اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توهین بی سابقه مقام دولتی: هاشمی رفسنجانی ساده لوح، ساده اندیش و خود فروخته است!



  ,توهین به هاشمی,رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ,سردار محمد غفاری نژاد

 

درحالی که ، تبدیل به رویه و اقدامات عادی یک جریان خاص سیاسی شده،

توهین بی سابقه مقام دولتی: هاشمی رفسنجانی ساده لوح، ساده اندیش و خود فروخته است!

وی، رییس مجمع تشخیص را از سران فتنه خواند و گفت : سران فتنه برای انتخابات جاری نیز شرط تعیین کردند و برخی از انها این شرایط را در نماز جمعه بیان کردند و به ان دامن زدند و اکنون هم هنوز بر ان اصرار دارند .

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از اظهارات اخیر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد نامه اش به امام (ره) درباره رابطه با آمریکا، ظاهراً ماموریت بیان اظهارات و حملات تند و توهین آمیز علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی - که این روزها تبدیل به رویه روزمره یک جریان خاص شده - به نیروهای پایین رده و ناشناخته سپرده شده است!

 

به گزارش خبرنگار سیاسی "انتخاب" Entekhab.ir ؛ معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در مراسم "تجلیل از تلاش رسانه های استان در انتخابات 12 اسفند"، بدون اشاره به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهارات تند و توهین آمیزی علیه وی مطرح کرد.

 

سردار محمد غفاری نژاد در سخنانش با اشاره به بحث رابطه با امریکا و اظهارات ایت الله هاشمی رفسنجانی، بدون ذکر نام درخصوص نامه ایشان به امام راحل ، درصدد پاسخگویی به این نامه برآمد و در بخشی از سخنانش گفت : در شرایط حساس فعلی از بیان چنین مطالبی چه چیزی می توان برداشت کرد ، مگر اینکه بتوان به بیان کننده نسبتهایی چون ساده لوح، ساده اندیش و خود فروخته داد!

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به بیان وقایع قبل از انتخابات پرداخت و با گریز به ماجرای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 ، بدون ذکر نام، تلویحاً ایت الله هاشمی رفسنجانی را از سران فتنه خواند و گفت : سران فتنه برای انتخابات جاری نیز شرط تعیین کردند و برخی از انها این شرایط را در نماز جمعه بیان کردند و به ان دامن زدند و اکنون هم هنوز بر ان اصرار دارند .

 

 

  ,توهین به هاشمی,رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ,سردار محمد غفاری نژاد

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی اضافه كرد: از دیدگاه نظریه پردازان جریان فتنه كه مشاركت مردم در انتخابات را بین 10 تا 35درصد برآورد می كردند، نظام جمهوری اسلامی چاره ای جز تسلیم شدن در برابر فشارها و یا دچار شدن به آشوب های اجتماعی به مراتب شدیدتر از فتنه 88 نداشت.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی "انتخاب"  Entekhab.ir  ؛ وی اضافه كرد: از دیدگاه نظریه پردازان جریان فتنه كه مشاركت مردم در انتخابات را بین 10 تا 35درصد برآورد می كردند، نظام جمهوری اسلامی چاره ای جز تسلیم شدن در برابر فشارها و یا دچار شدن به آشوب های اجتماعی به مراتب شدیدتر از فتنه 88 نداشت.

 

تلاش خبرنگار "انتخاب" برای اطلاع از سوابق این فرد تنها یک نتیجه داشت: "گزینه سابق تصدی استانداری بوشهر"

از سوابق دیگر وی، پیش از حضور در معاونت سیاسی استاندار خراسان رضوی، اطلاعی در دست نیست./انتخاب


ویدیو مرتبط :
بعضی ساده اندیش فکر میکنند امام حسین(ع) مذاکره کرد !!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گفته های فرزند آیت الله صانعی در دفاع از ساده زیستی هاشمی رفسنجانی



اخبار,اخبارسیاسی, هاشمی رفسنجانی


 روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به قلم سعید صانعی فرزند آیت الله یوسف صانعی نوشت:

سال گذشته که ابوی گرانقدرم حضرت آیت‌الله صانعی به دلیل خونریزی داخلی در ناحیه مری مدتی را در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران بستری بود علاوه بر آحاد مردم شریف و متدین و شخصیت‌های برجسته علمی و سیاسی، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز با حضور در بیمارستان از دوست دیرین دوران حوزوی و انقلاب خود عیادت و جویای احوال ایشان گردید.

