اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدال زن با شرور تبهكار



جدال زن با شرور تبهكار

مردی كه برای به دام انداختن یك زن جوان در دام شیطانی‌، به زور وارد خانه‌اش در یكی از محله‌های شهریار شده بود، در جدال با این زن متواری شد و از سوی پلیس به دام افتاد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 به گزارش جام‌جم، هفته گذشته زنی جوان با حضور در اداره پلیس آگاهی شهریار علیه مرد جوانی كه به زور وارد خانه‌اش شده و درصدد بوده تا او را در دام شیطانی‌اش گرفتار كند، شكایت كرد. 

شاكی به پلیس گفت: روز حادثه پس از آن كه شوهرم به محل كارش رفت، به اتاق آمدم و خوابیدم. ناگهان با شنیدن سروصدا از خواب بیدار شدم و مرد غریبه‌ای را در اتاق دیدم. شوكه شده و با فریاد از او خواستم خانه را ترك كند. مرد غریبه بی‌آنكه توجهی به فریادهایم داشته باشد با چاقویی كه به دست داشت، تهدیدم كرد اگر تن به نیت شیطانی‌اش ندهم، مرا خواهد كشت.

 وی اضافه كرد: متهم وقتی مقاومت مرا دید به من حمله‌ور شد و با چاقو قصد جانم را داشت كه با وی درگیر شدم و دستم زخمی شد. مرد شرور دوباره حمله‌ور شد و این بار می‌خواست با پارچه‌ای كه همراهش بود، دست و پای مرا به صندلی ببندد و زندانی‌ام كند، اما این بار هم مقابله كردم و مرد مهاجم را به كناری انداختم كه چاقو به زمین افتاد.

 شاكی یادآور شد: به سختی چاقو را از روی زمین برداشتم و با تهدید از مرد مهاجم خواستم خانه‌ام را ترك كند؛ اما او حاضر به این كار نبود. در همین موقع در حالی كه چاقو در دست داشتم، به حیاط دویدم و با فریاد از همسایه‌ها كمك خواستم كه متهم ترسید و فرار كرد. همسایه‌ها شرور فراری را تعقیب كردند، اما وی با سوار شدن به یك خودروی عبوری، متواری شد. در پی این شكایت، ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند و معلوم شد، گفته‌های شاكی صحت دارد و آنها درصدد دستگیری متهم شرور بودند، اما موفق نشده و فقط توانسته‌اند، زن جوان را نجات دهند. ماموران با اطلاعات به دست آمده از شاهدان حادثه، جستجو برای دستگیری متهم فراری را آغاز كردند تا این ‌كه دو روز پیش متهم فراری را هنگام پرسه زدن در یكی از محله‌های شهریار شناسایی و دستگیر كردند. متهم با انتقال به پلیس آگاهی در حالی كه عنوان می‌‌كرد بیگناه است در مواجهه حضوری با شاكی و شاهدان حادثه به جرم خود اعتراف كرد. 

اعتراف متهم

 متهم كه یكی از اراذل و اوباش شهریار است، در ارتباط با انگیزه‌اش به پلیس گفته بود، چندی پیش به طور اتفاقی زن جوان ـ شاكی ـ را در خیابان دیده و به گمان این ‌كه وی مجرد است، درصدد بوده با سد كردن راه این زن، با وی ارتباط برقرار كند، اما موفق به این كار نشده تا این‌ كه تصمیم گرفته با تعقیب وی، خانه‌اش را شناسایی كند. در ادامه معلوم شد، متهم چند هفته‌ای رفت و آمد زن جوان را تحت‌نظر داشته است و روز حادثه، از دیوار حیاط وارد خانه شده و درصدد بوده زن جوان را با خود از آن خانه ببرد و مورد آزار و اذیت قرار دهد كه در جدال با این زن ناموفق بوده و هنگامی كه همسایه‌ها برای كمك به شاكی اقدام می‌كنند، متهم گریخته است. بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی از وی ادامه دارد./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
مكث(این سه تبهكار) قسمت سوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان، زندانی ۳ شرور در صندوق خودرو



 

 اسکارلت یوهانسون باهمسرش بدرفتاری می کند!

