اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیبه پیرامون انتشار یک اظهارنظر بانکی


سودهای بانکی که به وسیله عقود اسلامی به دست می آید هم برای مردم و هم برای بانک حلال است؛ آنچه معظم له در آن اشکال کرده اند جریمه دیرکرد است.

عصر ایران: سودهای بانکی که به وسیله عقود اسلامی به دست می آید هم برای مردم و هم برای بانک حلال است؛ آنچه معظم له در آن اشکال کرده اند جریمه دیرکرد است.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی نوشت: در بعضی از سایت ها از قول  آیت الله العظمی مکارم شیرازی  نقل کرده اند که معظم له هرگونه سود بانکی را تحریم کرده اند؛ این سخن کذب محض است.

سودهای بانکی که به وسیله عقود اسلامی به دست می آید هم برای مردم و هم برای بانک حلال است. آنچه معظم له در آن اشکال کرده اند جریمه دیرکرد است که امیدواریم بانک ها هر چه زودتر در آن تجدید نظر کنند.


ویدیو مرتبط :
صحبت های تکان دهنده اژه ای پیرامون معوقات بانکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارنظر لاریجانی در مورد انتشار اسناد زمین‌خواری علیه وی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛اظهارنظر لاریجانی در مورد انتشار اسناد زمین‌خواری علیه وی

رییس مجلس شورای اسلامی به شایعه مطرح شده در برخی رسانه‌ها در خصوص اسناد منتشر شده زمین‌خواری خانواده خود پاسخ داد.

ایسنا:علی لاریجانی در حاشیه هشتمین مراسم انتخاب كتاب سال سپاه انقلاب اسلامی و پاسداران اهل قلم، در واكنش به سوال یكی از خبرنگاران در مورد شایعات مطرح شده در برخی رسانه‌ها در خصوص اسناد منتشر شده زمین‌خواری خانواده خود،‌ گفت: هر كسی هر سندی دارد به قوه قضاییه ارائه كند و باید از راه صحیح وارد مسائل شد.

وی گفت: هر كسی هر چیزی دارد به قوه قضاییه ارائه دهد تا رسیدگی كند؛ هر چیزی راهی دارد.

وی افزود: هر كسی كه هر چیزی را مطرح می‌كند نمی‌توان در مورد آن اظهارنظر كرد و باید از راه صحیح به مسائل وارد شد./ایسنا