اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جاده هراز ، ایستگاه آخر قاتل فراری



 قاتل فراری,قاتل,قتل,قتل مسلحانه,

مردی كه در پی بروز اختلافات‌خانوادگی اقدام به قتل كرده بود، دستگیر شد.
 در پی دریافت گزارشی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان شیروان در خراسان شمالی به ماموران انتظامی شهرستان آمل مبنی بر حضور یك متهم به قتل در یكی از اتوبوس‌هایی كه در محور هراز در حال تردد است، ماموران اقدامات خود برای شناسایی اتوبوس و دستگیری متهم فراری را آغاز كردند.

در ادامه پس از دریافت مشخصات متهم به قتل و نیز شناسایی این اتوبوس، ماموران اقدام به توقف آن در محور هراز كرده و در بازرسی از آن، قاتل فراری به هویت «ح - ب» را شناسایی و دستگیر كردند.

پس از انتقال متهم به مقر انتظامی، وی در اظهارات خود معترف شد كه به علت اختلافات خانوادگی با فردی به نام «رامین كلاهی» 40 ساله اقدام به تهیه یك قبضه چاقو كرده و در اقدام غافلگیرانه با حمله به وی، وی را مورد ضربت قرار داده و به قتل رسانده و پس از آن نیز متواری شده است.

به گزارش ایسنا، متهم پس از پذیرش بزه انتسابی و تشكیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به مراحل قانونی جرم به ماموران پلیس آگاهی شهرستان شیروان تحویل داده شد.... / ایسنا


 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
قاتل فراری/یعنی آخر خندس..:دی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پمپ بنزین ایستگاه آخر جنایتكار فراری



۲۸ اسفند ۸۸ خانواده مرد ۵۷ ساله‌ای به نام منصور با مراجعه به كلانتری ۱۲ اصفهان از ناپدید شدن مرموز وی خبر دادند.



پس از این شكایت پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. خانواده مرد میانسال در نخستین تحقیقات اظهار داشتند: «منصور» كه با خودروی وانت بار در یك باربری كار می‌كند ساعت هشت صبح ۲۷ اسفند از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت.



تلفن همراهش نیز خاموش است، حالا هم با طولانی‌ شدن غیبتش تصمیم گرفتیم برای یافتن او از پلیس كمك بگیریم.



كارآگاهان در نخستین گام ردیابی تلفن همراه و خودروی مرد گمشده را در دستور كار قرار دادند اما هیچ ردی از او به دست نیامد.



تا این‌كه چند روز بعد، یكی از بستگان راننده به اداره آگاهی رفت و كلید معمای مرموز ناپدید شدن منصور را به پلیس داد و گفت: «شامگاه دیروز به پمپ‌ بنزینی در اصفهان رفته بودم كه وانت «منصور» را آنجا دیدم.


مرد جوانی هم پشت فرمان نشسته بود. ابتدا فكر كردم او وانت را فروخته اما وقتی از ماجرای ناپدید شدنش مطلع شدم به اداره آگاهی آمدم.»



با كشف این سرنخ مأموران با دستور قضایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته پمپ‌ بنزین پرداخته و سرانجام چهره مرد ناشناس را به دست آوردند. بلافاصله نیز چهره تنها مظنون، با آلبوم مجرمان سابقه‌دار تطبیق داده شد اما تحقیقات در این شاخه بی‌نتیجه ماند.



از سوی دیگر با توجه به احتمال بازگشت دوباره مرد ناشناس به پمپ بنزین، تیمی از كارآگاهان با حضور نامحسوس در پمپ بنزین به كمین نشستند تا این‌كه پس از چند روز مرد جوان با خودرویی دیگر به پمپ بنزین آمد كه در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.



در بازرسی بدنی «مرتضی» نیز كلید و كارت سوخت خودروی «منصور» كشف شد. مرد ۳۱ ساله در نخستین بازجویی‌ها منكر آشنایی و اطلاع از سرنوشت «منصور» شد و با طرح ادعاهای دروغین سعی كرد مسیر تحقیقات را تغییر دهد.



اما كارآگاهان به تحقیقات فنی ادامه دادند تا این‌كه سرانجام متهم لب به اعتراف گشود و راز قتل «منصور» را فاش كرد.



عامل جنایت گفت: «یك خودروی وانت دارم كه مدتی قبل موتورش خراب شد كه برای تعمیرات با مشكل شدید مالی روبه‌رو شدم.



به فكر چاره‌ای بودم كه حدود ساعت هشت شب ۲۷ اسفند سال ۸۸، زمانی كه در چهارراه باهنر اصفهان ایستاده بودم با مشاهده وانت مقتول وسوسه شدم. بعد هم به بهانه حمل بار، او را به خانه كشانده و در فرصتی مناسب او را با میله آهنی كشتم.



پس از مثله كردن جسد، آن را در ساختمانی نیمه كاره رها كرده و سپس موتور ماشین او را روی ماشین خودم نصب كردم.»

به دنبال اعتراف‌های «مرتضی»، كارآگاهان راهی ساختمان نیمه‌كاره شده و جسد مرد میانسال را كشف و به پزشكی قانونی منتقل كردند. عامل جنایت نیز با دستور بازپرس ویژه قتل اصفهان روانه زندان شد..../ روزنامه ایران