 

۳ شرور كه با ربودن زنی جوان او را در صندوق عقب خودرو زندانی و با انتقال به بیابان های اطراف قزوین مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش «جام جم»، چند روز پیش زنی با حضور در پلیس آگاهی قزوین از ۳ شرور آدم ربا شكایت كرد.

وی در شكایت خود گفت: سوار یك خودروی مسافربر شخصی شدم تا به خانه ام بروم.

دقایقی پس از حركت، راننده با عنوان این كه قصد سوختگیری دارد، در پمپ بنزین توقف كرد كه در این هنگام ۲ نفر از دوستان راننده نیز سوار خودرو شدند.

زن جوان ادامه داد: پس از سوختگیری و به حركت درآمدن خودرو، راننده تغییر مسیر داد و زمانی كه به وی اعتراض كردم، ۲ سرنشین خودرو با تهدید چاقو و ضرب و جرح در حاشیه شهر دست و پایم را بسته و مرا داخل صندوق عقب خودرو انداختند.

شاكی اضافه كرد: پس از طی مسافتی، خودرو متوقف شد و هر سه شرور مرا در بیابان مورد آزار و اذیت قرار داده و با رها كردن من متواری شدند.

شاكی عنوان كرد: به زحمت خود را كنار جاده رسانده و با یك خودروی عبوری به شهر آمدم.

آغاز تحقیقات

سرهنگ امیری، رئیس پلیس آگاهی استان قزوین در ارتباط با پیگیری این پرونده به «جام جم»، گفت: پس از شكایت زن جوان و چهره نگاری از ۳ شرور متجاوز، با بررسی مشخصات خودروی متهمان، هویت مالك خودرو به نام سعید، شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین افزود: با گزارش موضوع به قاضی پرونده، دستور بازداشت سعید صادر و با اعزام یك تیم عملیاتی از كارآگاهان مشخص شد، متهم تحت تعقیب با اطلاع از شكایت زن جوان، متواری و مخفی شده است.

امیری افزود: با پیگیری و تحقیقات بعدی، سعید در منزل یكی از بستگانش شناسایی و دستگیر شد.

انكار و اعتراف

با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی منكر ارتكاب جرم سیاه خود شد اما پس از روبه رو شدن با زن جوان اعتراف كرد، پس از سوار كردن زن جوان، به ۲ نفر از دوستانش به نام های اصغر و مجتبی نیز خبر داده است و به اتفاق آنها زن جوان را به بیابان های اطراف قزوین منتقل و مورد آزار و اذیت قرار داده اند.

رئیس آگاهی استان قزوین تصریح كرد: در مرحله بعدی ۲ همدست دیگر متهم نیز دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف كردند.

پس از ثبت اعترافات ۳ شرور متجاوز، دستور بازداشت موقت آنها صادر شد.

متهمان برای ادامه تحقیقات و بررسی سوابق در اختیار تیم ویژه پلیس آگاهی قرار گرفتند.

هشدار به خانم ها

سرهنگ امیری با هشدار به زنان گفت: با وجود هشدارها و توصیه های پلیسی مبنی بر استفاده خانم ها از وسایل حمل و نقل عمومی، متاسفانه برخی شهروندان بدون توجه به این توصیه ها به رانندگان خودروهای مسافربر شخصی اعتماد می كنند كه بعضا مشكلات بسیار جدی برای آنها رقم می خورد كه نمونه آن را در این پرونده شاهد هستیم.

امیری به بانوان توصیه كرد: در صورتی كه مجبور به استفاده از خودروهای شخصی هستید، شماره پلاك این خودروها را به خاطر بسپارید.... / گزارش : جام جم آنلاین

 

آزار‌و‌اذیت