اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جاعلان، مدرک پزشکی می فروختند



 

اخبار حوادث - جاعلان، مدرک پزشکی می فروختند

با تلاش پلیس آگاهی شهرستان نیشابور خراسان رضوی باند جاعلان مدارک پزشکی مشمولان خدمت وظیفه عمومی شناسایی متلاشی شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور گفت: با دریافت پرونده ای مبنی بر جعل مهر یکی از دفاتر پلیس + 10 در خصوص تاییدیه برگه مشمولان نظام وظیفه، بلافاصله تیمی از ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی متخلفان آغاز کردند.

سرهنگ سید حسن حسینی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بازبینی پرونده جعل شده و یک سری تحقیقات گسترده یکی از اعضای باند جعل را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی اظهار کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جعلی بود در ادامه تحقیقات با مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و گفت با کمک دو نفر از همدستانش مهر یکی از دفاتر پلیس + 10، مهر یکی از پزشکان معاینه کننده مشمولان خدمت وظیفه عمومی و مهر یکی دیگر از ادارات مرتبط را جعل و برای جعل مدارک هر پرونده مبلغ 15 الی 20 میلیون ریال از افراد متقاضی اخذ می کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: به دنبال اعترافات متهم با هماهنگی مقام قضایی دو همدست او در عملیات های مجزا دستگیر و در بازرسی از منزل آنان تعدادی مدارک جعلی و... کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسینی افزود: متهمان پس از بازجویی های اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
اخبار حوادث - جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
دستگیری جاعلان ویزای عراق ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی با ۸ مدرک فوق تخصص پزشکی +عکس


دکتر شیولو روآن با گرفتن هشتمین مدرک فوق تخصص پزشکی رکورد دارنده بیشترین مدرک پزشکی در گینس را به نام خود ثبت کرد.

خبرآنلاین: دکتر شیولو روآن با گرفتن هشتمین مدرک فوق تخصص پزشکی رکورد دارنده بیشترین مدرک پزشکی در گینس را به نام خود ثبت کرد.

وی از سال 1982 تا 1988 در دانشگاه پزشکی "شان دونگ" در ابتدا در پزشکی فارغ التحصیل شد و در سال 1989 به امریکا آمد و در LSU در سال 1993 فوق لیسانس علوم طبیعی را گذراند.

وی می گوید پزشکی فقط یک حرفه برای وی نبوده و دوست داشته به تعالی در این زمینه برسد و در اغلب حوزه های تخصصی، حرفه ای شود.

مردی با ۸ مدرک فوق تخصص پزشکی +عکس

8 مدرکی که وی گرفته شامل تخصص های زیر است:

 1. American Board of Pain Medicine;
 2. American Board of Physical Medicine & Rehabilitation;
 3. American Board of Interventional Pain Physicians;
 4. American Board of Electrodiagnostic Medicine;
 5. American Board of Addiction Medicine;
 6. American Board of Independent Medical Examiners
 7. Subspecialty of Pain Medicine by American Board of Physical Medicine & Rehabilitation;
 8. Subspecialty of Neuromuscular Medicine by American Board of Physical Medicine & Rehabilitation.
 
گرفتن مدرک بورد تخصصی فرایند مورد تصویب و نوشته شده روی ورقه است تا نشان دهد فرد مورد نظر مهارت تئوری و عملی را در مورد به خصوص کسب کرده و طی آزمایشات و امتحانات مرتبط، نشان داده که در آن حوزه مهارت لازم را برای درمان دارد.

این دکتر که اصالتا چینی است می گوید آرزو داشته تمام علم پزشکی را فرا گرفته و بعدا در سنین پیری آنرا به زبان کشور خود برگرداند تا مردم نسل آینده از چنین علوم جدیدی بهره برداری کنند.

وی همچنین علاقه خاصی به اتومبیل های گران قیمت دارد و سعی دارد کلکسیونی از آنها را جمع آوری کند.

مردی با ۸ مدرک فوق تخصص پزشکی +عکس