اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب شایعه حضور داعش در زنجان!



اخبار,اخباراجتماعی,حضور داعش در زنجان


 اخبار اجتماعی - تکذیب شایعه حضور داعش در زنجان!

سردار صالحی با تکذیب شایعه حضور داعش در زنجان گفت: گروهی از مردم ترکیه با 2 دستگاه ون لحظاتی در استان توقف کردند که به دلیل درج آرم محمد رسول الله در پشت خودرو، تصور اشتباه در ذهن مردم شکل گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی در ماه پر فیض رمضان گفت: روزه‌خواری در ملأ عام و حتی تظاهر به روزه خواری جزو خط قرمزهای نیروی انتظامی در زنجان است.

به گزارش تسنیم سردار علیرضا صالحی امروز در جمع خبرنگاران گفت: روزه خواری علنی و یا حتی تظاهر به روزه خواری تهدیدی در فضای امنیت فرهنگی، اخلاقی و مذهبی استان ایجاد می‌کند که جزو خط قرمزها بوده و متخلفان مورد بازخواست قرار می‌گیرند.

او گفت: با توجه به اطلاعیه مشترکی که از طرف پلیس منتشر می‌شود، همه رستوران‌ها، مسافرخانه‌ها، اغذیه فروشی‌ها وسایر اماکن به استثنای مکان‌هایی که اتاق اصناف تعیین کرده است، حق توزیع غذا را در روز ندارند.

سردار صالحی با تکذیب شایعه حضور داعش در زنجان گفت: گروهی از مردم ترکیه با 2 دستگاه ون لحظاتی در استان توقف کردند که به دلیل درج آرم محمد رسول الله در پشت خودرو، تصور اشتباه در ذهن مردم شکل گرفت.
  اخبار اجتماعی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
تکذیب شایعه ریزش سقف در مکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تكذیب شایعه حضور گروه داعش در زنجان


فرمانده انتظامی استان زنجان با رد شایعه حضور تعدادی از گروه داعش در زنجان گفت: شایعات اخیر مربوط به حضور گروه داعش در استان را به‌شدت تكذیب می‌كنیم.

روزنامه اعتماد: فرمانده انتظامی استان زنجان با رد شایعه حضور تعدادی از گروه داعش در زنجان گفت: شایعات اخیر مربوط به حضور گروه داعش در استان را به‌شدت تكذیب می‌كنیم و نیروی انتظامی به گفته‌ها، توهمات و شایعات توجهی نداشته و فقط به واقعیت‌ها توجه دارد و مردم نیز این شایعات را به راحتی نپذیرند.

مهر نوشت: سردار علیرضا صالحی در نشست خبری به خبرنگاران با تاكید بر اینكه گروهك داعش در حد و اندازه حتی فكر كردن به تعدی به مرزهای كشور ایران نیست افزود: متاسفانه در روزهای گذشته بازار شایعات در زنجان داغ بود و به جز موضوع حضور داعش در زنجان، شایعه قتل چند نفر نیز مطرح شد كه همه این موارد رد می‌شود.