری از سوی این سازمان برای صنعت قهوه پس از جریمه بالغ بر ۱۵۹.۹ میلیون یورویی شماری از شركت های قهوه بزرگ آلمانی در دسامبر ۲۰۰۹ و جریمه ۳۰ میلیون یورویی چند شركت دیگر در ژوئن ۲۰۱۰ به شمار می رود.

جدیدترین جریمه علیه كرفت فودز دویچه لند كه شاخه آلمانی شركت كرفت فودز است و شركت قهوه آلمانی كروگر جی ام بی اچ اند كو وضع شده است.

این دو شركت در مذاكرات تلفنی در پایان سال ۲۰۰۷ و اوایل ۲۰۰۸، بر روی زمان و میزان افزایش قیمت كاپوچینو برای فروشندگان خرد توافق كرده بودند.

سازمان ضد رقابت انحصاری آلمان میزان جریمه ها را مشخص نكرد اما اعلام كرد جریمه كرفت به دلیل همكاری این شركت در تحقیقات، كاهش یافته است.

كروگر جی ام بی اچ در حال بررسی برای تقاضای تجدید نظر در مورد این حكم است..... /  خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
گشت تعزیرات و جریمه پیتزا فروشی های ارزان قیمت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبانی در لیگ برتر فوتسال محرز شد/ جریمه سنگین در انتظار خاطیان



تبانی در لیگ برتر فوتسال محرز شد/ جریمه سنگین در انتظار خاطیان

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه رای پرونده تبانی فوتسال صادر شده،گفت: تبانی در پرونده فوتسال برای ما محرز شد و جرایم سنگینی برای خاطیان این پرونده در نظر گرفته ایم.

 

اسماعیل حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت پرونده تبانی در رقابتهای لیگ برتر فوتسال ضمن بیان مطلب فوق گفت: با تحقیقات و مدارکی که در خصوص این پرونده انجام شد، از جمله بر مبنای هیئت کارشناسی که بازیهای لیگ برتر فوتسال را چندین بار مورد بازبینی قرار داده بودند و اظهارات کتبی و شفاهی که از افراد مرتبط با این پرونده جمع آوری شد، در آخرین ساعات عصر روز دوشنبه رای این پرونده را صادر کردیم.

 

وی در همین خصوص افزود: البته با توجه به فرصتهایی که به باشگاه پرسپولیس داده بودیم، آنها مدارک و مستنداتی را که در خصوص این پرونده داشتند در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار ندادند بنابراین تاخیر بیش از این برای دریافت مدارک و مستندات این باشگاه دیگر جایز نبود و به دلیل طولانی شدن زمان صدور رای دیگر به مصلحت نیز نبود.

 

رئیس کمیته انضباطی تاکید کرد: تبانی برخی‌ها در این پرونده برای ما محرز شده و رای خیلی محکمی در این خصوص صادر کرده ایم و مطمئن باشید جرایم سنگینی در انتظار خاطیان خواهد بود. وی در خصوص جزئیات این رای نیز گفت: جزئیات رای را عصر سه شنبه صادر خواهیم کرد و به اطلاع جامعه فوتبال خواهد رسید./مهر