اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدیدترین انتقادات متکی: دولت متکفل دین مردم نبوده و بنا نیست دین مردم را دولتی کنیم/ برخی خود را طلبکار انقلاب می‌دانند



جدیدترین انتقادات متکی: دولت متکفل دین مردم نبوده و بنا نیست دین مردم را دولتی کنیم/ برخی خود را طلبکار انقلاب می‌دانند

منوچهر متکی که تا کنون از بیان جزئیات نحوه خروجش از کابینه کمتر سخن گفته است؛ انتقاداتی جدید را علیه برخی رفتارهای دولت کنونی عنوان کرد.

 

منوچهر متکی,اخبار انتخابات,انتقاد از احمدی نژاد

 

«در برخی از ادارات نمی‌توان بدون پرداخت رشوه کاری از پیش برد» و « دولت متکفل دین مردم نبوده و بنا نیست دین مردم را دولتی کنیم»؛ طاقدیسهای انتقادات وی در سخنرانی امشبش در نشست همیاران تهران جبهه پیشگامان خدمت بود.

وزیر برکنار شده امور خارجه که این روزها یکی از پنج عضو ائتلاف بزرگ اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری است، از جایگاه استراتژیک ریاست‌جمهوری سخن گفت و یادآور شد: قرار نیست که یک رئیس‌جمهور برنامه‌سازی کند و قرائت‌های مختلفی از دین را باز کند چرا که دولت متکفل دین مردم نبوده و بنا نیست دین مردم را دولتی کنیم. از این رو جایگاه رئیس‌جمهور در امر کشورداری بسیار استراتژیک است.

محمود احمدینژاد بارها و بارها در سخنرانیهایش از جلوههای مختلف دین، هدف از خلقت انسان، پردههایی از عبادت و حتی خلقت به دست انسان سخن گفته است.

متکی با تأکید بر اینکه دولت مسئول معیشت مردم است، گفت: جایی که باید قرائت‌ مختلف از دین تبیین شده و ارکان نظام هدایت و هماهنگ شوند جایگاه رهبری است که یک امر ایدئولوژیک محسوب می‌شود. لذا اگر دولتی به سمت ایدئولوژی‌سازی حرکت کند انحراف از جایگاهش آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، این عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان با اشاره به اظهارنظر یکی از مراجع درباره تورم و گرانی و موضع‌گیری دولتی‌ها مبنی بر اینکه آنها نباید به این عرصه ورود کنند، ادامه داد: یکی از مراجع می‌گفت وقتی دولت به بحث امام زمان(عج) و دین مردم می‌پردازد ما نیز باید به فکر نان مردم باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه برخی در انتخابات خواست خود را برای رسیدن به نتیجه انتخابات القاء می‌کنند اظهار داشت: ما جمعی را تشکیل داده‌ایم، چرا که معتقدیم با هم بودن رمز پیروزی در هر حرکت جمعی است. بنده در حوزه‌های مختلفی در عرصه کارزار کشورداری حضور داشته‌ام. سن و سال ما برای پز دادن گذشته است و ورودمان در این انتخابات برای ثبت در تاریخ نیست. بنده برای پز دادن و سهم‌خواهی به میدان انتخابات نیامده‌ام چرا که به لطف جمهوری اسلامی فرصت هرگونه خدمتی را داشته‌ام.

این عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان ادامه داد: شرایط امروز کشور را می‌توان در دو یا سه حوزه اقتصاد، روابط خارجی و رفتار مسئولان با یکدیگر تقسیم‌بندی کرد.

وی بر همین اساس به نزاع مسئولان دو قوه اشاره کرد و افزود: پیامد اول چنین نزاعی کاهش اعتماد عمومی نسبت به ارکان نظام و پیامد دیگر این است که افراد می‌گویند اگر آنها در سطوح بالا دعوا می‌کنند چرا ما در سطوح پایین دعوا نکنیم و از این رو می‌بینیم که در برخی از ادارات نمی‌توان بدون پرداخت رشوه کاری از پیش برد. ما نمی‌خواهیم هیچ کار مثبتی را در انقلاب نفی کنیم و دست کسانی را که به این ملت خدمت کرده‌اند را می‌بوسیم اما برخی خود را طلبکار انقلاب می‌دانند./خبرآنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دین دین دیرن ooo دین دین دیرین ooo

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روزنامه دولت، علی مطهری را تمسخر کرد+ :حرفهای مطهری در مورد رئیس جمهور یعنی اینکه احمدی ن‍ژاد دین ندارد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روزنامه دولت، علی مطهری را تمسخر کرد+ ایران:حرفهای مطهری در مورد رئیس جمهور یعنی اینکه احمدی ن‍ژاد دین ندارد

 در پی اظهارات علی مطهری نماینده تهران،در جلسه دیروز مجلس که در آن به سیاستهای فرهنگی دولت حمله شد و شخص رئیس جمهور مورد انتقاد قرار گرفت، روزنامه ایران به تمسخر وی پرداخت.

