اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیحات معاون اردوغان درباره روابط "بانک هالک" با ایران



اخبار ,اخبار سیاست خارجی ,روابط بانک هالک با ایران

 

اخبار سیاست خارجی - توضیحات معاون اردوغان درباره روابط "بانک هالک" با ایران

معاون نخست وزیر ترکیه گزارشی مبنی بر پولشویی، حمایت مالی از تروریسم توسط هالک بانک ترکیه دریافت نشده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه ملیت - چاپ ترکیه، علی باباجان، معاون نخست‌وزیر ترکیه در پاسخ به پرسش و انتقاد حزب جمهوری خلق، یکی از احزاب مخالف حزب حاکم درباره روابط ایران و بانک هالک ترکیه، گفت: این بانک بر اساس استانداردهای تعیین شده در جهان به امور بانکی پرداخته و خدماتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

در حال حاضر این بانک با داشتن چند هزار مشتری می‌تواند به خدمات تجارت خارجی و امور بانکی بپردازد. تمام پرداخت‌های انجام شده توسط این بانک بر اساس سیستم بانکی و طبق استانداردهای بین‌المللی و ملی انجام گرفته است و گزارشی مبنی بر پولشویی، حمایت مالی از تروریسم دریافت نشده است.

وی درباره ادعاهای مطرح شده مبنی بر این که رضا ضراب، تبعه ایرانی که به اتهام پولشویی و فساد مالی در عملیات روز چهارشنبه به همراه 60 نفر توسط پلیس دستگیر شده است، توسط بانک هالک در انتقال پول به ایران کمک کرده است، گفت: بر اساس مواد 73 و 159 قانون بانکی، روابط بانکی با مشتریان خود و حساب‌های آن‌ها محرمانه است و حساب‌های شخصی یک مشتری نیز در این قالب جای می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، چند روز گذشته در عملیات گسترده 60 نفر به اتهام فساد مالی و پولشویی توسط پلیس ترکیه دستگیر شدند، در میان دستگیرشدگان سه فرزند وزیران حزب عدالت و توسعه و هم‌چنین رضا ضراب یکی از تاجران مطرح حضور دارند. هم‌چنین در راستای این عملیات حساب‌ها و امور بانکی بانک هالک که در مبادلات تجاری با ایران فعال بوده است نیز تحت بررسی قرار گرفت.

اخبار سیاست خارجی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
استفاده از AMP و نقش آن در سئو سایت ( همراه باشید با برند یک سئو ایران )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو درباره زمان فروش محصولات ایران خودرو در مردادماه



اخبار,اخباراقتصادی, فروش ایران خودرو

 

 اخبار اقتصادی - معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو خبر داد:
فروش مرداد ماه محصولات ایران خودرو از هفته آتی آغاز می شود

با اعلام قیمت های اخیر شورای رقابت حداقل افزایش بر روی نرخ خودرو اعمال شد و مردم هم از نرخ های جدید استقبال كردند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز فروش محصولات ایران خودرو از هفته آتی خبر داد.

عبدالله بابایی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو درگفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش كه ایا ایران خودرو با تجدید نظر شورای رقابت بر روی نرخ های اخیر خودرو موافق است یا خیر اظهار داشت: ما تابع قانون هستیم و در صورت تجدید نظر شورای رقابت ما نیز این تغییرات را اعمال خواهیم كرد.

وی خاطر نشان كرد: با اعلام قیمت های اخیر شورای رقابت حداقل افزایش بر روی نرخ خودرو اعمال شد و مردم هم ازنرخ های جدید استقبال كردند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر كه فروش مرداد ماه محصولات ایران خودرو از هفته آتی آغاز می شود افزود: از شنبه هفته آینده فروش محصولات آغاز خواهد  شد و مشكلات ثبت نام های اینترنتی نیز برطرف شده است.

به گزارش ایلنا، رحمانی رئیس كمیسیون صنایع مجلس اعلام كرده است امكان تجدید نظر قیمت خودرو از سوی شورای رقابت وجود دارد و مقرر شده شورای رقابت موضوع، اسناد و مدارك و دلایل قیمت گذاری خودرو را بررسی كرده و طی مهلت دو هفته ای در این زمنیه تجدید نظر كند.

 اخبار اقتصادی - ایلنا