اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جالب ترین راه بازیافت قوطی های نوشابه +عکس



"ماکون" هنرمند ژاپنی با استفاده از قوطی های مختلف مجسمه های زیبا و کوچکی به شکل شخصیت های کارتونی و یا بازی های معروف ایجاد می کند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، قوطی های آلومینیومی از جمله موادی هستند که در صنعت خوراکی به کار می روند و از آن ها به عنوان محفظه ای برای نوشابه استفاده می شود.

این قوطی ها قابل بازیافت هستند ولی اینکه چگونه بازیافت شوند دست خود انسان است. هنرمند ژاپنی "ماکون" به تازگی روشی نوین برای بازیافت و استفاده بهینه برای این قوطی ها پیدا کرده است.

جالب ترین راه بازیافت قوطی های نوشابه

این هنرمند با استفاده از قوطی های مختلف مجسمه های زیبا و کوچکی به شکل شخصیت های کارتونی، بازی های معروف و همچنین حیوانات ایجاد می کند.

او می گوید این کار بسیار سخت است چرا که یک اشتباه کوچک باعث از بین رفتن کل مجسمه می شود و همنین خم کردن این قوطی ها در جهت های متفاوت نیازمند پست کار بسیار زیادی است.

جالب ترین راه بازیافت قوطی های نوشابه

او برای ساخت هر کدام از این مجسمه ها ممکن است چندین روز زمان صرف کند و همچنین می گوید: این روزها مقداری بیشتر اضافه وزن پیدا کرده ام چرا که مصرف نوشابه ام بسیار بالا رفته است.

او برای ساخت این مجسمه ها از قوطی های مختلفی استفاده کرده است و گاهی اوقات نیز چندین قوطی را با یکدیگر ترکیب کرده تا بهترین رنگ بندی از آن خارج شود.

جالب ترین راه بازیافت قوطی های نوشابه

جالب ترین راه بازیافت قوطی های نوشابه

جالب ترین راه بازیافت قوطی های نوشابه

جالب ترین راه بازیافت قوطی های نوشابه

جالب ترین راه بازیافت قوطی های نوشابه

جالب ترین راه بازیافت قوطی های نوشابه

جالب ترین راه بازیافت قوطی های نوشابه

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
بازیافت قوطی های نوشابه ی آلومینیومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا قوطی نوشابه عامل انفجار هواپیمای روسیه بود؟+عکس



کارشناسان در پی سرنگون شدن هواپیمای روسیه در آسمان شبه جزیره سینا نظر خود را در خصوص ادعای انفجار هواپیما به وسیله یک قوطی نوشابه ابراز داشتند.

پایگاه اینترنتی شبکه العالم گزارش داد: به دنبال ادعای گروه تروریستی داعش درباره انفجار هواپیمای روسیه با مواد منفجره دست ساز و انتشار عکس یک قوطی نوشابه گازدار و دیگر اجزا بمب، کارشناسان مواد منفجره نیز اعلام کردند که این امر امکان‌پذیر است.
 
پیشتر "دابق" مجله رسمی گروه تروریستی داعش، با انتشار عکس یک قوطی نوشابه گازدار و ابزار ابتدایی یک بمب دست ساز، ادعا کرد که توانسته است با استفاده از این ابزار، هواپیمای مسافربری روسی را بر فراز صحرای سینا در مصر منفجر کند.
 
با انتشار این ادعای گروه تروریستی داعش، کارشناسان مواد منفجره نیز صحت این ادعا را بعید ندانسته و اعلام کردند که این امر امکان پذیر است و تنها به مکان جاسازی بمب در هواپیما و قدرت مواد منفجره به کار برده شده بستگی دارد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

کارشناسان می گویند، مواد منفجره کارگذاشته شده در هواپیمای روسیه، پس از انفجار، شکافی 50 سانتی متری در بدنه هواپیما بوجود آورده و فشار هوا به متلاشی شدن هواپیما در هنگام پرواز و کشته شدن همه  سرنشینان آن منجر شده است.
 
گروهک تروریستی داعش پیش از این اعلام کرده بود که پس از یافتن راهی برای نفوذ به داخل فرودگاه بین المللی شرم الشیخ، با استفاده از یک شکاف امنیتی، بمب را به داخل هواپیمای مسافربری روسی منتقل کرده است.

 

اخبار بین الملل - میزان