اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ثبت 500 پس‌لرزه در کرمانشاه/ایجاد 16 اردوگاه برای 1300 خانوار در مثلث زلزله



پس‌لرزه در کرمانشاه,سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر


ثبت 500 پس‌لرزه در کرمانشاه/ایجاد 16 اردوگاه برای 1300 خانوار در مثلث زلزله

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه زلزله شب‌گذشته 5.7 ریشتری کرمانشاه در مثلث سه شهرستان گیلان غرب، سر پل ذهاب و قصرشیرین رخ داد، گفت: 16 اردوگاه توسط امدادگران استان‌های معین این منطقه ایجاد شد.

حسین درخشان در گفت‌وگو با ایسنا ، در تشریح آخرین اقدامات انجام شده از سوی امدادگران این سازمان برای مردم زلزله‌زده سه شهرستان قصرشیرین، گیلان غرب و سر پل ذهاب، گفت: در پی وقوع زمین‌لرزه 5.7 ریشتری در کرمانشاه، اقدامات امدادگران برای پوشش حادثه‌دیدگان این زمین‌لرزه آغاز شد.

وی با بیان اینکه این زمین‌لرزه در عمق 15 کیلومتری و در ساعت 21:35 شب‌گذشته رخ داد، گفت: از شب‌گذشته تاکنون تعداد 50 مورد پس‌لرزه در این منطقه گزارش شده است.

درخشان با بیان اینکه زمین‌لرزه شب‌گذشته در مثلث سه شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان‌غرب رخ داد، گفت: در حال حاضر 250 امدادگر در قالب 50 تیم امدادی به همراه 20 دستگاه خودروی عملیاتی در محل زلزله حضور دارند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر همچنین به برپایی 1300 چادر در قالب 16 اردوگاه اشاره کرد و گفت: سه اردوگاه با ظرفیت 500 تخته‌چادر در قصرشیرین، 9 اردوگاه با ظرفیت 400 چادر در گیلان‌غرب و چهار اردوگاه با ظرفیت 400 چادر در سرپل ذهاب ایجاد شد.

وی در مورد اقلام امدادی توزیع شده میان زلزله‌زدگان، گفت: تاکنون 2200 قوطی کنسرو و 500 بسته غذایی میان زلزله‌زدگان توزیع شده است.
/ایسنا


ویدیو مرتبط :
شوک، زلزله شوک زلزله حوادث ترسناک زلزله محبوب دله لرزه نگاری ژئوفیزیک بحران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غم‌ انگیز ترین صحنه از زلزله آذربایجان (16+)