اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدیدترین اظهارات احمدی نژاد: به مناطق جنگی آمده ام تا...



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

احمدی نژاد: به مناطق جنگی آمده ام تا آثار دوستی استکبار با ایران را مشاهده کنم

شیطان های بسیاری در زمان جنگ علیه ایران، اسلحه، هواپیما، بمب خوشه ای و بمب شیمایی به رژیم بعث می دادند تا بتوانند ملت ایران را نابود کنند و برای همیشه صدای آزادی خواهی ملتی قهرمان را خاموش کنند.

رئیس جمهور سابق ایران گفت: آثار مهربانی استکبار با ملت ایران را در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می توان دید.
 
به گزارش انتخاب، محمود احمدی نژاد با حضور در جمعی در شلمچه اظهار کرد: شیطان های بسیاری در زمان جنگ علیه ایران، اسلحه، هواپیما، بمب خوشه ای و بمب شیمایی به رژیم بعث می دادند تا بتوانند ملت ایران را نابود کنند و برای همیشه صدای آزادی خواهی ملتی قهرمان را خاموش کنند.

وی افزود: شیاطین در طول جنگ و حتی بعد از آن انواع فشارها و تحریم ها را به ملت ایران وارد می کردند و تبلیغات فراوانی علیه ما انجام دادند چون می دانستند ملت ایران پرچمی برافراشته که نشان دهنده راه سعادت برای سایر ملت ها است.

به نوشته فارس، احمدی نژاد تاکید کرد: ما اینجا در شلمچه مرکز مقاومت و ایثار ایران آمده ایم که راه آینده خود را بشناسیم و به کسانی که به دنبال تحریف تاریخ هستند و قصد دارند آن را فراموش کنند بگوئیم ما اینجا هدف خود را که همان سربلندی و عزت مسلمانان جهان است گم نمی کنیم.

رئیس جمهور سابق ایران گفت: به مناطق عملیاتی آمده ایم تا آثار دوستی و خیرخواهی استکبار با ملت ایران را مشاهده کنیم. آمده ایم تا ببینیم استکبار چگونه ملت ایران را با بمب ها و اسلحه ها مورد مهربانی قرار داد.

وی تاکید کرد: اگر میدان خود را به این شیاطین واگذار کنیم آنقدر جسارت پیدا می کنند که به راحتی اعلام می کنند مقصر جنگ ایران و عراق، قطعا ایران است در حالیکه در هیچ تاریخی شما نمی توانید سندی مبنی بر متجاوز بودن ایران پیدا کنید.

احمدی نژاد بیان کرد: معنای ادای احترام به شهدا و رزمندگان در این مناطق این نیست که بگوئیم ایران به دنبال جنگ است بلکه ملت ایران همیشه با عقل، منطق و فرهنگ برخورد کرده و به دنبال دوستی و مهربانی با سایر ملت ها است.

رئیس جمهور سابق ایران اظهار کرد: اگر در مقابل این شیاطین عقب نشینی کنیم آن وقت باید روزی را مشاهده کنیم که دیگر این عقب نشینی ها حد و مرزی ندارد و انتهایی برای آن تعریف نخواهد شد.

احمدی نژاد ادامه داد: اینجا آمده ایم که ثابت کنیم پای عزت و سربلندی ایران و آزادی این ملت با قدرت ایستاده ایم و قدمی عقب نشیین نمی کنیم.

 

اخبار سیاسی - انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
اظهارات مشایی در مورد احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین اظهارات احمدی نژاد درباره بازگشت به سیاست



اخبار,محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق ایران ید


اخبار سیاسی - احمدی نژاد در همایش هوادارانش: قصد ندارم وارد سیاست شوم

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق ایران با اشاره به اینکه سکوت فعلیم را نخواهم شکست، گفت: البته این سکوت به معنای انفعال نیست و قصد ندارم وارد سیاست شوم.

به گزارش فارس از مشهد، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در جلسه حامیان گفتمان سوم تیر در مشهد حضور یافت.
 
وی پیش از این در جمع برخی جوانان مشهدی با اشاره به اینکه نظام و انقلاب اسلامی، مقدمه‌ای برای انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پس از پیروزی در ایران به پایگاهی قدرتمند برای مظلومان و مستضعفان تبدیل شده است.
 
به گفته احمدی‌نژاد، کار برای خداست که می‌ماند و تمام مشکلات دنیا به خاطر این است که کارها برای خدا انجام نمی‌شود و همین امر باعث بسیاری از مفاسد و مشکلات شده و می‌شود.
 
رئیس جمهور سابق کشورمان در ادامه با اشاره به اینکه سکوت فعلیم را نخواهم شکست، افزود: البته این سکوت به معنای انفعال نیست و قصد ندارم وارد سیاست شوم.   

اخبار سیاسی - فارس