اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب کشته شدن دو مامور ناجا در اهواز



اخبار,اخبار اجتماعی ,کشته شدن دو مامور ناجا در اهواز

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان خبر تیراندازی به دو نیروی انتظامی استان در پارک جزیره اهواز را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ رحمان موسوی گفت: تصاویر و خبر منتشر شده در شبکه های اجتماعی مربوط به تصادف گشت موتورسوار نیروی انتظامی در پارک جزیره اهواز در سال  91 است که در آن یک نیروی کادر و یک سرباز از ناحیه پا مصدوم شدند.

وی افزود: این دو نفر در آن زمان به بیمارستان منتقل شدند و نیروی کادر الان درجات بالاتری گرفته و آن سرباز هم که خدمتش تمام شده است.

سرنگ موسوی با بیان اینکه قصد منتشرکنندگان این اخبار نادرست، ایجاد رعب و وحشت و ناامن کردن استان خوزستان است، گفت: با تشکیل کمیته هم اندیشی و مدیریت افکار عمومی از نخبگان و اصحاب رسانه استان تلاش می کنیم از تاثیر نامطلوب این اخبار جلوگیری کنیم.

اخبار اجتماعی - خبرگزاری صدا و سیما

 


ویدیو مرتبط :
نشست خبری مرداد ماه سخنگوی ناجا - تکذیب قتل دو سارق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت 2 مامور ناجا در درگیری با افراد مسلح در سیستان وبلوچستان/ کشته شدن 2 فرد مسلح



حمله افراد مسلح به ماموران نیروی انتظامی در شهر ایرانشهر سیستان وبلوچستان شماری تلفات برای گذاشت. در این حادثه 2 مامور ناجا شهید و 2 مامور دیگر زخمی شدند. همچنین 2 فرد مسلح کشته و 2فرد دیگر دستگیر شدند.

 ماموران انتظامی در جریان درگیری با اشرار و سارقان مسلح در شهر ایرانشهر دو نفر از اشرار را کشته و دو نفر دیگر را دستگیر کردند.

یک منبع آگاه جمعه شب به ایرنا گفت: ماموران امنیتی و انتظامی اوایل امشب در حال تعقیب اشرار و سارقان مسلح بودند که اشرار در یکی از خیابانهای ایرانشهر پس از ورود به منزلی با ماموران درگیر شدند.

وی که نامش را ذکر نکرد افزود: در این درگیری دو نفر از اشرار مسلح کشته و دو نفر نیز دستگیر شدند.

گفته می شود: این دو شرور سابقه شرارت و راهزنی مسلحانه در منطقه بلوچستان داشتند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر در گفت و گو با ایرنا با تایید خبر درگیری ماموران با اشرار گفت: خبر تکمیلی پس از بررسیهای لازم اعلام خواهد شد.

یکی از مسئولان اورژانس ایرانشهر نیز گفت: در این درگیری دو نفر از ماموران شهید و دو نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.


 اخبار  حوادث  -   ایرنا