روزنامه ایران در مطلبی نوشت:

خدا رو شکر که احمدی‌نژاد هست و الا مشخص نبود بعضی از این بیماران رو چطور باید درمون می‌کردیم. آخه روانپزشکان به این مریض‌ها توصیه کردن هر وقت دلشون درد اومد یا جاییشون سوخت، به احمدی‌نژاد بد و بیراه بگن. مثلاً یکی میاد میگه احمدی‌نژاد تحت‌تأثیر جن و ... قرار داره - یکی میگه احمدی نژاد لیبراله. البته یه نفر داریم که حالش خیلی‌خیلی بده و جدیداً گفته که احمدی‌نژاد باید کلوپ شبانه و کاباره و ... تأسیس کنه. البته بازهم تأکید می‌کنم که گفتن این جملات به رئیس‌جمهور به هیچ وجه توهین محسوب نمی‌شود! ولی اگه به ابروی بالای چشم برخی دیگه اشاره شود، توهین بوده و برخوردهای شدید خواهد شد!

تصور کنید «وکیل‌الدوره» ما بره و کاباره راه بندازه:

حاضرین در کاباره: فلانی باید برقصه

(‌چند بار تکرار)

رئیس کاباره بعد از خوردن ...: این کارای من بر اثر یک سوء‌تفاهم بود! تقصیر احمدی نژاده که نوشابه رو گرون کرده و ما مجبوریم از این کارا بکنیم!

رئیس کاباره در جمع هواداران خود: لطفاً بتمرگید سر جاتون تا خواننده ترانشو بخونه!.

سؤال رئیس کاباره از رئیس‌جمهور: بودجه‌های فرهنگی را به جای اینکه به هنرمندان فاسد و بی دین و.... بدهید صرف کاباره من کنید! کاری نکن که استیضاحت کنم! تو که این همه سفر استانی میری، چرا یه بار به کاباره من سر نمی‌زنی؟

در پی تجمع جمعی از مردم در اعتراض به راه‌اندازی کاباره: برید گم‌شید اراذل و اوباش ساندیس خور. مگه نمیدونید من کیم! من بزرگ زاده‌ام! برید گم‌شید لیبرال‌های .... (سانسور شدید)

 

در پی برخورد نیروی انتظامی با کاباره: شب گذشته گروه فشار به یک مراسم شادی! حمله و جلوی یک اکس پارتی آرام را گرفت! به اعتقاد من فتنه بزرگ همین حمله به کاباره بود و باید با عاملان این حمله برخورد شود! حوادث بعد از انتخابات یک سوء تفاهم بود!

 

روزنامه ایران در یادداشتی به سخنان علی مطهری در انتقاد از سیاستهای فرهنگی دولت و رئیس جمهور حمله کرد و نوشت:


*آنچه بر رئیس جمهور ارزشی و مکتبی سال‌های اخیر انقلاب اسلامی گذشته است، حقیقتاً داستانی ملال‌آور و غم‌انگیز است که خاطره مظلومیت بزرگان تاریخ تشیع را آن هم در دوران حاکمیت اسلام بر ذهن‌ها تداعی می‌کند. رئیس جمهوری که با شعار پایبندی به ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های والای امام خمینی(ره) به میدان پا نهاد .

 

*در میان تمام آنچه در یک سال گذشته بر ملت ایران و منتخب شجاعشان گذشته، اظهارات روز گذشته علی مطهری فرزند شهید بزرگوار انقلاب و پاره تن امام امت حکایتی دیگر دارد.

فرزندی که فقط یدک‌کش نام پدر بزرگوارش است، هرچند مدت‌ها است بی‌ادبی، بی‌اخلاقی و بی‌تقوایی خود در مواجهه با دولت و رئیس جمهور را ثابت کرده اما آنچه در بیان روز گذشته او گذشت، حاکی از پروژه بسیار خطرناکی است که به فازهای آخر نزدیک می‌شود.

 

*کافی است در کنار توجه به سخنان شرم‌آور مطهری، به سکوت مطلق نمایندگان حاضر در جلسه روز گذشته مجلس نیز توجه شود تا میزان تأثیرگذاری عملیات روانی اخیر بر ذهن خواص جامعه مشخص گردد.

 

*مطهری روز گذشته ضمن آن که احمدی‌نژاد را به تحریک جنسی جامعه متهم و از حزب‌اللهی‌ترین رئیس جمهور سال‌های اخیر ایران اسلامی خواست کاباره‌ها و کلوپ‌های شبانه را در کشور راه بیندازد، در اظهاری بسیار خطرناک گفت: «احمدی‌نژاد و مشایی مسئله حجاب را قبول ندارند و مخالف نظریه اسلام در مورد حجاب هستند.»

 

*این جملات در واقع به این معنا است که احمدی‌نژاد به واسطه عدم اعتقاد به حجاب، هیچ اعتقادی به احکام شرعی اسلام عزیز ندارد و به نوعی از دین خارج شده است و این همان نکته‌ای است که قبل از این توسط افرادی دیگر از جمله محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس هشتم البته با استفاده از ادبیات جریان موهوم انحرافی مطرح شده بود.

 

*این یعنی از این پس نه جریان موهوم انحرافی که شخص رئیس جمهور باید به راحتی مورد هجوم قرار بگیرد و هواپیمای دوران ریاستش به سلامت به زمین ننشیند./خبرآنلاین