 

در همان ایام و به رسم ادب و احترام و تشکر و قدردانی از لطف ایشان در معیت عموی بزرگوارم حضرت آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی و برای دیدار ایشان رهسپار منزلشان شدیم. در این دیدار صمیمی آنچه که بیش از همه نظر مرا به خود جذب نمود وضعیت معیشتی و زندگی ساده و بی‌آلایش جناب آقای هاشمی بود. همان شخصیت ارزشمندی که این روزها آماج تیرهای زهرآلود کینه و تهمت متحجرین منفعت خواری شده است که عرصه و میدان را برای انتقام از امام (سلام‌الله علیه) و یاران امام مهیا دیده‌اند.


من اگر چه برای اولین بار فضای داخلی منزل حضرت آیت‌الله هاشمی را 15 سال قبل و متعاقب انتشار تصاویر سفر ولیعهد وقت عربستان به ایران و حضور وی در منزل جناب آقای هاشمی دیده بود اما عجب آن بود که در این مدت طولانی تغییری در وضعیت ظاهری و دکوراسیون منزل رخ نداده بود حتی مبلی که برای نشستن میهمانان قرار داده بودند همان مبلمان 15 سال پیش بود که در آن تصاویر دیده بودم، گو اینکه برای صاحبخانه تفاوتی هم نمی‌کند که میهمانان او که باشند؛ روستازاده هم ولایتی جناب هاشمی باشد یا امیرعبدالله ولیعهد وقت عربستان، کار پذیرایی از ما هم به عهده مهندس یاسر هاشمی بود! که با فنجانی چای و شیرینی‌ای معمولی صورت گرفت.


این وضعیت مرا به گونه‌ای متعجب نمود که بلافاصله و پس از خروج از منزل حضرت آیت الله، اندیشه درونم را خطاب به عمویم بر زبان جاری ساختم که آیت‌الله هاشمی با آن جایگاه علمی و اجتماعی و این زندگی ساده !.... و عمویم که از گذشته‌های دور خاطرات تلخ و شیرین مبارزات را با خود دارد و به شهادت حضرت امام (س) سرباز قدیم و گمنام انقلاب و امین امام است، علیرغم اینکه کم سخن می‌گوید و به تعبیر امام دانایی محتاط است در پاسخ به من مسائلی را متذکر شدند که برآیند آن را در دو مطلب ذیل بازگو می‌کنم.


اول آنکه: یاران امام (سلام‌الله علیه) نه تنها از نفاق و دو رویی به دورند بلکه اهل ریا و ظاهرسازی نیز نبوده و نیستند و شخصیتی همانند ایشان به گواه تاریخ انقلاب، در طول مجاهدت‌ها و خدماتشان، همواره راحتی مردم و آسایش آنان را به راحتی و آسایش خود و اطرافیانش ترجیح داده است. او اگرچه دارای تمکن مالی است اما این ثروت را چه در قبل و چه بعد از انقلاب در مسیر خدمت به دین و انقلاب و مردم عزیز هزینه کرده است.


و نکته دوم و مهمتر اینکه: جریان مخالف امام و انقلاب، پس از پیروزی انقلاب همواره با ظاهرسازی مزورانه و آراستن خود به زهد دروغین هر آنچه توانسته‌اند از نعمات و امکانات موجود در کشور بهره برده‌اند و برای اغوا و فریب مردم، پوستین وارونه زهد را به تن کرده‌اند و دیگران را متهم به چیزی کرده‌اند که خود عامل بدان بوده‌اند و چه فرق عظیمی است میان کسی که تمام تلاش و همت و اندیشه‌اش را در راه ایجاد رفاه و آسایش و بالا بردن سطح علمی جامعه به کار می‌بندد و زندگی خویش را با سادگی و بی‌آلایشی می‌گذراند و کسانی که تمام سعی و تلاششان نگاه داشتن مردم در فقر و جهل است کسانی که به خوبی آموخته‌اند که استعمار و استثمار انسان‌ها تنها از طریق دور نگه داشتن مردم از رفاه و آگاهی است.
 
 اخبار  سیاسی -  روزنامه  جمهوری  اسلامی  ایران