اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تولید همبرگر با گوشت اسب!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

تولید همبرگر با گوشت اسب!

رسانه‌های داخلی ایرلند از جمع‌آوری همبرگرهای تولید شده از گوشت اسب در این جمهوری خبر دادند.

بنابر اعلام مقامات داخلی ایرلند تعدادی از فروشگاه‌های این کشور و انگلیس اقدام به توزیع همبرگرهای تولید شده از گوشت اسب کرده بودند.

مقامات بهداشتی ایرلند اعلام کردند: نشانه‌هایی از وجود گوشت اسب داخل این همبرگرها دیده شده است. همچنین در نمونه گرفته شده از یک مورد همبرگر مشکوک، حدود 30 درصد گوشت اسب در آن استفاده شده است.

با تایید استفاده از گوشت اسب در تولید این همبرگرها، دستور جمع آوری آن از فروشگاه های زنجیره ای صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه هوفینگتون پست، مقامات بهداشتی این کشور همچنین اعلام کردند: وجود این نوع گوشت در تولید این همبرگرها موضوع کاملا جدی است./ایسنا


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولید همبرگر با طعم گوشت انسان! +عکس


زوج انگلیسی برای درست کردن همبرگر گوشت یکدیگر را نخورده اند بلکه مطالعات گسترده ای در این مورد داشته اند و با چند قاتل و ماجراجو که این طعم را چشیده اند صحبت کرده اند.

باشگاه خبرنگاران: تا به حال فکر کرده اید که بدن انسان چه طعمی می تواند داشته باشد؟ اگر این سوال ذهن شما را نیز مشغول کرده است پس باید جدیدترین همبرگر را کمی بچشید چرا که مزه بدن انسان را وارد دهان شما می کند.

این سوال در ذهن یک زوج انگلیسی و رستوران دار نیز وجود داشت و آن ها تصمیم گرفتند در جدیدترین ساندویچشان این طعم را وارد کنند. آن ها قرار است از 4 روز دیگر این همبرگر را به صورت رسمی وارد منو کرده و به فروش برسانند.

تولید همبرگری با طعم گوشت انسان! +عکس

این زوج برای درست کردن همبرگر گوشت یکدیگر را نخورده اند بلکه مطالعات گسترده ای در این مورد داشته اند و با چند قاتل و ماجراجو که این طعم را چشیده اند صحبت کرده اند.

بر اساس آنچه که این سرآشپزها گفته اند این همبرگر طعمی میان گوشت کاملا پخته شده و گوشت گوسفند نیم پز دارد همچنین به نظر می رسد گوشت انسان به راحتی در دهان آب می شوند و به خاطر نداشتن تیغ و استخوان خوش خوراک است!

تولید همبرگری با طعم گوشت انسان! +عکس