اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب انفجار در نزدیکی خبرگزاری ایرنا


یک مقام مسوول در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ، انتشار خبری مبنی بر وقوع انفجار در نزدیکی ساختمان مرکزی این خبرگزاری را شایعه خواند و گفت: چنین موضوعی صحت ندارد.

خبرگزاری ایرنا: یک مقام مسوول در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ، انتشار خبری مبنی بر وقوع انفجار در نزدیکی ساختمان مرکزی این خبرگزاری را شایعه خواند و گفت: چنین موضوعی صحت ندارد.

 متن شایعه پخش شده در شبکه های اجتماعی با عنوان« انفجار در نزدیکی خبرگزاری جمهوری اسلامی» مدعی شده بود «شدت این انفجار به حدی است که از دوردست شنیده شده ودزدگیر خودروها به صدا درآمده است».

در همین حال، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز این خبر را شایعه دانست و گفت: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی با بیان اینکه موردی برای صحت این موضوع پیدا نکرده ایم، تصریح کرد: ما این موضوع را از طریق شبکه های مجازی مطلع شدیم و پس از بررسی دریافتیم وقوع چنین انفجاری صحت ندارد.

ملکی افزود:پس از پیگیری های لازم مشخص شد که هیچ گونه اتفاق یا انفجاری در نزدیکی خبرگزاری جمهوری اسلامی رخ نداده است.


ویدیو مرتبط :
بازدید دکتر ستاری از خبرگزاری ایرنا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب جالب ادعاهای مقامات دولتی توسط مدیرعامل خبرگزاری دولت!



 

 

تکذیب جالب ادعاهای مقامات دولتی توسط مدیرعامل خبرگزاری دولت!

 

پیش از این مقامات ارشد دولت مدعی شده بودند احمدی نژاد قبل از سفر متکی به سنگال او را در جریان زمان برکناری قرار داده بود به طوری که متکی حتی از روز تودیع و معارفه اش هم خبر داشت! متکی این ادعاها را رد کرد.

در حالی که پیش از این ، مقامات ارشد دولتی مدعی بودند که رئیس جمهور ، شخصاً منوچهر متکی را پیش از سفرش به سنگال در جریان برکناری اش قرار داده بود ،  مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در یادداشتی در سایت خود ، این موضوع را تلویحاً تکذیب کرد و نوشت: آیا «بنده خدا» (متکی)می تواند کشوری را نام ببرد که رئیس جمهور یا بالاترین مقام آن به وزیر یا مقام زیر دست خود که بنای ناسازگاری و عدم همراهی را گذاشته است بگوید که مثلا شما را فردا یا پس فردا یا سه روز دیگر برکنار می کنم؟ بدیهی است که هیچکس را از زمان دقیق برکناری از سمتی که برعهده دارد مطلع نمی کنند.

جوانفکر در این مطلب ، علاوه بر آن که مدعی شده نحوه برکناری وزیر خارجه در یک سفر رسمی خلاف عرف دیپلماتیک نبوده ، بلکه این متکی بوده که با حضورش در کابینه ، خلاف عرف سیاسی عمل کرده و به رئیس جمهور توهین نموده است!

وی در پایان مطلب خود با توصیه تلویحی متکی به سکوت نوشته است :برادرانه توصیه کنم که مراقب فرصت دادن به بدخواهان و فرصت طلبان باشند. آنها نه از متکی «بنده خدا» خوششان می آید و نه دلشان با احمدی نژاد، نرم می شود. اکنون که از سر تقدیر یا تقصیر، عرصه کار و تلاش را از شما ستانده و به دیگری سپرده اند، سجده شکر به درگاه خدا آورید و هوشیار و آگاه باشید که آنچه از همت و تلاش در راه اعتلا و عزت ملت ایران در کیسه آخرت اندوخته اید به ثمن بخس از چنگ شما به در نکنند.

گفتنی است متکی که حامل پیام احمدی نژاد برای رئیس جمهور سنگال بود ، در جلسه مذاکره با مقامات سنگالی از زبان آنها شنید که از وزارت خارجه برکنار شده است!...../تحلیل:عصرایران