اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ثبت نام عمره مفرده از 24 شهریور



 

 

 

 

عملیات ثبت نام عمره مفرده از 24 شهریور امسال در شعب بانک ملت در سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، حسب توافقات انجام شده میان این بانک و سازمان حج و زیارت، تمامی متقاضیان ثبت نام دور جدید سفر عمره مفرده که دارای ثبت نام فعال مربوط به دوره قبلی در بانک باشند نیز خواهند توانست مجددا به ثبت نام دور جدید اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، این دسته از مشتریان، نیازی به افتتاح حساب کوتاه مدت جدید نخواهند داشت و امکان ثبت نام جدید آنان با استفاده از همان حساب قدیمی فراهم خواهد بود.

بر این اساس، سازمان حج و زیارت، ودیعه ثبت نام را برای افراد بالای 10 سال، 8 میلیون ریال و برای افراد زیر 10 سال، 6 میلیون ریال تعیین کرده است.

در عین حال، بانک ملت با هدف تسریع در ثبت نام از متقاضیان اعزام به خانه خدا، سه شیوه مراجعه حضوری به شعب، ثبت نام اینترنتی با استفاده از کارت های عضو شتاب و ثبت نام تلفنی را طراحی کرده است.

متقاضیان اعزام به عمره مفرده می توانند با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه به تمامی دو هزار و 697 شعبه و باجه های بانک ملت در سراسر کشور مراجعه و برای اعزام به این سفر معنوی ثبت نام کنند.

همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir و ورود به قسمت مربوط به ثبت نام اینترنتی، به انجام عملیات ثبت نام و اخذ شماره ثبت نام خود اقدام و در زمان مناسب با مراجعه به هریک از شعب بانک، مستندات مربوط را تکمیل کنند.

در این شکل از ثبت نام، متقاضی هیچ گونه الزامی به داشتن حساب نزد بانک ملت ندارد و صرفا با استفاده از کارت های عضو شتاب قادر به ثبت نام و پرداخت مبلغ مربوط خواهد بود که برای این منظور آگاهی از رمز دوم کارت بانکی و پارامترCVV2 کارت ضروری است.

علاوه بر موارد فوق، متقاضیانی که دارای حساب کوتاه مدت با موجودی کافی نزد بانک ملت باشند می توانند از طریق تماس با شماره 1556-021 به ثبت نام سفر عمره خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، ثبت نام شدگان از سال 1393 به سفر عمره مفرده اعزام خواهند شد..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
احکام عمره مفرده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت‌نام "عمره مفرده" آغاز شد



 

 

 

 

ثبت‌نام "عمره مفرده" از ساعت 8 صبح امروز در 2 بانک عامل ملی و ملت آغاز شد.

ثبت‌نام عمره مفرده از ساعت 8 صبح امروز در تمامی 6 هزار شعبه بانک ملی و ملت آغاز شد و متقاضیان عمره مفرده برای یک ماه ـ تا 24 مهر ماه ـ فرصت دارند تا با مراجعه به یکی از شعب این بانک‌ها نسبت به ثبت‌نام عمره اقدام کنند.

همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته، امکان ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان عمره مفرده به صورت اینترنتی نیز فراهم شده است. این افراد می‌توانند با مراجعه به سایت بانک ملی به آدرس www.bmi.ir و سایت بانک ملت به آدرس www.bankmellat.ir به صورت اینترنتی ثبت‌‌نام کنند.

مدارک لازم برای متقاضیان ثبت‌نام، ارائه اصل و یک سری کپی از شناسنامه و کارت ملی است همچنین محدودیتی در ثبت‌نام از افرادی که در ثبت‌نام‌های گذشته شرکت کرده‌اند، وجود ندارد.

اولویت اعزام کسانی که در این دور ثبت‌نام می‌کنند، به‌صورت قرعه‌کشی تعیین می‌شود؛ مبلغ علی‌الحساب دریافتی برای ثبت‌نام افراد بالای 10 سال 800 هزار تومان و برای افراد زیر 10 سال 600 هزار تومان است و هزینه قطعی سفر در زمان تشرف متقاضی، تعیین و اعلام می‌شود.

لازم به یادآوری است افرادی که قصد تشرف با یکدیگر را دارند حتماً باید در یک "‌شماره لیست گروه" با ظرفیت حداکثر 25 نفر و همزمان در یک بانک ثبت‌نام کنند و هیچ‌گونه تعهدی در اعزام همزمان افرادی که در 2 "‌شماره لیست گروه" متفاوت و غیر همزمان ثبت‌نام کرده باشند، وجود ندارد.

هر فرد متقاضی مجاز به ثبت‌نام فقط در یک بانک و برای یک بار است و هرگونه ثبت‌نام تکراری بیش از یک بار حذف می‌شود.

همچنین حضور اعضای خانواده برای ثبت‌نام اجباری نیست و سرپرست خانواده می‌تواند با دردست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام اعضای خانواده خود اقدام کند.

شرایط ثبت‌نام در هر یک از شعب بانک های ملی یا ملت یکسان بوده و هیچ یک از این 2 بانک در ثبت‌نام و تشرف ،دارای اولویت و امتیاز خاصی نسبت به یکدیگر نمی باشند؛ زمان احتمالی اعزام ثبت‌نام‌های این دوره از سال 1393 به بعد خواهد بود و برابر ضوابط و مقررات عربستان سعودی برای بانوان زیر 45 سال بدون محرم روادید عمره صادر نمی‌شود...../تحلیل:عصرایران