اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تولد۴ قلوها پس از ساعت ها سرگردانی



 

تولد۴ قلوها پس از ساعت ها سرگردانی

 

زن جوان پس از ساعت ها سرگردانی در بیمارستان های شهر سرانجام ۴قلوهایش را به دنیا آوردمحدثه - ۲۲ ساله- كه ۷ ماهه باردار بود، چند روز قبل وقتی برای تعیین وقت زایمان به بیمارستانی در مركز تهران رفت، تصور نمی كرد همان روز زمان تولد بچه هاست و باید لحظات سخت و دلهره آوری را پشت سر بگذارد.

 

زن جوان كه با كوله باری از مشكلات یک دختر و سه پسر را با عمل جراحی سزارین در یكی از بیمارستان های دولتی شرق تهران به سلامت به دنیا آورده، به خبرنگار ما گفت: سه سال قبل با همسرم مهدی- ۲۷ ساله- كه راننده لیفتراك یك شركت خصوصی است، ازدواج كردم.

 

هفت ماه قبل به طور طبیعی باردار شدم و یك ماه بعد وقتی برای تست سلامت به بیمارستان رفتم، به من گفتند ۳ قلو باردارم. من و شوهرم با شنیدن این خبر بشدت شوكه شده و به فكر تأمین مخارج مان افتادیم.

 

این اضطراب و ناراحتی مثل خوره به جانمان افتاده بود كه یك ماه بعد پزشكان به من گفتند ۴ قلو باردارم كه این خبر بهت و حیرت ما را بیشتر كرد اما به مرور و با توكل به خدا، با این موضوع كنار آمدیم و تنها نگرانی مان سلامتی فرزندانمان بود.

 

هفته گذشته در حالی كه ۷ ماهه باردار بودم، برای تعیین وقت زایمان به بیمارستانی در مركز تهران رفتم كه بلافاصله پزشكان اعلام كردند وقت زایمانم است اما به دلیل نداشتن اتاق مراقبت های ویژه كودكان، از پذیرش من خودداری كردند.

 

بنابراین در حالی كه بشدت نگران سلامتی فرزندانم بودم، سرگردان در شهر راهی بیمارستان های مختلف شده و سرانجام پس از مراجعه به چهارمین بیمارستان، در شرق تهران، پذیرش شدم.

 

دكتر طاهری پناه، متخصص زنان و زایمان و پزشك زن جوان نیز حال عمومی وی و فرزندانش را مطلوب اعلام كرد.

 

همچنین والدین چهار قلوها از مسئولان درخواست حمایت و کمک کردند.


ویدیو مرتبط :
صبای سرگردانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

8 ساعت سرگردانی مسافران در زمین و هوا!


مسافران پرواز 287 تهران - کرمانشاه هواپیمایی ایران‌ایر، 8 ساعت است که در زمین و هوا سرگردانند.

خبرگزاری ایسنا: مسافران پرواز 287 تهران - کرمانشاه هواپیمایی ایران‌ایر، 8 ساعت است که در زمین و هوا سرگردانند.

یکی از مسافران این هواپیما گفت: قرار بود هواپیما ساعت 16 به مقصد کرمانشاه پرواز کند که مسافران طبق معمول یکی دو ساعت زودتر در فرودگاه حضور داشتند. ساعت 16 اعلام کردند که به دلیل عدم تامین سوخت، هواپیما با نیم‌ساعت تاخیر پرواز خواهد کرد که البته این نیم‌ساعت تاخیر، حدودا تا ساعت 21 ادامه داشت!

وی افزود: بعد از حدود 5 ساعت تاخیر، بالاخره هواپیما از زمین بلند شد و به سمت کرمانشاه پرواز کرد اما نزدیکی‌های کرمانشاه، خلبان اعلام کرد که به خاطر نقص فنی مجبوریم به تهران برگردیم چون در کرمانشاه امکان رفع نقص وجود ندارد.

این زن که همراه با فرزند کوچک خود مسافر این هواپیما بوده است، ادامه داد: در حالیکه تعداد زیادی از مسافران دچار اضطراب شده بودند، هواپیما به تهران بازگشت ولی پس از فرود آمدن در فرودگاه مهرآباد، به هیچ یک از مسافران اجازه خروج از هواپیما داده نشد و همه به نوعی محبوس بودند. نهایتا چند دقیقه قبل، از هواپیما خارج شدیم و در حال حاضر در سالن انتظار فرودگاه هستیم.

وی با انتقاد از آنچه که آن را بدرفتاری، عدم پاسخگویی و ابراز بی‌اطلاعی مسئولان مستقر در فرودگاه عنوان می‌کرد، گفت: هنوز مشخص نیست که می‌خواهند هواپیمای دیگری را جایگزین کنند یا کلا پرواز لغو است.

تا زمان انتشار این خبر، همچنان مسافران در فرودگاه مهرآباد سرگردانند.