اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جای رژلب روی یقه رئیس‌جمهور متعلق به کیست؟+عکس



اخبار,اخبار بین الملل, رژلب روی یقه رئیس‌جمهور آمریکا

 

 اخبار بین الملل - جای رژلب روی یقه رئیس‌جمهور متعلق به کیست؟+عکس

باراک اوباما سه‌شنبه شب مجبور شد در میهمانی که برای آسیایی آمریکایی‌ها ترتیب داده بود، به خاطر جای رژلب روی یقه لباس خود جلوی صدها نفر این موضوع را در همان میهمانی توضیح دهد. اوباما در حرف‌های عجیب جای رژلب را به شخص دیگری غیر از همسر خود نسبت داد و تقصیرها را گردن او انداخت.

به گزارش ایران خبر، او جای رژ لب را به خواننده آمریکایی "جسیکا سانچز" که در میان حضار نیز حضور داشت نسبت داد و گفت این کار جسیکا است.

 

رئیس‌جمهور آمریکا در میان جمعیت گفت که من می‌خواهم همین جا این موضوع را توضیح بدهم تا برای همگان مشخص شود که کار "جسیکا" بوده است تا بعد از این با همسرم "میشل" دچار مشکل نشوم و من این را علنا می‌گویم که این جای رژ لب ناخواسته روی یقه من افتاده است.
اخباربین الملل - ایران خبر


ویدیو مرتبط :
رئیس جمهور خوب کیست؟-استاد قرائتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جای رژ لب روی یقه رئیس جمهور متعلق به کیست؟ +عکس



رئیس جمهور,همسر رئیس جمهور آمریکا

به گزارش پرداد به نقل از جام: همسر رئیس جمهور آمریکا در مورد اینکه روی یقه اوباما جای رژ لب بود چه فکری خواهد کرد؟ "باراک اوباما" سه شنبه شب مجبور شد در میهمانی که برای آسیایی آمریکایی ها ترتیب داده بود به خاطر جای رژ لب روی یقه لباس خود جلوی صدها نفر این موضوع را در همان میهمانی توضیح دهد.
اوباما در حرفهای عجیب جای رژ لب را به شخص دیگری غیر از همسر خود نسبت داد و تقصیر ها را گردن او انداخت.
او جای رژ لب را به خواننده آمریکایی "جسیکا سانچز" که در میان حضار نیز حضور داشت نسبت داد و گفت این کار جسیکا است. ریس جمهور آمریکادر میان جمعیت گفت من می خواهم همین جا این موضوع را توضیح بدهم تا برای همگان مشخص شود که کار "جسیکا "بوده است تا بعد از این با همسرم "میشل" دچار مشکل نشوم و من این را علنا می گویم که این جای رژ لب ناخواسته روی یقه من افتاده است.

منبع:pardad.ir