اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تولید پژو ۴۰۵ و روآ ادامه می‌یابد





تولید پژو 405 و روآ

 

 

ایران خودرو با وجود هشدارهای پی در پی نیروی انتظامی می‌گوید : حتی در صورت عدم شماره‌گذاری نیز تولید پژو ۴۰۵ و روآ ادامه خواهد یافت.

 

 

ایران خودرو با وجود هشدارهای پی در پی نیروی انتظامی می‌گوید: حتی در صورت عدم شماره‌گذاری نیز تولید پژو ۴۰۵ و روآ ادامه خواهد یافت.

 


كیوان وزیری، نماینده مدیرعامل ایران خودرو در اخذ گواهینامه استانداردهای خودرویی در گفتگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اشتغالزایی و پویایی كارخانه‌ها، ایران‌خودرو مكلف به حفظ سقف تولیدش است. وی با بیان این‌كه ۶ ماهه دوم سال با توجه به تعطیلی‌های اسفند و فروردین زمان پیك كاری خودروسازان برای انبار و ذخیره‌سازی محصولات است، خاطرنشان كرد: با توجه به تعهدات خود به مردم و همچنین برنامه‌های وزارت صنایع و معادن به تولید پژو ۴۰۵ و روآ ادامه خواهیم داد. او خاطرنشان كرد: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیز طبق آخرین توافقات با جدول زمان‌بندی ایران‌ خودرو موافقت و آن را امضا كرده بود، اما به این توافق‌نامه عمل نشد.

 


وی با بیان این‌كه مسوولان نیروی انتظامی به دلیل ناآشنایی با فرآیند طراحی و مهندسی نصب سیستم ترمز ضدقفل (ABS) شتابزده عمل می‌كنند، تصریح كرد: به هر حال امور فنی و طراحی همچون نصب سیستم ترمز ضد قفل امور دستوری نیست كه با یك دستور شدت كار تسریع و با یك دستور كند شود.

 


او ادامه داد: ایران خودرو متعهد به حفظ امنیت كاربران محصولاتش است و به همین دلیل هیچ‌گونه شتابزدگی در نصب سیستم‌های ضدقفل كه موجب كاهش سطح كیفی كار شود، اتفاق نخواهد افتاد. وی افزود: مكلفیم به وظیفه خود در جهت تولید خودرو عمل كنیم و به وزارت صنایع و معادن، سازمان استاندارد و ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت به عنوان مسوولان ذی‌ربط درباره عملكرد خود پاسخگو باشیم. وزیری با بیان این‌كه امیدواریم كار به جایی نكشد كه مجبور شویم بحث‌های كارشناسی نصب سیستم ترمز ضد قفل را برای افكار عمومی مطرح كنیم، خاطرنشان كرد: تجهیز خودروها به این سیستم یك فرآیند طراحی و مهندسی است نه یك فرآیند دستوری و تحكمی.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
پژو ۴۰۵

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون فروش ایران‌خودرو:تولید روآ در صورت لزوم ادامه می یابد



 

تولید خودروی روآ در صورت نیاز كشور به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی ادامه خواهد یافت.

علی اصغر سرائی نیا معاون فروش گروه صنعتی ایران خودرو، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص اظهاراتی مبنی بر توقف تولید روآ از ابتدای مهر، با اعلام خبر بالا افزود: در سال جاری با توجه به نیاز ستاد حمل و نقل و سوخت ۲۰ هزار دستگاه روآ جهت استفاده در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده به ویژه در ناوگان تاكسیرانی تولید شد.

وی با بیان این كه ۱۰هزار دستگاه از خودروهای تولیدی روآ تاكسی بوده است، خاطرنشان كرد: پس از این نیز در صورت نیاز كشور و سفارش ستاد حمل و نقل و سوخت، روآ در كشور تولید خواهد شد.

سرائی نیا تصریح كرد: ۲۰ هزار دستگاه روآی تولید شده به سفارش ستاد حمل و نقل و سوخت مجهز به سیستم ترمز ABS بوده است. البته در صورت نیاز امكان تجهیز این خودرو به كیسه هوا نیز وجود دارد.

به گزارش ایسنا، در شرایطی كه پیش از این پلیس اعلام كرده بود تولید روآ از ابتدای مهر متوقف خواهد شد، اما چندی پیش یكی از مسئولان ستاد جایگزینی خودروهای فرسوده از امكان نصب كیسه هوا روی این خودرو و ادامه تولید آن برای استفاده در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده خبر داده بود..... / خبرگزارى ایسنا